חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שמות לילדים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לימוד קסמים טלפתיה קסמים קסם

נושא המאמר: קסמים וטלפתיה
מאת: יוני לחמי   שמור מאמר למועדפים

למדתם כמה קסמים בקריאת מחשבות. הצלחתם לנחש במהלך המופע איך קוראים לחבר הכי טוב של המתנדב. גם הצלחתם לחשוף את שם הגננת של מתנדבת אחרת, ולבסוף ניחשתם נכון את המספר של כרטיס האשראי של האדם שמולכם.
כולם מחמיאים לכם ואומרים שהמופע היה מדהים. איך עשיתם את זה?! זה הדבר הכי מגניב שראינו!
כעת, מגיעה אליכם מישהי שמציגה את עצמה ואומרת לכם שהיא נהנתה מאוד עם המופע, וממש התרשמה מכם. היא מבקשת להתייעץ איתכם בנושא מסוים. יש לה בעיות עם הבת שלה שמתנהגת אליה בחוצפה והיא מבקשת מכם לדעת, על סמך "היכולות שלכם", מה היא צריכה לעשות.
אני רוצה שתחשבו לרגע ברצינות, מה הייתם עושים אם הייתם נתקלים בסיטואציה כזו. מה הייתם עונים לאישה הזו?
אני אומר לכם את הדבר הבא שהוא יסודי וחשוב. תכניסו את זה טוב לראש, אין לכם שום זכות מוסרית וערכית לייעץ לאנשים בתחומים האלו על סמך היכולות שלכם באומנות הקסמים. שלא תתפתו ושלא תעזו לעשות את זה.
כן, ישנו פיתוי כאשר אתה מרגיש בעמדה של כוח, כאשר אנשים נדהמים ואוהבים את מה שאתה עושה. אסור לנצל את הכוח הזה לרעה בצורה שיכולה לפגוע בהם.
מעולם לא אהבתי את הקוסמים שמדברים על "היכולות" שיש להם שיכולות לפתור בעיות בחיים של אחרים. אנשים רוצים להאמין ביכולות הקסם שלכם כדי לפתור בעיות. מאוד חשוב שלא תביאו את עצמכם לסיטואציה שבה אנשים מבקשים מכם ייעוץ בתחומים שאין לכם מושג בהם.
אדגיש ואומר שאתם כן יכולים לתת עצות לאנשים אחרים על סמך ידע מקצועי או בסיסי שיש לכם בתחום ששאלו אתכם לגביו. לדוגמא, אם מישהו שואל אתכם האם כדאי לקנות דירה בתל אביב בשנה הקרובה? אתם יכולים לומר לו שלדעתכם כדאי לו לחכות כי המחירים ירדו, אבל בתנאי שזה ברור לכם ולו, שזו רק חוות דעתכם על סמך ניסיון החיים ולא שום דבר מעבר לכך.
תארו לכם שאתם עונים לו: "אני חש שבשנה הקרובה המחירים ירדו, זו תחושה פנימית עמוקה שלי ואני כמעט אף פעם לא טועה..." זה כבר דבר שהוא לא בסדר ולא הגון משום בחינה.
אם אתם מציגים את עצמכם נכון, אתם כמעט ולא תתקלו בסיטואציות האלו.
"החכם עיניו בראשו". אף פעם אל תטענו לכוחות מכל סוג שהוא. אתם יכולים לומר שאלו יכולות נרכשות שפיתחם עם השנים, וזה נכון. אתם גם יכולים לומר שאתם מזהים שפת גוף של אנשים, וגם זה נכון. אחרי שאתם מתאמנים על אנשים שונים במשך שנים, אתם תוכלו לזהות תגובות ושפת גוף (כאשר אתם תשאלו מישהו האם הקלף שלו בצבע אדום, אתם בתוך רגע תוכלו לדעת לפי הבעת פניו אם אתם צודקים וכו').
אספר לכם סיפור שימחיש לכם עד כמה הדבר הזה מסוכן ולא בסדר לייעץ בעזרת הקסמים. באחת מההופעות שלי בטלפתיה, ניגשה אלי מישהי בסוף המופע. היא סיימה את לימודיה בתיכון בשנה שלפני כן.
כאשר היא הייתה בכיתה יב', הגיע אליהם לבית הספר מרצה, שתוך כדי ההרצאה חשף כל מיני פרטים על אחת הבנות. הוא ידע את שמות האחים שלה, ההורים שלה, ועוד כל מיני אירועים שקרו בעבר.
לאחר ההרצאה שלו אותה נערה ניגשה אליו והוא ייעץ לה לעזוב את הבית! הוא אמר לה שאם היא תישאר יקרו לה דברים לא טובים. אותה אחת שניגשה אלי בסוף המופע הייתה מוכנה להישבע שהאיש הזה יכול לקרוא באמת מחשבות ולדעת את העתיד. כאשר שאלתי אותה איך קוראים לאותו מרצה, היא אמרה לי את שמו.
כמובן שכפי שחשדתי, זה היה אדם שאני מכיר, שהתעסק במשך שנים באומנות הקסמים, ורק אחר כך נהיה מרצה. זו דוגמא לאיך אנחנו יכולים להשפיע לרעה ולבגוד באמון שנותנים בנו.
לסיכום, מטרתנו היא לבדר ולשמח ולא מעבר לזה. אם מישהו בכל זאת פונה אלינו בבקשה כזו אנו נסרב בנימוס ונסביר לו שאנו לא יכולים לייעץ לו.

www.learnmagic.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יוני לחמי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]