חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שירות YELOO / מותנה בהבנת העובדים.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הסרת שיער בלייזר הסרת שיער הסרת שער בלייזר הסרת שער

נושא המאמר: הסרת שיער בלייזר
מאת: טלי   שמור מאמר למועדפים

הסרת שיער בלייזר
במאמר זה אדון בנושאים העיקריים בתחום הסרת שיער בלייזר
רובנו מתמודדים רוב חיינו עם שיער בלתי רצוי באזורים שונים בגוף. לחלקנו יותר ולחלקנו פחות. כגון בפנים, בצוואר, בזרועות, בחזה בגב וברגליים. שיער מיותר גורם לתחושת חוסר ביטחון עצמי. אם אתם מרגישים נבוכים לגבי שיעור באזורים שונים בגופכם - יש היום פתרון טוב באמת לשיער בלתי רצוי!
1. מהי הסרת שיער בלייזר?
ממש כמו חשמל, האור הוא אנרגיה שניתן להפוך אותה לאנרגיית חום. מכשיר הלייזר יורה קרן אור שחודרת אל תוך העור. האור מחמם את המלנין הנמצא בשורש השערה. הקרן נקלטת בפיגמנט ופוגעת בו, ובכך גורמת להרס השערה. כיום ההליך נחשב לבטוח מאוד, כמובן בהנחה שתבחרו במקום אחראי ומנוסה.
ישנם שלושה סוגים של מכשירי לייזר להסרת שיער. ההבדל העיקרי הוא אורך הגל שעליו פועל המכשיר. המכשיר יותאם על ידי המכון לגוון העור. ככל שגוון העור בהיר יותר, אורך הגל יהיה קצר יותר ולהיפך.
לבעלי עור בהיר: לאלה מתאימים מכשירי הלייזר הפועלים על גלי אור קצרים יחסית, לכן הם נחשבים ליעילים ביותר, אך עלולים לסכן את בעלי העור הכהה בכך שעלולים לגרום להם לכוויות.
לבעלי עור כהה: מתאימים מכשירי הלייזר שפועלים על גלי אור ארוכים עוד יותר, ולכן אינם מזיקים לפיגמנט בעור. בעלי עור בהיר יותר אמנם לא יינזקו אם יטופלו במכשיר כזה, אך גם לא יפיקו ממנו את מרב התועלת.
לבעלי שיער דק ובהיר: לאלה לא יתאים אף אחד מסוגי הלייזר שתוארו. זוהי הקבוצה הקשה ביותר לטיפול. לאחרונה יצא לשוק מכשיר שנקרא "קיו סוויטש יאג", שמאפשר להסיר שיער דק יחסית, בתנאי שאיננו בהיר מאוד. עם זאת, במכשיר זה יש להביא בחשבון אחוזי הצלחה נמוכים יחסית, כ-80%-40%.
למי לא מתאים לטיפול הסרת שיער בלייזר? לבעלי שיער בלונדיני, שיער שיבה ושיער ג'ינג'י בהיר. קרן הלייזר במקרים האלה לא מבחינה בין השיער לגוון העור ולכן הטיפול ייכשל.
2. היכן לבצע את פעולת הסרת השיער בלייזר?
מכשירי הלייזר שאיתם משתמשים להסרת שיער הם מכשירים בעלי עוצמה רבה אשר שימוש לא נכון בהם עלול לגרום לנזק בלתי הפיך. ועל כן, חובה לבצע את הסרת השיער בלייזר אך ורק במכון מוסמך שעובד תחת פיקוח רפואי.
כמו כן,להסרת שיער אופטימאלית יש צורך בהתאמת הלייזר המדויק לגוון העור ועובי השערה. אופציה זו קיימת לרוב רק במכונים להסרת שיער בלייזר מובילים בתחום אשר להם מגוון מכשירים. הסרת שיער יעילה תלויה בניסיון ומיומנות של המפעיל. רצוי לבחור תמיד במקום מיומן עם ניסיון רב.
