חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כלכלת (קללת) שנות ה- 2000





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים גיל המעבר

נושא המאמר: איך לעבור את גיל המעבר בשלום
מאת: מיכל    שמור מאמר למועדפים

את כבר לא יודעת מה קורה איתך, גלי חום, הזעות בלילה, עצבנות, עייפות, מצבי רוח, השמנה, דיכאון, יובש בנרתיק ואולי גם ירידה בחשק המיני.
שואלת את עצמך - "מה קורה, אני כבר מתפרקת"?
התמונה לא חייבת להראות ככה - אפשר ורצוי לעבור את גיל המעבר בשלום...

מהי משמעות גיל המעבר ?
זהו שלב המעבר מתקופת הפוריות בנשים לתקופת הבלות (הפסקת המחזור). (בד"כ בגילאים 40 – 55). רוב תופעות גיל המעבר נגרמות בשל ירידה ברמות האסטרוגן והפרוגסטרון - הורמוני המין הנשיים, הגורמת בנוסף גם להפרעות במתן שתן וצואה, עליה בשכיחות דלקות בדרכי השתן, שינויים בלחץ-הדם, עלייה בשומנים בדם וירידה בחילוף החומרים הגורמת להשמנה. הבעיה האמיתית היא לטווח ארוך, עליה בשכיחות מחלות לב ואוסטאופורוזיס (הידלדלות מסת העצם). הסימפטומים הגופניים מלווים בסימפטומים רבים נפשיים, האישה מרגישה שכל חייה הולכים ומשתבשים ושהיא מאבדת שליטה על מה שקורה איתה.

הטיפול הקונבנציונלי - נטילת הורמונים
יתרונות הטיפול - יכול להעלים את רוב תופעות גיל המעבר, בנוסף להורדת הסיכון ללקות במחלות לב (שהן גורם התמותה מספר 1 כיום) ועצירת הידלדלות העצם.
ייתכנו תופעות לוואי כגון, גודש בשד, מתח, אי שקט, מצב רוח דכאוני, התנפחות כללית, דמם נרתיקי דמוי וסת.

* ישנם מקרים בהם אסור לקחת הורמונים (לדוגמה כאשר ישנה היסטוריה של סרטן השד אצל האישה או במשפחתה או בבעיות כבד או קרישת דם.
* במקרים אלו רצוי לצרוך דיאטה העשירה בפיטואסטרוגנים (מולקולה טבעית דמוית אסטרוגן),
הנמצאים בעיקר בפולי סויה, חלב סויה, טופו, מיסו, לחם מחיטה מלאה, בזרעי פשתן.

ישנם תוספים טבעיים רבים שיכולים להועיל:
1) כדורי סויה - תחליפי הורמונים טבעיים, יש בהם את יתרונות ההורמונים עם הרבה פחות תופעות לוואי. גם כן אסור במקרים של הסטוריה של סרטן השד.
2) חומצות שומן חיוניות כגון, שמן נר הלילה, שמן פישתן ועוד.
3) קומפלקס של ויטמיני B לאיזון תפקוד מערכת העצבים, (עצבנות, דיכאון וכו`) ויטמינים נוספים לאיזון הורמונלי כגון ויטמין B6, אבץ ומגנזיום.
ספיגת הויטמינים יורדת עם הגיל, לכן השלמה יכולה לחזק ולאזן (אפשר לקחת כהרכב מולטיויטמין מתאים).
4) ויטמין E - אנטיאוקסידנט (נוגד חמצון), מצוין למניעת מחלות לב (מונע את חמצון הכולסטרול ושקיעתו בעורקים) וגם יעיל למניעת גלי-החום.
5) תוספת סידן - למניעת הידלדלות העצם. (ההמלצה היא צריכה של 1200 מ"ג סידן ביום. כמעט בלתי אפשרי להגיע למינון זה רק ע"י מזון).
6) צמחי מרפא שונים, כגון- Wild yam ,Vitex, Black Cohosh , Dong Quai (אנג`ליקה)- בעלי השפעה מאזנת על המערכת ההורמונלית הנשית (רק בהתאמה אישית !).

לא כל התוספים מתאימים לכל אחת, לכן חשוב להיוועץ באיש מקצוע. חשוב להתאים לכל אישה את ההרכב האופטימלי בשבילה, לעיתים מנסים הרכבים שונים עד שמוצאים את הנוסחה הנכונה.

תזונה ופעילות גופנית
7) בגיל זה הגוף זקוק לפחות קלוריות ולכן צריך להוריד קצת בכמויות המזון במטרה לא להשמין או לחילופין להוציא יותר אנרגיה. (sorry בנות, אלו החיים...) התזונה צריכה להיות גם עשירה בסידן.
8) פעילות גופנית מומלצת מאוד למניעת השמנה, שמירת מסת העצם, מניעת מחלות לב, לטיפול בעצירות, לשחרור ממתחים ועצבנות ולשינה טובה. נשים הנמצאות בכושר טוב ואוכלות תזונה מאוזנת סובלות הרבה פחות מתופעות גיל המעבר. כמו כן ישנם שמנים ארומטיים רבים שיכולים להקל, לאיזון הורמונלי, לגלי חום, לעוררות מינית, לטיפוח העור, לשינה טובה ולהרגעה.

מה המשמעות של גיל המעבר בסינית?
רוב תופעות גיל המעבר נגרמות בשל סנדרום שנקרא- "חוסר יין בכליות", הכליות הן מקור האנרגיה המולדת, ה-"Jing". הגוף משתמש באנרגיה זו במהלך חייו ואין דרך לייצר אנרגיה כזו מחדש, אם האדם חי חיים לא מאוזנים יבזבז במהלכם הרבה אנרגיה ויגיע לגיל זה כאשר כבר לא נותרו לו הרבה רזרוות.
חולשת כליות תתבטא גם בנשירת שיער, כאבים בגב התחתון (אזור שליטה של הכליות) וייתכנו גם כאבי ברכיים.
חוסר יין - כאשר אין מספיק יין, אין מה שילחלח, האנרגיה היאנגית (המחממת) תהיה חזקה יותר מהאנרגיה היינית ולכן יווצר עודף יאנג יחסי ולכן סמפטומים של חום ויובש, גלי חום, יובש בנרתיק, עצירות ולעיתים גם יובש בגרון. לעיתים ילווה גם בכאבים בגב התחתון עקב חולשת כליות (אין הכוונה לבעיה של איבר הכליות מבחינה מערבית).

טיפול ברפואה הסינית
בעיקר בצמחי מרפא סיניים ובתזונה סינית, לחיזוק היין. כמו כן טיפולי שיאצו יכולים לעזור לחיזוק, רגיעה, מנוחה, יעילים לטיפול בכאבי גב ולהרגשה כללית טובה יותר.

אז בינתיים שיהיה לבריאות ובקלות, מיכל




www.tevalife.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיכל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]