חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מיתוסים על יחסי מין בג`קוזי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מנופים למכירה מנוף למכירה

נושא המאמר: תפקיד המנופים בחברה המודרנית
מאת: ozcranescoil   שמור מאמר למועדפים

למנופים חלק גדול ומכובד בחיי היום יום שלנו. יש לו שימושים רבים ומגוונים כמעט בכל תחומי החיים. עם זאת, בניגוד לתועלת הרבה של השימוש בו להתקדמות החברה האנושית, מכשיר זה נשאר יחסית אלום ומעטים מקדישים לו את תשומת הלב הראויה.
מנופים בראיה ההיסטורית
השימוש בנופים החל כבר במאה ה 6 לפנה"ס ביוון העתיקה. בשלב הזה היה עדיין מדובר במכשיר בסיסי ופרימיטיבי יחסית המורכב מעמודים וחבלים. המנוף זכה לפיתוח נוסף בתקופת השגשוג של האימפריה הרומית, שעשתה בו שימוש נרחב בתהליך סלילת ובניית האימפריה. בהמשך המנוף זכה לתחייה נוספת בימי הביניים באירופה, כאשר שימוש להעברת משאות כבדים בערי נמל. עם זאת, הקפיצה הגדולה בפיתוח המכונה הזו הגיע בעתה המהפכה התעשייתית בשלהי המאה ה -19. בתקופה זו המנופים הופעלו בכוח הקיטור ושימשו לעבודות מסילה, נמל ובנייה עירונית. במאה ה 20 המנופים המכניים אפשרו פיתוח משמעותי בתחום ההייצור והפיתוח העירוני.
באיזה תחומים משתמשים במנופים?
המנופים נמצאים בשימוש נרחב בתחום התעשייה הכבדה, בנייה עירונית, עבודות תשתית וביוב, כיבוי אש, חקלאות ועוד... הגדלים והסוגים השונים של מנופים מאפשרים להתאים מנופים כמעט לכול תחום של החיים. למנופים כושר הרמה מגוון הנע בין 4 טון ל 600 טון ומעלה.
ייחודיות המנופים המודרניים
בשנים האחרונות חלה התקדמות נוספת בבניית המנופים. הדגמים החדשים ניחנו בעיצוב ייחודי המאפשר תחזוקה ותפעול נוחים במיוחד ושלטה מלאה בגוף המנוף. המנופים מאפשרים דיוק ואיזון רבים, ובכך להתאים גם לעבודות הדורשות דיוק מירבי. הדגמים החדשים מאפשרים בלימת זעזועים וחלוקת משקל אחידה. בנוסף הדגמים החדשים קומפקטיים יותר עם כושר הרמה גבוהה מבעבר.
פריסה עולמית
המנופים נמצאים בשימוש בכל העולם ולכן גם הייצור שלהם נעשה בקנה מידה עולמי. החברות הגדולות והמתקגמות ביותר במשק נרתמו לייצור מנופים למכירה שיעמדו בסטנדרטים בינלאומיים גבוהים ויצאימו לצרכים המגוונים והמשתנים של השוק.
עתיד המנוף
בעתיד השימוש במנופים יהיה אף רב יותר וישרת את תהליך הגלובוליזציה השם דגש על התעשייה הכבדה והבנייה. המנופים יהפכו לקומפקטיים ויציבים אף יותר עם כוח הרמה גבוה במיוחד.

oz-cranes.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ozcranescoil שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]