חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיטת המס בפולין, סקירת מערכת המיסוי תוך התיחסות ליזם הישראלי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים גיל המעבר

נושא המאמר: איך לעבור את גיל המעבר בשלום? חלק א`
מאת: מיכל    שמור מאמר למועדפים

את כבר לא יודעת מה קורה איתך - גלי חום, הזעות בלילה, עצבנות, עייפות, מצבי רוח, השמנה, דיכאון, יובש בנרתיק וירידה בחשק המיני, הידלדלות העצמות.
"מה קורה - אני כבר מתפרקת" ?

התמונה לא חייבת להראות ככה, אפשר ורצוי לעבור את גיל המעבר בשלום...

רקע
תופעות גיל המעבר נגרמות בשל ירידה ברמת האסטרוגן, הורמון המין הנשי, הגורמת בנוסף גם לשינויים בלחץ-הדם, עלייה בכולסטרול ובטריגליצרידים ולכן עלייה בסיכון למחלות לב וירידה בחילוף החומרים הגורמת להשמנה.

נטילת הורמונים (סינתטיים או טבעיים)
גורמת לירידה בסיכון ללקות במחלות לב (שהן גורם התמותה מספר 1 כיום), עצירת הידלדלות העצם, הורדה בשכיחות גלי החום, שמירה על גמישות העור, שמירה על רמות שומנים בדם תקינות. החיסרון הוא עלייה בשכיחות סרטן השד (ייתכן כי גם בנטילת הורמונים טבעיים). לנשים בעלות רקע של סרטן השד במשפחה או בעלות הפרעה בקרישת הדם, לא מומלץ לקחת הורמונים (גם לא טבעיים!) נשים אלו יכולות לצרוך דיאטה העשירה בפיטואסטרוגנים (מולקולה טבעית דמויית אסטרוגן), כמו כן לצרוך ויטמין E (הסברים בהמשך).

תוספים טבעיים
1) חומצות שומן חיוניות- מסופקות לגוף משמן נר הלילה, שמן בוראז`, פטל שחור, שמן פישתן, חומצות אלו מייצרות חומרים העוזרים לאיזון ההורמונים, כמו כן טוב מאוד לשימור אלסטיות העור ועוד. ניתן לקחת זרעי פשתן או באבקה (רצוי לטחון לבד) אפשר להוסיף ליוגורט לדוגמה (דרך אגב יעיל גם נגד עצירות).

2) לאיזון הורמונלי דרושות כמויות מספיקות של ויטמין B6, אבץ ומגנזיום. רצוי לקחת מולטי-ויטמין שמותאם לנשים בגיל הזה. באופן כללי ספיגת הויטמינים יורדת עם הגיל. השלמה זו יכולה לחזק ולאזן, או לפחות לקחת קומפלקס של ויטמיני B אשר מאזן את תפקוד מערכת העצבים, לכן חשוב במצבי מתח/Stress, עוזר למצבי רוח, דיכאון, עוזר בהפקת אנרגיה מפחמימות.

3) ויטמין E - אנטיאוקסידנט (נוגד חימצון) מצויין - שומר על גמישות העורקים והעור, מונע חמצון של הכולסטרול בדפנות העורקים ולכן מונע מחלות לב ומחלות נוספות. מחזק את המערכת החיסונית. מחקר חדש מוכיח כי הוא גם יעיל למניעת גלי-החום האופייניים לגיל המעבר. אגב מחקרים מראים כי הויטמין E הטבעי יעיל בהרבה מאשר הנגזרת הסינתטית.

4) תוספת סידן - בגיל זה גובר הסיכון לאוסטאופרוזיס (חסר ממושך באסטרוגן מלווה בהידלדלות העצם). ההמלצה היא צריכה של 1200 מ"ג סידן ביום. כמעט בלתי אפשרי להגיע למינון זה רק ע"י מזון – קיימים הרכבים שונים, נגזרות שונות של סידן ובתוספת מינרלים וויטמינים שונים המשפרים את הספיגה - מגנזיום, בורון, ויטמין D, סיליקה ועוד.

5) כדורי סויה - תחליפי הורמונים טבעיים- איזופלבונים- לאיזון הורמונלי ולמניעת אוסטאופורוזיס. אסור לנטילה לנשים שיש להן מקרי סרטן השד במשפחה (יש להיוועץ תחילה ברופא היות והורמונים אלו עשויים להעלות שכיחות לסרטן, אך לעומת זאת הוכח כי מורידים שכיחות למחלות לב שהן סיבת המוות מספר 1 כיום.

6) צמחי מרפא - לאיזון הרמונלי - קיימים רבים, לדוגמה: Wild yam , Vitex , Black Cohosh , Dong Quai (אנג`ליקה) - בעל השפעה מאזנת על המערכת ההורמונלית הנשית, האחרון הוא צמח מחמם לכן לא מומלץ לסובלות מגלי-חום. ועוד צמחים נוספים. כמובן שחשוב מאוד התאמה של איש מקצוע לכל מקרה לגופו.

בחלק הבא של הכתבה אתן המלצות נוספות לתזונה ואורח חיים, שמנים ארומטיים מתאימים ומהי משמעות גיל המעבר מבחינה סינית.

בינתיים שיהיה שבוע מקסים,
מיכל

anbho turnyhho
,zubv
crhtu,


www.tevalife.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיכל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]