חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רפואה משלימה: טיפים והמלצות לחיים בריאים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בדק בית ביקורת מבנים

נושא המאמר: בדק בית זה מעבר לבדיקות אינסטלציה ואיטום
מאת: שלומי   שמור מאמר למועדפים

בדק בית הנו מבחן מקיף לבית. לרוב טועים לחשוב כי בבדיקות מבררים אם החשמל חווט כראוי או האם הצנרת של המית תקנית. אולם בפועל בדק בית זה הרבה מעבר לכך. ראשית כל חשוב לציין כי את הבדיקות מבצע מומחה שיש לו ניסיון וחשוב להקפיד לבחור בחברה שכזו, אולי יש עשרות בתחום חלקם טובים וחלקם טובים אף יותר. מי שמבצע בדק בית איכותי יכול לחסוך לכם הוצאות רבות ואף להחזיר את ההוצאות במידת הצורך. אם כך מה בודקים בבדק בית?, חשמל כבר אמרנו, מים גם, הבדיקות כוללות תאימות בין מה שרכשתם לבין מה ששילמתם עבורו והכוונה היא לתאימות בתוכניות למה שנמצא בפועל ועוד.

מקרים שקורים וליקויים חמורים
אדם רוכש בית, משלם עליו במיטב כספו והמעט שהוא מבקש להיות עם נכס ראוי למגורים, בטוח, בריאותי ושיסב לו נחת וביטחון. לא אחת קורה שרוכשים בית ומגלים כ שילמתם על מחסן בגודל של 16 מ"ר וקיבלתם מחסן של 4 מ"ר, טעות אנוש?, טעות בתום לב?, טעות בהחלט כן וחייבים לפצות על טעות כזו, לעיתים יהיו מי שיתנערו מאחריות אולם כ עוד בדק בית מכיל את העניין סביר להניח כי הדרך לפיצוי תהיה קצרה יותר. אולם דוגמה זו היא דוגמה שבולטת לעין ודי קל לאתר אותה, מה תאמרו לגבי הליקוי הבא? בית עם 5 חדרים יחסית מרווחים שנראה סטנדרטי למדי אולם בפינת כל חדר יש עמוד, כלומר את אותה בליטה בקיר. על פניו אם נמדוד את החדר הרי שהוא גדול יותר ממה שהוא אמור להיות אולם הקבלן רצה "לפנק" אתכם והרחיב את החדר, מה שהוא עשה הוא בנה קירות לחדר דקים יותר כלומר השתמש בבלוק 10 במקום 20 ומה שהתקבל מצד אחד הוא חדר גדול יותר אך בעייתי ביותר כאשר צריך להתקין בו ארונות למשל או שולחן כתיבה, אותו עמוד שכעת הוא חשוף מפריע ומונע מאיתנו את האפשרות להצמיד ארון או שולחן לפינה, יש לכן 2 פתרונות הראשון לבנות עיבוי לקיר - כרוך בהוצאות, השני להזמין ריהוט מנגר פרטי - כרוך גם כן בהוצאות, כלומר לא משנה מה הפיתרון עדיין יש כאן הוצאות. בדק בית מאתר ומגלה את הבעיה הזו ויודע להפנות אצבע מאשימה כלפי האחראי ובכך לאפשר לכם לקבל את הפיצוי הנכון וההולם.

מי מוסמך לביצוע בדק בית?
בדק בית כאמור הינו מבחן כולל ומקיף לבית אותו מבצע לרוב מהנדס בניין בעל ידע והכשרה בנושא. לא אחת נדרשת חוות דעת מקצועית בנושאים מסוימים כגון אינסטלציה או חשמל ואז מזמנים חשמלאי או אינסטלאטור להשלמת חוות הדעת, במידה ורוצים להעריך את עלויות הנזקים נכנס לדוח בדק בית גם שמאי מקרקעין.

www.matan-il.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שלומי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]