חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האימון לאושר – כלים לשינוי פנימי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טויוטה יאריס היברידית טויוטה יאריס טויוטה פריוס היברידית

נושא המאמר: טויוטה יאריס היברידית
מאת: יוסי רייכמן   שמור מאמר למועדפים

טויוטה יאריס היברידית
טויוטה יאריס היברידית היא מכונית קומפקטית חדשה ומתוחכמת שמגיעה עם עיצוב אלגנטי מרשים ומראה צעיר ודינאמי. היאריס החדשה היא מכונית אידיאלית לעיר ונוחה גם לנסיעות מחוץ לעיר. טויוטה יאריס היברידית מגיעה עם מנוע בנזין טורי בנפח 1,497 סמ"ק והספק מירבי של 75 כוחות סוס ב- 4,800 סל"ד ומנוע חשמלי מדגם 2MG המפיק הספק מירבי של 61 כוחות סוס. הדגם ההיברידי מציע צריכת דלק חסכונית ויעילה במיוחד של 30.3 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, על פי נתוני היצרן בבדיקות שנעשו בתנאי מעבדה.
מכונית קומפקטית מובילה
היאריס ההיברידית החדשה מתחרה בסגמנט של המכוניות הקומפקטיות, מכוניות המתאימות לנסיעה עירונית נעימה, נוחה ויעילה. כדאי לדעת כי בשנים האחרונות יש ביקוש הולך וגובר למכוניות היברידיות ובדיוק לשם כך מציע מותג הרכב היפני המוביל את הדגם טויוטה יאריס היברידית. כל אדם שנושא איכות הסביבה והשמירה על כדור הארץ נוגעים לחייו וחשובים לו, לבטח ישמח להכיר את היתרונות הרבים של הרכב ההיברידי החדש מבית טויוטה, ולתרום את חלקו לנושא חשוב זה.
טויוטה יאריס היברידית מציעה את כל היתרונות של היאריס הקומפקטית והמובילה ובנוסף יתרונות רבים כמו שמירה על איכות הסביבה, רמת פליטת מזהמים נמוכה במיוחד ונתונים מדהימים של צריכת דלק נמוכה במיוחד. הרכב ההיברידי מתאים לנסיעה שקטה וללא הפעלת מנוע הבנזין בנסיעות בעיר, כך נהנים מקיצוץ בהוצאות הדלק, וכמובן מנסיעה שקטה ושלווה ללא רעשי מנוע.
תא נוסעים מרווח ומאובזר בקפידה
נוסעי הרכב והנהג ביאריס ההיברידית החדשה זוכים למרווח טוב ולאבזור עשיר ונדיב במיוחד. טויוטה יאריס היברידית מגיעה עם מערכת מולטימדיה מקורית ומשוכללת אשר כוללת גם מסך מגע נוח לתפעול, בגודל 7 אינץ'. הרכב מגיע עם כפתור ECO לנהיגה חסכונית במיוחד וכפתור RV שנועד להעביר את ההנעה למנוע החשמלי בלבד. הרכב מגיע עם מצלמת רוורס ומערכת התנעה חכמה ללא צורך במפתח. כמו כן, טויוטה יאריס היברידית מציעה מושבים נוחים, מזגן מקורי עם מערכת בקרת אקלים שמאפשרת לכוון את הטמפרטורה בנפרד לנהג ולנוסע לצדו.
קומפקטית בטוחה וזריזה
טויוטה יאריס היברידית היא מכונית קומפקטית זריזה ויעילה בעיר, קל למצוא איתה חניה וקל להתנייד ברחובות צרים ועמוסים. טויוטה יאריס היברידית מצוידת בשלל מערכות בטיחות, בין היתר 7 כריות אוויר כסטנדרט, מערכת בקרת יציבות, מערכת למניעת דרדור בזמן זינוק בעלייה, מערכת בקרת משיכה, נורית חיווי לניטור לחץ האוויר בצמיגי הרכב ועוד מגוון מערכות וטכנולוגיות שהופכות כל נסיעה לחוויה בטוחה ומהנה.

www.toyota-r.co.il/cars/yaris


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יוסי רייכמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]