חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מערכות ישיבה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות אנטי אג`ינג

נושא המאמר: גלוטטיון - התנאי החשוב להישאר צעיר ובריא
מאת: רפלוביץ אילנה   שמור מאמר למועדפים


הימצאותה המספקת של חומצת האמינו (סוג חלבון) גלוטטיון בכל תאי הגוף, מבטיחה שמירה על נעורים וגוף ללא מחלות. עם עלית הגיל מאבד הגוף את היכולת שלו לשמור על רמות גלוטטיון, תקינות בתאים וההתנגדות של הגוף לנזקי הרדיקאלים החופשיים ובכך נגרמת הזדקנות מוקדמת והפרת האיזון של הגוף גורמת להופעתן של מחלות כרוניות - ניווניות. חומצת האמינו גלוטטיון מרתקת מאז ומעולם את העוסקים בחקר תהליכי ההזדקנות והמחלות הנלוות להם ומסקנותיהם החד משמעיות הן לדאוג לרמות הגלוטטיון בתאים ולשמר אותן ברמה גבוהה ע"י אכילת מזונות המכילים את החומצה. יחד עם זאת הגלוטטיון הוא אחד מחומצות האמינו המיוצרות ע"י הגוף, ונחשב לאנטי אוקסידנט החזק והחשוב ביותר בגוף, האחראי על סילוק רעלים מסוכנים מתאי הגוף, ונלחם ברדיקלים החופשיים.

הגלוטטיון זוהה ע"י חוקרי הגיל כמי שמבדיל בין אנשים בריאים אחרי גיל 60 לבין אנשים באותן קבוצות גיל הסובלים ממחלות. מכאן שהמחסור בגלוטטיון בתאי הגוף הוא הסיבה העיקרית להזדקנות מוקדמת של הגוף על כל המשתמע מכך. אנשים בגילאי 40-60 בעלי רמות גבוהות של גלוטטיון עשויים לחמוק ממחלות ותאונות כמו אנשים צעירים יותר. רמות נמוכות ממנו מעלים את התחושה הכללית של בריאות לא מטיבה, תפקודי גוף ליקויים וכן את הסיכון למות מוקדם יותר. אכילת שומנים בצורה מוגזמת, מעלה את הצורך בגלוטטיון על מנת למנוע התחמצנותם במערכת העיכול.

מחלות כמו שיגרון, לחץ דם גבוה, מחלות לב, בעיות דם וכלי דם, בעיות קיבה ודרכי שתן וכן סכרת הן מחלות שנגרמות עקב רמות גלוטטיון נמוכות, עקב חסרונו בתפריט היומי באופן קבוע. במזון המגוון קיימים עוד רכיבי תזונה שהם אבני יסוד ליצירת גלוטטיון והם גלוטמין וויטמין C. מלחמתו של הגלוטטיון בזיקנת הגוף בכך שהוא מחזיר את מערכת החיסון לתפקד כמו בימיו הצעירים של האדם. הגלוטטיון מגביר את עוצמתן של תאי חיסון ואת יכולתו של הגוף להילחם בפולשים אליו ביתר עוצמה ויעילות. מכאן שהוא שומר על הגוף מפני סרטן ובמיוחד סוג מסוים וקטלני של סרטן הריאות, מונע חימצון של הכולסטרול הרע, עוזר לרפא סכרת מבוגרים ומחסל שומן מסוכן מלהיספג לדם עוד במערכת העיכול. את רמות הגלוטטיון ניתן להעלות בתאים ע"י כך שיכללו מזונות העשירים בו. כמעט כל הפירות והירקות עשירים בגלוטטיון טריים וקפואים, אך לא משומרים. בישול, חימום, טחינה וסחיטה שלהם הורסים אותו.

ירקות ממשפחת המצליבים המכילים גלוטטיון: כרוב ניצנים, כרוב רגיל, כרובית וברוקולי. בירקות אלו ישנן פיטוכימיקליים השומרים על רמתו הגבוהה של הגלוטטיון בתאי הגוף. פרי הדר מכילים כמות נאותה של גלוטטיון.כן מלון, תותים, אפרסקים, אבוקדו, תפו"א מבושלים על קליפתם, עגבניות, במיה, קישואים, תרד טרי, בצל טרי ומבושל, אספרגוס טרי ומבושל.

לסיכום, למרבה הצער אין עדין בדיקות דם אשר עשויות לעזור בגילוי רמות גלוטטיון נמוכות בתאי הגוף, על כן על כל אדם להקפיד על אכילת מזונות העשירים בו. מי שאינו מסוגל לאכול תפריט מגוון באופן קבוע רצוי שיטול תוספי מזון של גלוטטיון. בנוסף לתזונה מאוזנת שמירה על אורח חיים נורמלי ובריא הינו תנאי חשוב וקובע לא פחות מאשר רמה נאותה של גלוטטיון בתאים, כך ששילוב ביניהם עשוי בהחלט לשמור את האדם המתבגר והמבוגר במצב של חיוניות גופנית ונפשית, שיסבו גם מראה צעיר וגוף נטול מחלות. נקיטת הצעדים המתאימים לשמירה על הבריאות כהשקפת עולם תבטיח השגת המטרה של איכות חיים טובה ומהנה.

בברכה, רפלוביץ אילנה, תזונאית




www.tevalife.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רפלוביץ אילנה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]