חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ויה מוסיקלית חדשנית בחוויה היהודית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מומחה בהרטבות לילה טיפול בהרטבת לילה הרטבת לילה הרטבת לילה אצל ילדים

נושא המאמר: טיפול בהרטבת לילה
מאת: מילים שוות זהב   שמור מאמר למועדפים

רבים מהילדים הבוגרים יותר עד לגיל 8 לערך, סובלים מתופעה של איבוד שליטה והטלת שתן בלילה. מדובר על ליקוי במערכת הרפלקסים אשר אחראית על השליטה בשלפוחית השתן. אין מדובר על איבוד שליטה על השתן בשל שינה עמוקה, שינוי של טמפרטורה או עודף של שתייה, לחץ נפשי או אי ריקון השלפוחית בשירותים לפני השינה. יש לציין כי הרטבת לילה, יכולה להיפסק באופן טבעי בין הגילאים של שנה וחצי עד שנתיים וחצי. על פי הסטטיסטיקה ישנם ילדים שעדיין מרטיבים בלילה ועל פי אחוזים הם בגדר של 15% עד ל-20% בגיל 18 מדובר על תופעה זו בגדר של 1.5% ועד ל-3%.

האם התופעה של הרטבת לילה היא שכיחה?

אנשים אשר סובלים מתופעה של אי שליטה על השתן בלילה, הם ילדים או מבוגרים שהם בריאים פיזית ונפשית ועל פי הממצאים, הסבירות היא של 80% כאשר הרקע הינו תורשתי. השכיחות של תופעה זו, גבוהה יותר ברב בנים והרקע הוא תורשתי.. יש לציין כ ב-70% מהמקרים, מדובר רק על הרטבה שנגרמת בלילה, אך בקרב 30% מהסובלים מתופעה זו, מתלווה להרטבת לילה גם הרטבה במהלך היום כאשר הסובל מתופעה זו הוא ער. תופעה זו של הרטבת יום, הינה איטית יותר כאשר השתן דולף לבגדים. ברוב המקרים, תופעה זו נעלמת באמצעות טיפול בהרטבת לילה אשר מעשה על ידי איש מקצוע מיומן שהוא מומחה בתחום ואף פסיכולוג קליני..

שיקום מנגנון השליטה בשלפוחית השתן באמצעות טיפול בזמזם

הטיפול הטוב ביותר בבעיית הרטבה הינו שיקום המנגנון של שליטה בשלפוחית השתן באמצעות תהליך התניה שנעשה באמצעות זמזם אלקטרוני. טיפול זה, ניתן ליישום כבר בגיל 4 שנים והוא בעל אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. הטיפול ניתן במסגרת הדרכה ומעקב מקצועיים. טיפול המונע הרטבת בשעות הלילה אורך בין 3-5 חודשים. יש לציין, כ רוב קופות החולים מכירות בבעיה זו והן משתתפות במימון הטיפול. גם תופעת הרטבת לילה אצל מבוגרים ניתנת לטיפול, אך השיטות תהיינה מעט שונות מאשר טיפול בתופעה זו בקרב ילדים..

קיים גם טיפול תרופתי באמצעות הורמון, אשר מפחית את התדירות של תופעת אי שליטה על שלפוחית השתן בלילה, כאשר מי שסובל מתופעה זו לוקח אותה באופן קבוע, אך אם מפסיקים ליטול את התרופה, ההרטבה תחזור. אחד המטפלים המומחים בתחום מזה שנים רבות, הינו ד"ר ברוך קושניר שהוא מומחה בהרטבת לילה ובוגר תואר ראשון בפסיכולוגיה באוניברסיטה העברית בירושלים, תואר שני בפסיכולוגיה קלינית ובפסיכולוגיה רפואית באנגליה. בזמן לימודיו באנגליה, רכש ד"ר קושניר את הכשרתו בטיפול בבעיית שליטה בסוגרים בקרב ילדים ומשנת 1982 של המאה הקודמת, הוא חוקר ומטפל בילדים עם בעיות הרטבה, חרדת אסלה, עצירות ונושאים הקשורים לגמילה מחיתולים..






www.taftuf.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מילים שוות זהב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]