חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הוכחת יסוד הכוונה בעבירות ע"פ חוק המע"מ





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים גיל המעבר

נושא המאמר: נשים ובאך – על הריון, לידה, אחרי לידה, גיל ההתבגרות וגיל המעבר
מאת: סמדר לרר   שמור מאמר למועדפים

"פתאום החיים משתנים, אני משועבדת לחלוטין, אומרת לי המטופלת שילדה לפני חודש, אני חיה סביב השינה שלו, האוכל, החלפת טיטולים, הנקה וכל אלה, כל אחד לחוד, גורם לי אושר גדול ואני משתוקקת לראות אותו בכל זמן שהוא נרדם, כי אני כבר מתגעגעת לריח ואני נהנית מהאמהות שרק התחילה לי אבל השינוי הזה טוטאלי, פשוט מהקצה לקצה. מהיותי מתעוררת עם בעלי ביום שישי מאוחר והיינו נמזגים לנו לאיטנו לרחוב, לבית הקפה ושם הייתי קוראת עיתונים ונהנית מכל לגימה. ומה היום? אני לא מגיעה לעיתון לא מגיעה לזמן לבד עם בעלי וממש לא מגיעה לעצמי, זהו, שאני מתגעגעת לעצמי".

הסיפור של מטופלת זו הוא סיפור הכי טבעי שקורה לנשים אחרי הלידה בעיקר אחרי לידה ראשונה, ההורמונים משתוללים בגוף והשינוי הזה גדול ומבהיל אותן. תמציות פרחי באך יודעות לנגוע בחלקים האלה ולאזן, המצב הזה בין האופוריה של הלידה לבין נפילת האנרגיה מול כל המטלות. גם כאן תיבחן מהי אישיותה של האישה, האם היא פרפקציוניסטית וחשובה לה עמידה במטלות שהיא דורשת מעצמה? האם היא מנסה לרצות את הסביבה? האם היא מתקשה להסתגל לשינוי? האם היא מתגעגעת לעבר? האם היא נמצאת בדאגת יתר? האם היא חוששת שהיא "אמא לא מספיק טובה"? תמצית באך תינתן לה על פי התכונה או/ו המצב בו היא נמצאת כיום בהווה.

גם לנשים לפני לידה יכולה להיות תופעה אחת משותפת אך מסיבות שונות התופעה-פחד, התרגשות יתר של לפני והסיבות שונות- זיכרונות מסיפורים לא נעימים,
ההתקרבות לקראת האמהות, הפרידה מהעובר ברחם ליצור ממשי שניתן לאחוז בו, ועוד מיני הגיגים עמוקים שכל אחת מביאה עם עצמה מעולמה האישי וכל אחת הרי היא עולם ומלואו וכל אחת היא נשמה השוכנת בגוף, סמוך למחשבה ושואפת לאיזון פנימי. פרחי באך מאוד עוזרים לאישה לפני לידה, מקלים עלייה בלידה ולאחר מכן.

אז בואו נניח רגע לכל הבעיות שעולות לכולנו ביום יום, עבודה, כעסים, משברים ונתרכז במהותנו כנשים - הרוח הנשית, אז לאחר הלידה נפגוש בנקודת המעבר הבאה - גיל ההתבגרות שבד"כ מאופיין בהתפזרות, בהתמרדות, בעצמאות, (גם אצל נערים) אך בעיקר ב"אני רוצה להיות יפה, "אני רוצה להיות מקובלת", אלו משפטי מפתח של נערות רבות המגיעות אלי לטיפול, כל אחת היא שדה נרחב של אופי, אבל לרובן יש כמיהה "להיות כמו". כמה שנגדל אותן להיות הן עצמן, בטוחות, שלמות, החברה מבחוץ תכתיב להן כללים משלהן, וה"קטע" החברתי בגיל זה מאוד משמעותי. אז התמציות לא "ירגיעו" את "ההורמונים המשתוללים" אך יקרבו את הנערה לפנימיות שלה, ככה שתעבור "תקופה זו בצורה רגועה יותר.

