חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השלכות פריסת הכנסה על אופן קבלת פטור ממס לנכה - פקיד שומה - פטור ממס - נכה - מיסים





    קישורי טקסט (לפרטים)




ראו גם חתונה ביוון
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מגנטים לאירועים בזול מגנטים לאירועים בחולון מגנטים לאירועים מגנטים לאירועים במרכז

נושא המאמר: העלות האמיתית של חתונה בישראל
מאת: מגנט יונתן   שמור מאמר למועדפים

אז החלטתם להתחתן ?
שיהיה במזל טוב ! אחרי התכנון של הצעת הנישואין שלרוב הצעות נישואין מתקיימות בצימרים בצפון או לחלק שבגברים ישנן הצעות נישואין מקוריות יותר במאמר זה נעסוק בעיקר בהצעות נישואין סטנדרטיות. מה צריך להצעת נישואיון ?
1. מיקום - בד"כ המיקום יהיה בית מלון או צימר נניח על מיקום כזה בחו"ל ויש להוסיף אליו את עלות כריטיסי הטיסה והוצאות נלוות נוספות כמו קניות בדיוטי פרי , פערי שערי מט"ח בקנייה ומכירה הפסד של ימי עבודה בפועל וכו' - נניח צימר באיזור הצפון ל 2 לילות שעלותו הממוצעת נעה בין 1500-2000 ש"ח לזוג כולל ארוחות.
2. טבעת להצעת נישואין - החלק החשוב ביותר הוא טבעת הצעת הנישואין , ברשתות הגדולות לתכשיטים ניתן למצוא מבצעים מיוחדים ומחירים ממש טובים ונוחים לטבעת נישואין המחיר של טבעת כזו מבדיקה מהירה באינטרנט נע סביב ה 5000-7000 ש"ח . אחרי הכל מי מאיתנו הגברים לא רוצה לתת יהלום מיוחד לאישה שהוא בוחר לחיות איתה את חייו ויהלום זה דבר שכל אישה תמיד תשמח לקבל.
אז יש מיקום ויש טבעת נשאר רק לרדת על הברכים להציע נישואים ולקוות שלא תצאו בחובות מטורפים מהמשך הדרך .
יש הצעה היא אמרה "כן" בהתרגשות סיפרה לכל החברות העלתה 50 תמונות של הטבעת לפייסבוק וכאן מתחילה החגיגה .
הכל מתחיל מחיפוש אולם לחתונה (לא שכחתי את החינה / נישואין) פשוט לרוב מתחילים בחיפוש אולם לחתונה .
אחרי חיפושים רבים של אולמות כשנניח ששני בני הזוג מאותו איזור אחרת יש לשוכר גם אוטובוס לאירוע כי תמיד יהיה את הצד המתפשר כי בחרתם באולם שבאמת אהבתם והוא דווקא באיזור קצת יותר רחוק מאיזור מהגורים של רוב המשפחה של אחד מהצדדים .
באולם מחיר מנה באולם נע בין 250-400 ש"ח לאירוע שכולל כ 350 מוזמנים ומחיר מנה של 300 ש"ח שזה 105000 ש"ח
אחרי האולם החתונה מחפשים אולם לטקס של החינה או אירוסין כאן העסק קצת יותר זול מדובר על מנה שמחירה סביב ה 200 ש"ח לאירוע שהוא עד 150 מוזמנים אז ההוצאה כאן היא בסה"כ 30000 ש"ח
לאירוע של החינה נוסיף תקליטן - במחיר של כ 1500-2000 ש"ח
צלם אירוע -שמבצע צילום אירועים קטנים שצוות הצילום יכלול צלם וידאו אחד וצלם סטילס אחד וגם אלבום תמונות המחיר של צילום אירוע צריך להיות כ 2000-2500 ש"ח
בנוסף לצלם האירועים חייבים צלם מגנטים לאירועים - צוות צילום של מגנטים לאירועים הוא בעלות סדר גודל של כ 800-1000 ש"ח
