חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפול בפריצת דיסק ע"י שיטת פלדנקרייז





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חדר מלח חדרי מלח

נושא המאמר: חדר מלח הכפר הירוק – טיפול בבעיות נשימה
מאת: נטאלי א.   שמור מאמר למועדפים

בעיות במערכת הנשימה

בעיות נשימה הן תופעה שכיחה. למעשה כמעט מחצית מקרב האוכלוסייה סובלים מהפרעה כלשהי הקשורה במערכת הנשימה. הסובלים מבעיות נשימה שונות מתארים מגוון רחב של תסמינים המופיעים בעוצמות שונות, אשר מפריעים להם בתפקוד יומי תקין ופוגעים באיכות חייהם. ישנם גורמים שונים לבעיות במערכת הנשימה, החל מגורמים גנטיים ועד למצבים והתנהגויות כמו עישון או נטילה של תרופות מסוימות ש"מעודדים" התפתחות של מחלות נשימה. חדר מלח הוא דרך טבעית לחלוטין לסיוע והקלה בהפרעות נשימתיות שונות.

ההיסטוריה של חדר מלח

כבר במאה ה-18 גילו בני האדם את יתרונותיו הבריאותיים של המלח בטיפול בבעיות נשימה שונות. רופא-תעסוקתי פולני בשם פליקס בוטשקובסקי שם לב לעובדה מעניינת: על החולים במחלות ריאה שונות כמעט ולא נימנו עובדי מכרות המלח. עובדה זו גרמה לו להעלות השראה: ייתכן שחלקקי המלח המצויים באוויר המכרות, אותו נושמים הפועלים, מסייעים בשיפור בעיות נשימה. זמן קצר לאחר שגילו את הפוטנציאל המגולם בשהייה במערת מלח עבור החולים במחלות ריאה שונות, החלו לחשוב על דרך לדמות את השהייה במערה שכזו. כך נולדו "חדרי המלח" המלאכותיים הראשונים, שחיקו את הסביבה של מכרות המלח במעמקי האדמה.

חדר מלח – יתרונות בריאותיים

כיום הטיפול בחדרי מלח נפוץ בכל העולם ומומלץ כטיפול משלים לרפואה הקונבנציונלית או כטיפול טבעי לכשעצמו. הוא מתאים לילדים ולמבוגרים, לחולים ולבריאים כאחד. טיפול בחדר מלח מסייע בהקלת בעיות שונות בדרכי נשימה; ברונכיטיס, אסתמה, נזלת כרונית, הפרעות נשימה בשינה, ליחה מרובה ואלרגיות של מערכת הנשימה, וכמו כן יעיל עבור מעשנים ואנשים המצויים בסביבה שהאוויר בה מזוהם.

מה הן הסגולות הרפואיות של מלח בטיפול בבעיות נשימה? מלח הוא חומר אנטי-בקטריאלי בעל יכולת ספיחת נוזלים. יכולת זו באה לידי ביטוי בטיפול בנשימת הרסס העדין שניתז מקירות המלח, המכיל ריכוז גבוה של נתרן-כלור, אשר ננשם על ידי המטופל בפרק הזמן בו הוא שוהה בחדר. נשימת רסס המלח מסייעת בספיחת ליחות מן הגוף וחיטוי דרכי הנשימה. האוויר בחדר המלח הוא סטרילי ורווי ביונים שליליים. הטיפול מסייע בחיזוק המערכת החיסונית והקלה על אלרגיות שונות ומצבים שונים של בעיות נשימתיות.

כיצד נעשה הטיפול בחדר מלח?

חדר מלח הוא סביבה מבוקרת המדמה כאמור, את מכרות המלח. קירותיו של חדר מלח עשויים גושי מלח ענקיים, המיובאים מעומק של כ-300 מטרים אל תוך האדמה. במהלך הטיפול, שאורך כשעה, שוהה המטופל בחדר נוח, בישיבה על כורסה מרווחת, בסביבה שקטה ורוגעת. בטיפול בילדים, מאובזר החדר בנוסף בצעצועים בהם יכולים הילדים לשחק ולהעביר את הזמן בכיף. השהייה בחדר מהנה, ובתום הטיפול ניתן לחוות הקלה מידית בנשימה. בסיום סדרת טיפולים מטופלים מעידים על שיפור משמעותי בתפקוד מערכת הנשימה.

saltway.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נטאלי א. שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]