חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
צ'י קונג משיכת חוט המשי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הכרויות דייטינג אתר הכרויות רשת חברתית

נושא המאמר: מתי הכי כדאי "לעלות אליו לקפה"?
מאת: נתן   שמור מאמר למועדפים

הימים הראשונים של קשר מכניסים אותנו לרכבת הרים מטורפת ואיתה שלל דילמות, כמו, האם להתקשר אליו, מתי לשכב איתו אחרי הכרות והאם להציג אותו להורים. התשובות הן לא, יותר מאוחר ומתי שאת מרגישה נוח. המומחית ליחסים מסבירה בדיוק למה

התחלה של מערכת יחסים חדשה היא תקופה בה כל הרגשות שלך מתעצמים. בניגוד לשגרה צפויה וידועה מראש, את הופכת להיות שפוטה של תחושות ורגשות שגורמים לך להרגיש חיה. לצד חיוך שלא יורד לך מהפנים, ביטחון עצמי בנסיקה ותחושה אמיתית שמשהו טוב קורה כאן, יש לא מעט חששות, דילמות ושאלות תמידיות שמעסיקות אותך. החל מהרצון לדבר איתו בכל רגע לצד הרצון לשמור על עצמך "קשה להשגה" וכלה בשאלה: מי אומר קודם "אני אוהב/ת אותך".
האם לחכות שהוא יגיד "אני אוהב אותך"?
התשובה: בהחלט כן.
"הזמן לא משחק כאן תפקיד", מסבירה סולומון. "הגבר הוא הצייד, והוא זה שצריך להיות צעד אחד לפני האישה בקידום הקשר. ברגע שהוא יקבל את הטרף על מגש של כסף, הוא יאבד עניין. בדיוק כמו שהוא אמור לחזר, להזמין, לשלם ולהתקשר אחרי דייט היכרות ראשון, הוא זה שצריך לומר ראשון שהוא אוהב. לא מומלץ להגיד ראשונה כי ייתכן שהוא עדיין לא מרגיש ככה, וזה עלול להבהיל ולהלחיץ אותו. אם את מחכה תקופה ארוכה מדי, את יכולה ליזום שיחה על הבעת רגשות שתעלה את הנושא בעקיפין, ואם הוא כבר אומר שהוא אוהב אותך, ואת גם מרגישה ככה, את מוזמן להשיב מיד שגם את".
מתי להזמין אותו אליי או או ללכת אליו?
התשובה: לא בדייט הראשון וגם לא בשני.
"אם כוונותייך לגבי הקשר רציניות, אני ממליצה לדחות את האירוע ולבלות בחוץ. גם אם חורף וקר, ואתם נפגשתם בבית קפה מתחת לבית שלו, עשי טובה ואל תעלי לראות את 'אוסף הדיסקים' שלו. בקודים של התנהגות בין גבר אישה, היעתרות של אישה לעלות מעידה על נכונות שלה להתקדם מבחינה פיזית. במקום זה, שילווה אותך הביתה, פנקי אותו בנשיקה, ואם יבקש להיכנס, תסבירי שזה יקרה כשיגיע הזמן הנכון עבורך. אם את עדיין לא מוכנה לסקס אבל מעוניינת להעביר ערב ביתי, את יכולה לומר לו את זה".
מתי לשכב איתו?
התשובה: לא בדייטים ראשונים של תחילת היכרות.
"אם את רואה פוטנציאל לקשר רציני – המתיני. לא משנה אם כבר ב הכרות ראשונית יש ניצוצות וזיקוקים והוא אומר לך שאת האישה שלה הוא חיכה. גם אם הלב שלך שבור מהאקס ולא היה לך סקס שנים, אסור לך לשכב איתו בדייטים הראשונים. גברים רבים מתוודים בפניי שכשיש להם סקס זמין ומהיר, ההתלהבות מהבחורה פגה מהר מאחר שהיא הפכה להיות מושגת מוקדם מהמצופה".
מה לעשות אם אני רוצה לראות אותו כל יום וזה מלחיץ אותו?
התשובה: תורידי את מינון הפגישות.
"ככל שאת תרצי להיפגש יותר הוא יהיה עסוק יותר בלהדוף אותך. מספיק להיפגש גם 3-4 פעמים בשבוע, ולתת לו הזדמנות להתגעגע אלייך. בזמן שאת לא איתו תהיי עסוקה, או לפחות תראי ככה. ככל שתהדפי אותו, התקליט בראשו ישתנה. במקום 'האם אני רוצה אותה?', הוא יתהה 'האם היא רוצה אותי?'. המטרה היא לא לשחק, אלא לתת ספייס. היו לו חיים לפנייך, וזה לא טבעי לדרוש ממנו לפנות את כל זמנו ולהקדיש לזוגיות שלכם. כמו בהרבה דברים, מה שחשוב הוא איכות זמן ביחד, ולא כמות המפגשים.

fate.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נתן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]