חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מתנה לתינוקת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אולם אירועים אולם אירועים במרכז

נושא המאמר: חתונה הפוכה – דברים שחשוב לדעת
מאת: אלי קביליו   שמור מאמר למועדפים

בין אם אתם חוגגים חתונה אולם אירועים במרכז או בגן אירועים בשרון לחתונות בארץ יש סדר ידוע שכולנו מכירים ואוהבים: קבלת פנים עם החתן והכלה (או בהעדרם), קוקטיילים ונשנושים ואחריהם, כשרוב האורחים כבר הגיעו, מתכנסים לטקס החופה.
כשהחופה מסתיימת נכנסים לאולם שם מפזזים על רחבת הריקודים ובין לבין יושבים למנה הראשונה, השנייה והקינוחים.

בשנים האחרונות החל הטרנד של חתונות הפוכות לתפוס תאוצה.
חתונה הפוכה היא חתונה בה בני הזוג מחליטים לשנות את לוח הזמנים של חתונתם ולהתאימו לאירוע שלהם. בחתונה הפוכה קודם כל מתחילים בארוחה ולחופה מגיעים על בטן מלאה. אחרי החופה ולמשך כל הערב רוקדים, רוקדים רוקדים!!
חתונה הפוכה היא חתונה מגניבה אבל לא מתאימה לכל זוג וגם לא לכל הרכב של מוזמנים.
אז למי היא כן מתאימה? כדאי לבדוק –

חתונה הפוכה נתפסת כחתונה קלילה עם וייב קולי וקהל צעיר שבא לפרק את הרחבה. גולת הכותרת של החתונה היא המסיבה עצמה והיא תהיה בדרך כלל מושקעת בדיג'יי חזק ואטרקציות מגוונת ברחבה. המסיבה תופסת את החלק המרכזי בערב כך שזוגות שמבחינתם החלק החשוב ביותר הוא המסיבה יוכלו בקלות להתארגן על חתונה הפוכה.

אחד היתרונות הגדולים בחתונה הפוכה הוא שהאורחים לא בלחץ להגיע בזמן לחופה. כולנו מודעים לעומסי התנועה, במיוחד באולמות אירועים במרכז, החופה בחתונה הפוכה מתקיימת בשעה מאוחרת ולכן סביר שרוב המוזמנים יהיו שותפים לטקס המרגש.

אורחים רבים שמגיעים היישר מיום עבודה, עייפים ורעבים, נהנים מיתרון נוסף שבחתונות ההפוכות והוא כמובן הארוחה שמוגשת מיד עם כניסתם לאולם.

לעתים, כשהחתונה ההפוכה לא מותאמת לקהל היעד היא הופכת להיות קצרה במיוחד שכן אחרי הארוחה והחופה אנשים מרגישים בנוח ללכת ורחבת הריקודים דלילה במיוחד. המלצה שלנו – אם אתם מעוניינים בחתונה הפוכה ורוצים שהיא תהיה ארוכה, וודאו כי יש לכם מספיק מוזמנים צעירים שבאים לעשות גוד טיים וליהנות ממסיבת חתונה אל תוך הלילה.

בחתונה הפוכה החתן והכלה אמנם מגיעים אל החופה עם אנרגיות גבוהות אבל אחרי יום שלם של צילומים מקדימים, ארוחה עם אורחיהם, ולכל זה תוסיפו התרגשות, לחץ, ואם החתונה באולם אירועים במרכז אז גם לחות גבוהה וזיעה. התסרוקת והאיפור בשלב הזה כבר לא נראים כבהתחלה.
חשוב לקחת בחשבון שבטקס עצמו, החלק הכי מצולם, שלשמו התכנסו כולם, אתם עלולים לא להראות במיטבכם. יש אפשרות לפתור את זה על ידי שריון של מאפר/ת ומעצב/ת שיער צמודים לאירוע. כלות רבות באותה הזדמנות משנות את כל הלוק.

אם קראתם עד כה ונראה לכם שחתונה הפוכה הולמת את הויז'ן שלכם חשוב לעדכן את האורחים על ידי הוספת שורה בהזמנה. האורחים הצעירים יתכוננו למסיבה כיפית ואילו האורחים המבוגרים יוכלו להגיע בנחת לחתונה מבלי לחשוש מפספוס החופה.

terminalhall.co.il/%d7%90%d7%95%d7%9c%d7%9d-%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי קביליו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]