חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מכירת מניות בחברה תעשייתית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מגנטים לאירועים מגנטים לאירועים בזול מגנטים לאירועים באשדוד מגנטים לאירועים במרכז

נושא המאמר: בחירת מתנות לאירועים
מאת: david kaza   שמור מאמר למועדפים

בכל פעם כשאנחנו מקבלים הזמנה לאירוע , אם זאת חתנוה, מסיבת גיוס, בר מצווה או מסיבת יומולדת אנו מתחילים לשאול את עצמנו לא מעט שאלות לבחירת המתנה המושלמת. מה התקציב שלנו ? האם באמת יאהבו את המתנה ? או אם בכלל שווה להשקיע זמן בקנייה או פשוט לתת כסף במתנה במקום זאת, האם כדאי לנו להשקיע מעבר למה שתכננו בגלל שיש לנו אירוע מיד לאחר מכן ונרצה גם לקבל מתנה מושקעת לא פחות .

הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון :

ראשית אם מדובר בבני משפחה קרובים אין צורך לעשות עליהם רושם מיוחד ולהשקיע מעבר ליכולכתכם הכלכלית, גם אם מדובר במתנה צנועה אך יחיסית מקורית עדיין היא תמלא את מה שנדרש ובני המשפחה שלנו אותם אנו מכירים יותר טוב נניח ממכרים אחרים כמו עבודה או חברים רחוקים והסבירות שנקלע בדיוק למבוקשם הוא גדול יותר, ואפילו ניתן גם לשאול בדיוק למבוקשם אם מדובר בקניית מתנה לאירוע שמתקרב.

בקניית מתנה לבני משפחה קרובים כמובן שאפשר להביא את המתנה שתהייה מזכרת לתמיד ולא תעלה לנו כל כך הרבה ... אם תיגשו לחנות שמכינות מזכרות תוכלו להכין שם מכמה תמונות דברים ממש יפים שהם לא עוברים אפילו לא עוברים את רף ה 200 ש"ח . אפילו אם נניח במתנה לא או אוחת אפשר להכין שם צמידים מיוחדים כאלו שתואמים אחד לשני או במתנה להורים שעון מיוחד ובו הקדשה שלכם עם תמונות שלכם יחד עם ההורים. אלו מסוג המתנות שישמרו לנצח ותמיד ישימו לב אליהם.

לכן כשמדובר במתנה למשפחה תמיד עדיף להפית בהוצאה הכספית ולהקיע יותר בערכיות והסמליות של המתנה. אם מדובר בחבר או חברה קרובים הדברים קצת שונים , חברים יעדיפו שאנו נשקיע קצת מעבר לכך ונביא להם בנוסף לאותה מזכרת ערכית גם משהו שהוא קצת יותר שימושי עברונו, כן קניית פרחים במתנה לחברה זה עדיין לא פאסה פשוט האפצויות מסתכמות בפרחים יחד עם מזכרת סמלית כמו נניח שעון ועליו תמונה משותפת והכיתוב : "חושב/ת עלייך כל דקה" ולהוסיף לזה גם בושם . ולא לשכוח פתק החלפה אם מדובר בבושם כי "על טעם וריח אין להתווכח" .

מדובר על חבר רחוק ?
אין צורך לעשות רושם כלל או להשקיע יותר מכמה עשרות שקלים, כן גם עצם המחשבה יכול לפעמים להתפרש כמשהו שהוא הרבה מעבר להשקעה הכספית אותה תשקיעו בקניית מתנה לחבר רחוק. אם אתם חושבים שנחמד לקבל משהו אז פשוט קנו את אותו משהו לחבר הרחוק ויהיה לו נחמד לקבל זאת ממכם .

אז אם מדובר באירוע שהוא מעבר למתנת יומולדת פשוטה , נניח חתונה ....

כאן פשוט תגיעו עם צ'ק או כסף מזומן - אין מקום לטעויות כל זוג שמתחתן יבחר לקבל במתנה כסף ולא תמונות שלו על שעון , אחרי הכל הזוג תיכנן את חתונת השנה ומישהו צריך לשלם על זה, נכון גם אם זה נופל על האורחים אבל לפחות אפשר להתנחם בזה שתצאו שבעים אחרי ארוחה דשנה וטובה ומעל הכל תצאו עם מזכרת של מגנטים לאירועים מהחתונה.

קביעת תקציב של מתנה לחתונה נמדד לפי היכולת הכלכלית של כל אחד וכמובן גם לפי הקרבה שלכם לזוג המתחתן או לבני המשפחה. וכאן חד משמעית לא ניתן להסתפק במתנה שתגיע עד ל 200 ש"ח במקרה כזה כמו חתונה באולם חייבים להתאמץ ולהשקיע במתנה של לפחות 350-450 ש"ח לכל אורח שמגיע וזאת אם מדובר על חבר או מכר רחוק יחסית .

אם אתם אחים או אחיות של הזוג המתחתן תמיד ניתן לתת להם גם מתנה שתעזור בארגון החתונה ותקל עלים אתם גם יכולים פשוט להזמין צלמת מגנטים לאירוע . יש לקחת בחשבון שמדובר על מתנה שעלותה קרוב לאלף ש"ח אבל היא בכך תחסוך לבעלי השמחה עוד מטלה וגם תחסוך להם עוד הוצאה לא קטנה.

לכן קחו זמן וחישבו על הפרמטרים האלו ובכל מקרה שיהיה בהצלחה בבחירת המתנה המושלמת.

www.yoyomagnet.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י david kaza שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]