ולמי שמקיים את הטקס החינה - בתוך כל זה אני לא מוסיף את העלויות של המתנות שקונה המשפחה לזוג שמדובר על עוד כמה עשרות אלפי שקלים קיימת השכרת אוהל חינה והכנת המיקום לטקס כולל הלבוש - העלות היא סביב ה 3000 ש"ח
סה"כ עלות טקס החינה היא כ 40000 ש"ח
נשמיך ליום החתונה ונניח שאת המקווה עושים במיקום קטן ועלותו תהייה כ 5000 ש"ח כולל מתנות לאורחים ונרצה להסתפק בתמונות של הצלם המגנטים לאירועים ולכן חשוב שמי שמאיזור ירושלים יבחר ספקים מהאיזור שלו ומי שמאזור המרכז יבחר ספקים מהאיזור שלו הדבר יכול להוזיל עלויות מול הספקים . חשוב מאוד במקרה זה לבחור צלם מגנטים לאירועים בזול שהוא משמש גם כצלם סטילס כדי שהתמונות יהיו איכותיות .
בחתונה כבר הייה לנו חישוב המנות שכולל כ 350 מוזמנים במחיר של 105000 ש"ח
תקליטן ליום החתונה - 3000-5000 ש"ח
צלם אירוע שילווה אותנו לאורך כל יום הצילומים ואפילו אם תרצו גם לעשות צילומי save the date או צילומי טראש שאת צילומי הטראש מבצעים לרוב על חוף פלמחים צלמים מאיזור ראשון לציון שזה יהיה כלול במחיר הצילום את הדברים יש להביא על דיוקים מול הצלם וגם מול כל ספק אחר . עלות צילום כולל טראש היא כ 7000-9000 ש"ח כולל אלבומים כמובן ותמונות ענק .
רישום ברבנות - הרישום נכון להיום הוא במחיר של 1000 ש"ח אני מאמין שעד שהמאמר הזה הגיע אליכם בטח המחיר כבר עלה כמו רוב המחירים שמפורסמים במאמר .
שמלת כלה - תלוי במעצב אבל הממוצע הוא כ 6000 ש"ח .
חליפת חתן - כ 1500-2000 ש"ח
אטרקציות לאירועים - את נושא האטרקציות כדאי מאוד לבחור לפי איזור המגורים שלכם החישוב של עלויות כגון מרחק הנסיעה זמן הנסיעה לאולם ועלות הדלק הם מרכיב חשוב בהצעת המחיר אותה תקבלו מספק האטרקציות לאירועים שלכם . חתונה שתתקים בכפר סבא תבחר ספק מגנטים לאירועים בכפר סבא או חתונה שתתקים באזור המרכז תבחר ספק מגנטים לאירועים במרכז .
עלות האטרקציות נניח מגנטים לחתונה היא כסביב ה - 1200-1500 ש"ח וכל אטרקציה נוספת תתומחר בהתאם לחבילה אותה מציעים רוב ספקי המגנטים לאירועים .
את עלות השבת חתן שבה יש רק צורך בקייטרניג ל 80-100 איש ואולי גם בגדים חדשים לזוג לשבת חתן שאותם ניתן למצוא ברשתות אופנה רגילות . נניח בגדים לזוג כ 800 ש"ח שזה 400 לחתן ועוד 400 לכלה מחיר מנה לקייטרינג לשבת חתן הוא כ 100 ש"ח . הוצאה של בין 8000-10000 ש"ח .
אז כמה עלתה לכם באמת החתונה ?
לפי החישוב הלות היא כ 167,500 ש"ח לחתונה ממוצעת ביותר מי שבאמת משקיע בחתונה מגיעים גם לסוכמים של למלעלה מ 250,000 ש"ח לאירוע .
אין להתייחס במדויק למחירים שמוזכרים במאמר (המחירים עלולים להשתנות מעת לעת ומספק לספק המאמר נכתב ע"פ ידע והכרות אישית מתחום האירועים והמגנטים לאירועים בזול )
שיהיה לכם המון מזל טוב וניפגש במאמר הבא על כמה יעלה לכם לחגוג ברית או בריתה לבן/בת .

www.yoyomagnet.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מגנט יונתן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]