כל הסיבות הנ"ל מובילות לכך שמומלץ לבצע טיפול פשוט כמו הסרת שיער בלייזר אך ורק במכון מוסמך להסרת שיער אשר עובד עם פיקוח רפואי צמוד. על פי הוראות היצרן, רק אחות או רופא מוסמכים יכולים להשתמש במכשיר לביצוע טיפולי הסרת שיער בלייזר. חשוב לזכור, טיפול הסרת שיער בלייזר הוא הליך רפואי לכול דבר.
ישנו אתר המאגד בתוכו את החברות המובילות והבטוחות ביותר להסרת שיער. ובנוסף, רק לפונים דרך האתר, מבצעים והנחות בלעדיים:
http://www.pelozen.co.il/landing/82199
3. איך מתבצע הטיפול?
לפני הטיפול מגלחים את השיער, כדי שלא יקלוט את קרן הלייזר ויצרוב את העור . ניתן למרוח כשעה לפני הטיפול קרם אלחוש שיסייע להפחית את הכאב. בתחילת הטיפול מקררים את האזור בעזרת ג'ל מיוחד, ואז מפעילים את המכשיר ומעבירים אותו על פני האזור הרצוי.
4. מה ארגיש במהלך הטיפול?
ניתן לחוש מעין עקצוצים או צריבות קלות. את הכאב ניתן לעמעם באמצעות מריחת משחת אלחוש. מכשירי הלייזר כוללים מערכות לקירור העור במהלך הטיפול כדי להפחית את הכאב ואת הסיכון לכוויות. מערכת הקירור נמצאת בראש הלייזר ומופעלת בו זמנית עם הפולס.
5. מתי ניתן לחזור לשגרה?
ההחלמה פשוטה ומהירה. למעט אדמומית נקודתית ולעתים תחושת רגישות קלה שחולפות בתוך שעות ספורות, אין כל כאב או אי נעימות לאחר הטיפול, ואפשר בהחלט לשוב לשגרת היום. כדי להקל על תחושת הרגישות, אפשר למרוח מעט אלוורה. לאחר הטיפול יש צורך להישמר מחשיפה לשמש, שעלולה לגרום לכתמים בעור.
6. מהם סיכויי ההצלחה של הטיפול?
תלוי בעיקר בצבע השערה ובעובייה. המטופלים האידיאליים הם בעלי שיער שחור ועבה, אצלם הסיכוי להצלחה עומד על 95%. בקרב מטופלים בעלי שיער חום פלומתי הסיכוי עומד על 50%-20%. אצל מטופלים ששיערם בלונדיני פלומתי הסיכוי כה נמוך, עד שהטיפול לא כדאי. גם לגון העור יש חשיבות: ככל שהוא כהה יותר, הסיכוי יורד ומספר הטיפולים הנדרש גדל.
7. כמה טיפולים יידרשו לי עד התוצאה הסופית?
מספר הטיפולים נע בין 3-15 טיפולים. מספר הטיפולים תלוי בעובי וצבע השערה באזור המטופל.
אזורים אשר בהם בדרך כלל השיער העבה והכהה הם הרגליים, המפשעה ובית השחי, אשר בהם יידרשו כ- 3-5 טיפולים בממוצע.
אזורים אשר בהם בדרך כלל שער פלומתי ופחות כהה ועבה, כמו הפנים לדוגמה, ייתכן ושם יידרשו כ- 10-15 טיפולים בממוצע.
באזור הפנים בדרך כלל צריך לחזור על הטיפול כל 3-4 שבועות. בגוף התדירות נמוכה יותר, פעם בחודש - חודשיים.
8. מחיר הסרת שיער בלייזר:
אין מחיר אחיד עבור הסרת שיער בלייזר.
המחיר תלוי במכון אשר בו מתבצעת ההסרה, גודל אזור הסרת השיער ומספר הטיפולים.
כדאי מאוד לבדוק מספר מקומות כיוון שישנם מכונים להסרת שיער המציעים מבצעים והטבות שונים משתלמים מאוד.
בדקתי ומצאתי אתר אשר דרכו תקבלו מבצעים והטבות בלעדיים אשר לא תקבלו דרך החברות עצמן ישירות והוא:
http://www.pelozen.co.il/landing/82199
אתר זה עובד עם החברות המובילות ביותר בתחום הסרת שיער בלייזר. יחזרו אליכם עם הצעות משתלמות ללא התחייבות מצדכם. מומלץ.

www.pelozen.co.il/landing/82199


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]