מכאן אני קופצת קפיצה ענקית לגיל המעבר. גיל המעבר כשמו כן הוא, עם כל מה שמשתמע עם שתי מילים אלו, ואם עברנו בחיינו כמה וכמה מעברים, כאן מכתיבים לנו מעבר ביולוגי ברור שמביא איתו הזעות, חוסר ריכוז ועצבנות גבוהה, חם, חם מאוד, האישה בוערת מתוכה על אותה נשיות שהייתה חלק ממנה עד כה ומאיימת לעזוב, גלי חום ממלאים אותה והיא מנפנפת בידה למעט רוח קלה שתרגיע את מצב רוחה. בעצם, איזו נשיות הולכת? מספר כרונולוגי של גיל? הפסקת הווסת? החברה שהחליטה שזה הוא "גיל הבלות"?

הנה כאן, כמו בגיל ההתבגרות בזמן שהנערות רוצות להיות כמו שמכתיבים להן בתקשורת-טלוויזיה, פרסומות, סרטים כך במקביל, לדעתי, מגיע שוב גיל ההתבגרות, וגם כאן הנערות שהן כבר נשים בגילאי 50 פלוס מינוס בודקות את עצמן מול העולם ומרגישות ירידה מההערכה העצמית שלהן כאישה, פחות אטרקטיבית (למי?) פחות צעירה, פחות מינית (האומנם?) וכך גם עוטף אותה חוסר ביטחון. וזהו. מכאן הדרך קצרה ל- מה אני שווה? מה אני עושה כעת? אני גוש עצבים שיורה על כל מה שמסביבי, אני בכלל...מי אני? מה עשיתי עד היום?
הרהורים ושאלות לכשעצמם תמיד טובים. ואת זה פרחי באך מעודדים. בנוסף, לפרחי באך בטיפול בגיל המעבר יש להתייחס למרכיב התזונה שהוא משמעותי ולאילו וכמה מינרלים, ויטמינים, סידן הגוף זקוק, יש לבדוק את הפרופיל הבריאותי, חשוב גם לפני וגם אחרי.

מה שחשוב זה שהאישה תקבל את עצמה בגיל הזה איך שהיא מול עצמה ולא בשאלה איך החברה רואה אותי. פרחי באך יכולים לעודד כניסה פנימה אל עולמה הפנימי, התקרבות, אהבה, השלמה אלו יעזרו לה להבין שהגיל הוא רק ספרות מה שחשוב הוא הנשמה שבך ומכאן ההשפעה על מחשבותייך. גיל המעבר הוא גיל ההתבגרות השני, שוב עם שאלות, שוב מעברים הורמונלים, אך לעומת הראשון כאן האישה בשלה, בעלת חכמת חיים ותובנות. זה בדיוק אמצע החיים, זה הזמן להתחיל ליישם את כל הלימודים אותן אנו למדים כל החיים. זהו גיל מעבר לפנימיות, לשקט הפנימי, (אם לא השכלנו להגיע אליו קודם), יופייה של אישה הוא בפנימיותה, אם את אוהבת את עצמך איך שאת, גם מזיעה, מתעגלת, מתפרצת, עצבנית, וכן גם מתבגרת תוכלי לראות גם עד כמה את נשית, יפה וחכמה. ואיך נאמר בשיר "לא בת 16 אבל יודעת משהו על העולם הזה". גיל המעבר הוא מעבר (עם קמץ ב-מ` וב-ע`) לתוכן מרתק של החיים שכל הזמן נמצא סביבנו.

כל גיל ותקופה מזמנים לנו דברים חדשים ללמוד, כל מה שצריך זה רק לעבור להאזנה ליקום, לחיים ולקול הפנימי שבך. אני רואה את כל ה"הגילים" האלה: גיל הינקות, ההתבגרות, המעבר, כמנופים להתפתחות וצמיחה. והייתי ממשיכה לקרוא לזה גיל (שמחת) המעבר.

בברכה, סמדר לרר

xnsr krr
tjrh khsv
dhk vv,cdru,
vrhui ukhsv



www.tevalife.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י סמדר לרר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]