חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מנעולן ברחובות למיגון הבית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קורות חיים השמה דרושים משרה

נושא המאמר: טיפים לכתיבת קורות חיים יעילים ואיכותיים
מאת: עמית הדר   שמור מאמר למועדפים

כתיבת קורות חיים היא חלק בלתי נפרד מחיפוש עבודה. אם אנו מעוניינים להתקבל לעבודה במשרה כלשהי, אנו נדרשים לשלוח את קורות החיים שלנו למעביד, ולהמתין לראיון עבודה.
במקרה הטוב, לאותה משרה יתמודדו עוד עשרות אנשים. לכן, אנו חייבים לכתוב את קורות החיים שלנו בצורה איכותית ויעילה, שתבטיח לנו לפחות ראיון עבודה. במידה וטופס קורות החיים יהיה כתוב ברשלנות, הוא יסונן במהירות ע"י המעביד.
כתיבת קורות החיים בצורה נכונה יכולה להיות עניין מסובך למדי לאדם שאינו בקי בנושא. לכן, חשוב מאוד ללמוד לכתוב את קורות החיים בצורה נכונה, ולהימנע מטעויות של חוסר ניסיון.
כאמור, קורות החיים הנשלחים למעסיקים הם הרושם הראשוני שאנו מותירים. אנו רוצים כמובן ליצור רושם ראשוני טוב, על מנת לזכות בראיון עבודה.
בכתיבת טופס קורות חיים ישנם סטנדרטים שנועדו להקל על הקורא. יש לזכור שהמראיין קורא עשרות קורות חיים ביום, ולכן חשוב לדבוק בסטנדרטים המקובלים. חשוב ביותר להיות תמציתיים, ולכתוב טופס "קצר וקולע". מראיין אשר יראה טופס עמוס לעייפה בפרטים ידלג עליו באופן מיידי.

הטופס צריך להיכתב בצורה הבאה:

פרטים אישיים

תחת כותרת זו נרשום את שמנו המלא, כתובתנו, מספרי טלפון (חשוב ביותר שיהיו מעודכנים), כתובת דוא"ל, שנת לידה ומצב משפחתי (לא חובה).
במידה והמשרה דורשת רישיון נהיגה, יש לרשום את סוג הרישיון, ושנת ההוצאה.

השכלה

תחת סעיף זה יש לרשום את שם המוסד בו למדתם, תחום הלימודים, סוג התעודה שקיבלתם ותקופת הלימודים. סדר הכתיבה הוא מהתואר הבכיר ביותר ומטה.
אם אתם בעלי תואר ראשון ומעלה ניתן להשמיט את פרטי לימודיכם בתיכון.
במידה ועברתם קורסים מקצועיים, יש להוסיף אותם תחת סעיף זה בתוספת המוסד בו נלמד הקורס וסוג התעודה שקיבלתם.

שירות צבאי

רשמו על התפקידים אותם מילאתם בשירותכם הצבאי וכן בשירותכם הלאומי (במידה והיה). הוסיפו את תקופת השירות ואת דרגת השחרור שלכם. מומלץ להוסיף את תפקידכם בשירות הצבאי גם אם הוא נראה לא רלוונטי למשרה.
יש לזכור שניסיון מקצועי בתחום המשרה בהחלט יכול לתרום, וכמוהו גם ניסיון פיקודי.

ניסיון בעבודה

גם כאן אתם נדרשים לרשום את מקומות העבודה הקודמים שלכם בסדר כרונולוגי, מהסוף להתחלה. מומלץ שלא לכתוב על כל עבודה זמנית בה עבדתם.
ליד כל מקום עבודה יש לרשום את משך תקופת ההעסקה, התפקיד אותו מילאתם במקום העבודה ופירוט קצר ותמציתי על אופי העבודה.
הימנעו מכתיבת מספר רב של מקומות עבודה קודמים – הדבר יכול להעיד על חוסר יציבות שלכם. כמו כן, אין צורך לכתוב מדוע עזבתם את מקום העבודה.




כישוריכם נוספים

אם ניחנתם בתכונות או כישורים נוספים שרלוונטיים למשרה, זהו המקום להוסיף אותם.
נהוג להוסיף כישורים כגון שליטה בשפות, שליטה בשפות תכנות ותוכנות מחשב וכו'.
כמו כן, אם יש לכם תחביבים מיוחדים שיכולים לתרום להתרשמות מכם, ניתן להוסיפם.

ישנם אתרי אינטרנט למחפשי עבודה, המביאים דוגמאות למילוי טופס קורות החיים.
למשל, מאפשר הורדת טופס קורות חיים ריק ואיכותי בפורמט שהוצג לעיל. ניתן למלא את פרטיכם האישיים וליצור טופס משלכם.


טיפים לכתיבת קורות חיים:

• בנוסף לשליחת קורות החיים המודפסים, מומלץ לשלוח את קורות החיים שלכם גם בדוא"ל. שליחת קורות החיים בדואר האלקטרוני מאפשרת למעביד לשלוח אותם הלאה, ובכך להגדיל את סיכוייכם להתקבל לעבודה.
• אל תשאירו "חורים" בקורות החיים. רשמו בדיוק מה עשיתם בכל תקופה בחייכם, במידה והדבר אפשרי. מראיינים מנוסים ימצאו את החורים האלה בקורות חייכם, וישאלו עליהם בראיון העבודה. עדיף להימנע ממצבים כאלה אם ניתן, ואם לא, להיות מוכנים עם תשובה איכותית על כל שאלה בנושא.
• משרות שונות דורשות טופס קורות חיים שונה. אל תשנו את כל הטופס, אלא הדגישו את הכישורים הנדרשים לכל משרה. למשל, למשרת היי-טק אין להוסיף יתר על המידה על שירותכם הקרבי בשטחים. לעומת זאת, למשרת אבטחה ניתן להוסיף ולפרט על השירות הצבאי הקרבי.
• מומלץ לכתוב טופס באורך עמוד אחד, אך אין לדחוס בכוח את התוכן שכן טופס כזה לא יראה אסטטי, אך עם זאת אין לעבור את שני העמודים, הטופס צריך להיות תמציתי וקצר. טופס ארוך יכביד על הקורא, ועלול לגרום לו לדלג עליו.
• חשוב ביותר לעבור על הטופס ולתקן שגיאות כתיב וניסוח העלולות ליצור רושם שלילי אצל המעביד.
• לפני שליחת קורות החיים מומלץ לתת לאדם נוסף לעבור על הטופס ולהעיר את הערותיו. במקרים רבים, הוא יפנה את תשומת לבכם לפרטים קטנים שלא ראיתם בעצמכם.
• חשוב לציין את שם המשרה ואת התפקיד אליו אתם פונים.
• מומלץ לא להכניס לקורות החיים עבודות זמניות מתקופת התיכון (אלא אם הן רלוונטיות למשרה), לימודים שקדמו לתיכון, ציוני בגרות ופסיכומטרי, רשימת כישורים שאינם רלוונטיים לתפקיד ותחביבים (אלא אם רלוונטיים או יכולים להשאיר רושם חיובי).

זהו, כעת יש לכם טופס קורות חיים איכותי ונכון, וכל אשר נותר הוא לשלוח אותו למעסיקים.
בהצלחה!

www.isra-tech-jobs.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עמית הדר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]