חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דוגמאות לאופן חישוב עמלת היוון – עמלת פירעון מוקדם לפי תיקון 2014





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: איטום גגות איטום

נושא המאמר: אזהרה איטום גגות
מאת: אסי לינקר   שמור מאמר למועדפים

אזהרה איטום גגות
ארצה לשתף אתכם במספר אזהרות לגביי תחום איטום גגות שלדעתי חושב שתדעו למען ביטחונכם וביטחון יקירכם. במהלך השנים האחרונות עם עלייתו של האינטרנט אנשים רבים החלו להשתמש בכלי זה על מנת לבצע סקר שוק וללמוד יותר על תחומים בהם אין להם ידע רב. אם מדובר בפורמים או תגובות שצצות להם ככה סתם ברשת אתם אף פעם לא יכולים להיות בטוחים אם מדובר בדבר אמת או סתם משו שנועד לעורר פאניקה. במאמר זה אנסה לשתף אתכם במעט מניסיוני הרב בתחום איטום גגות וממה חשובה להיזהר.

איטום גגות- אזהרות בתחום החומרים:
תחילה אשתף אתכם במספר נקודות שצריך להיזהר מהן בתחום החומרים בהם משתמשים לצורך איטום גגות. איטום גגות הינו תחום עתיק יומין שהחל להתפתח עם הבניה, הרי מה שכולם מחפשים היא קורת גג שתשמור עלינו מהגשם. מכיוון שהתחום כה ותיק נעשה בו לאורך השנים שימוש בחומרים אסורים, כל זאת כמובן ולא ביודעין אלא בשל מחסור בידע מדעי שצברנו עם השנים.
כאשר אתם פונים למומחה בתחום איטום גגות חשוב לבדוק האם החומרים בהם הוא עושה שימוש הם בעלי תו תקן עדכני. חומרים בלא תו תקן המכילים בתוכם כימיקליים מזיקים זה מכבר ידועים כחומרים המזיקים לאנשים ובעלי החיים הסובבים. מחקרים הראו קשר בין חלק מהחומרים הישנים חסרי תו תקן למחלות בדרכי הנשימה, דיכויי של מערכת החיסון ואף תדירות גבוהה יותר של הופעת סרטן בקרב השוהים והעובדים ליד חומרים אלו.

איטום גגות- אזהרות לגביי עבודה תקנית:
חשוב לדעת שגם אם נעשה שימוש בחומרי איטום גגות בעלי תו תקן חלק מהם יכולים להיות מסוכנים אם לא נעשתה בהם עבודה תקנית. חלק מהחומרים כגון פוליאוריטן הינם חומרים דליקים ורגישים לחום כך שבמקרה בו לא יצרו שכבת בידוד ראשונית בין הסביבה לחומר איטום זה הוא עלול לפלוט גזים רעילים, לעוות את צורתו ואף לגרום לדליקה בבית.
חשיבות של עבודת תקנית בעת איטום גגות אינה מתייחסת אך ורק לבטיחותכם אלה גם לכיסכם. אם עבודת איטום גגות לא נעשית באופן תיקני סבירות גדולה שהחומרים בהם השתמשו, טובים ככל שיהיו יתבלו מהר יותר ואתם תזדקקו לעבודות איטום גגות נוספות תוך זמן קצר יותר.
למסכנה חשוב לשמור על עבודת איטום גגות תקנית תוך כדי שימוש בחומרים בעליו תו תקן על מנת לשמור אל ביטחונכם וביטחון הסובבים אתכם.

xn--4dbeakof4a.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אסי לינקר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]