חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מגנטים לאירועים





    קישורי טקסט (לפרטים)




ראו גם חתונה ביוון
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מגנטים לאירועים מגנטים לחתונה מגנטים לאירועים באשדוד מגנטים לאירועים במרכז

נושא המאמר: מתנה לחתונה
מאת: דוד קזראל   שמור מאמר למועדפים

פעם בימים עברו כשעוד היו מגיעים לאירועים כמו חתונה והיו באמת מביאים מתנות לאירוע כזה, מתנות כמו למשל בלנדר מקציף, טוסטר משולשים ועד מגוון של מוצרי חשמל או דברים דומיםאו סט מגנטים למקרר להצמדה של כל מיני דברים .לרוב מתנות מסוג זה לא היו מתקבלות באותה צורה שהתקבלו מתנות כמו כסף מזומן או צ'קים באירועים. אך היום עם הזמן מתנות כמו כסף וצ'קים הפכו להיות העיקר וזאת מכיוון שהיום חתונה כבר לא הפכה להיות חתונה אלא מימוש הפנטזיה ליצירת אירוע השנה של בני הזוג וכמובן אותו מישהו צריך לממן אם זה צלם לאירוע אטרקציות כמו מגנטים לאירועים וזיקוקים מפוצצים. עניתם נכון על השאלה מי צריך לממן את האירוע הזה וגם אם לא אז אגלה לכם ואלו אתם אלו שאמורים לממן זאת ע"י מתנה מכובדת של כמה מאות שקלים וזאת בחישוב של כמה מאות שקלים למוזמן . קחו בחשבון שאם תחליטו להביא לזוג שמתחתן מתנה כמו נניח בלנדר המתנה הזו תהפוך להיות חבילה עוברת הרי מי באמת צריך כמות של בלנדרים בבית ואם כבר יש מתנה ארוזה ומוכנה פשוט מחכים לאירוע הבא בכדי להעביר אותה. לכן כשאתם מגיעים לאירוע קחו בחשבון שהזוג מעדיף לקבל במתנה כסף מזומן או צ'ק במקום סט מגנטים מגניב למקרר. אך אם החלטתם בכל זאת להעניק להם טוסטר משולשים לפחות תשאירו פתק החלפה אולי יקבלו זיכוי למשהו שהם באמת צריכים. בכל זאת לא כולם כשהם מוזמנים לאירוע כמו חתונה יכולים להרשות לעצמם לממן את ההוצאות של הזוג שהחליט להזמין תקליטן בעל שם צלם מגנטים לאירועים ואין לאותם אורחים את הסכומים הגבוהים הללו . לכן מומלץ לאורחים שאין להם יכולת כלכלית גבוהה להגיע עם מתנה לאירוע מאשר עם סכום כסף שנמוך מ 500 ש"ח לאדם . ישנם מדינות בעולם בהם נהוג שהזוג בוחר את הדברים להם הוא זקוק ואותם הוא רוצה ומפנה את האורחים לאותה חנות ובה כל אחד קונה לפי יכולתו ותקציבו את מה שמבקש הזוג. כך הזוג מקבל את מבוקשו וגם מי שקנה את המתנה ממש משביע את רצונות הזוג. אך במדינו הדברים קצת שונים ושוב עלינו לממן את הפנטזיות של הזוגות המתחתנים.

www.yoyomagnet.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דוד קזראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]