חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דירה חדשה שדורשת בדיקה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גידול צמחים קנאביס

נושא המאמר: גידול צמחים
מאת: kidumyashir   שמור מאמר למועדפים

גידול צמחים
גידול צמחים הוא עסק די פשוט, למה שלא תנסו אותו בבית?
אור- תחילה, כל צמח זקוק לאור כדי לגדול. צמח זקוק לאור מלא אך לא לקרינת שמש שעלולה לפגוע בו. ככל שהצמח יהיה קרוב יותר למקור האור אך לא בו ישירות, הוא יגדל טוב יותר.
השקייה- צמחי בית סובלים הרבה מהשקיית יתר וחוסר אוורור של המצע שבו הם גדלים. חשוב לבדוק את הדרישות של הצמח שאותו אתה מגדל מכיוון שלכל צמח דרושים תנאים מעט שונים כדי לפרוח. חשוב לא לתת לצמח לשאוב את המים העודפים אלא לשפוך אותם. כך תמנעו כתמים חומים על עלי הצמח וסיכוי למזיקים ומחלות יקטן.
דישון- כל הצמחים שגדלים בבית צריכים דישון סדיר מכיוון שהם גדלים בתנאים מיוחדים. גידול צמחים בבית דורש דישון שמתפרק לאט או דישון נוזלי שיש לשים על הצמח אחת לכמה ימים.
מצע- המצע שבו שותלים את הצמח חייב להיות נקי, מאוורר ומדושן. רצוי שלא להתשמש באותו מצע של צמחים שכבר מתו ולא להרבב בין מצעים שונים.
מחלות ומזיקים- צמח שסובל ממחלה או מזיק יש ישר לבודדו משאר הצמחים. יש לזהות מיד את הפגיעה ולטפל במהירות ויעילות. שיפור התנאים של הצמח יכולים לטפל בחלק מהבעיות. יש תמיד לפעול על פי הוראות היצרן או המשתלה ומקרה של ריסוס- אין לעשות זאת במקום סגור.
אויר וטמפרטורה- צמחים זקוקים לתנועת אויר תמידית אך ללא רוח פרצים. חשוב שלא להציב צמח בחדר סגר שלא נעשה בו כל שימוש. רצוי שלא לשנות את מיקום הצמח ללא צורך אך יש לשנות את מיקומו כדי לשפר את תאי גידולו. צמחים אוהבים לחות, חשוב לרסס אותם במעט מים. במיוחד בימי הקיץ.
העתקה- כל צמח יש להעביר למכל גדול יותר לפחות פעם בשנה. יש צמחים שיכולים להסתפק בהעברה כזו פעם בשנתיים או שלוש ובכך הם עוזרים למערכת השורשים להתפתח. בהזדמנות זו מחליפים את המצע שהתרוקן מחומרי הזנה בשל הזמן שחלף, התמלא במלחים וגם התהדק.
גידול צמחים אינו כל כך מסובך, תנסו זאת בעצמכם?

i-h.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י kidumyashir שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]