חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הקשר בין אקנה לתזונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הורדת שירים מיוטיוב הורדת שירים

נושא המאמר: הורדת שירים מיוטיוב – התקופה הפיראטית
מאת: A - סטודיו למוזיקה   שמור מאמר למועדפים

כיום אנחנו חיים בתקופה שמאוד קל לשמוע שירים. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים לשמוע איזה שיר שאנחנו רוצים או אלבום שלם מבלי לחשוב יותר מדי. אנחנו כלכך רגילים לשמוע שירים לפי בחירה שלא קיים אתר אחד, אלה כמה אתרים שתהליך הורדת שירים מיוטיוב או מכל אתר אחר היא מאוד פשוטה. למרות שאיכות השירים פחותה מזו של השירים שהופקו באלבום, אנחנו בתור צרכנים מעדיפים את הנוחות של לשמוע מתי שאנחנו רוצים מאשר לשמוע שירים באיכות גבוהה.
לכן נשאלת שאלות כמו האם פעולות כמו הורדת שירים מיוטיוב מוזילות אותנו בתור אנשים שצורכים מוזיקה? או האם חברות התקליטים והמפיקים המוזיקלים צריכים לקחת בחשבון שברגע שהם מוציאים שיר לעולם אז אנשים יישמעו את השירים באיכות נמוכה ולכן זה יהיה בסדר להוציא את השירים מראש באיכות נמוכה? או אם הורדת שירים מיוטיוב או מכל אתר אחר זה לגיטימי וכל אחד עושה את זה היום האם זה משהו שכבר עדיף להפוך לחוקי, כי בסופו של דבר חוקים אמורים להיות הסכמה כללית של כל אדם באשר הוא אדם ואם כולם עוברים על החוקים האם זה בסדר?
אז תנו לי להרגיע אתכם, הורדת שירים מיוטיוב או כל פעולה פיראטית דומה זה אומנם פעולה לא חוקית שברגע שאתם בתור צרכנים פרטיים עושים אותה אז לא יבוא אליכם שוטר, מכוון שיש הרבה כמוכם שעושים את זה, אני לא אומר שזה בסדר אבל אין מספיק כוח-אדם בשביל שיהיה אפשר לעקוף דבר כזה. אלא אם כן (וזה אלא אם כן מאוד רציני) אתם משמיעים את השירים בהשמעה ציבורית. רק ברגע הזה מגיעים ארגונים כמו אקו"ם בשביל להגיד לכם "נו, נו, נו..." ואז כנראה לקנוס אתכם בסכום לא קטן.
כמו שיוני בלוך שר ב"מכיר אותו" – ...פעם מזמן זה לא היה ככה. אם נחזור אחורה בזמן שני עשורים, היינו צריכים לרכוש את המוזיקה פיזית בשביל לשמוע אותה, שלא נדבר על מערכות-השמעה מפותחות ויקרות בשביל שיהיה לנו את האופציה לשמוע שירים. באותה תקופה היו כאלה שאפילו קנו את המערכות-השמעה היקרות רק כי הם יכולים או כי הם מרגישים צורך שזה מה שאמור להיות. החויה המוזיקלית שעברנו, אפילו אם זה משהו פעוט כמו לשמוע מוזיקה הייתה שונה לגמרי. היו מעט מאוד גורמים שדרכם היינו יכולים לשמוע מוזיקה והם היו מכתיבים לנו את מי לשמוע את איזה אמן להכיר ורק במקרים בודדים היה מישהו קרוב כמו אח או חבר שהיה חוזר מחו"ל עם הבשורה "יש לי להקה חדשה להשמיע לך, היא עוד הגיעה לארץ". לעומת היום שהחויה הרבה יותר זולה והרבה יותר קל להגיע לאמנים חדשים דרך הורדת שירים מיוטיוב בשביל שיהיה אפשר לשמוע בארץ.
ולפני סיום, בתור אמן, אני יכול לכתוב בלב שלם שזו תקופה מעולה בשביל מוזיקה או בשביל יוצרים חדשים לצאת לבחוץ. נכון, אני בתור אמן לא מרוויח ממכירת דיסקים כמו פעם, אבל הקלות שיש היום לקהל חיצוני להגיע אלי היא לא נתפסת בכלל. הרבה יותר קל לקהל להגיע אלי אפילו אם הוא לא קנה את המוזיקה, הוא כנראה יגיע להופעה שלי ובדרך להופעה או בחזרה מההופעה הוא יישמע את השיר שהוריד מיוטיוב.. את השיר שלי. אז לפעם הבאה, תרגישו חופשי להוריד שירים מיוטיוב כי כל הורדת שירים מיוטיוב עוזרת לאמן בסופו של דבר. אבל במידה והאמן הזה מופיע באזור שלכם, תגיעו לפרגון לו בהופעה בשביל שימשיך לתת לכם מהפירות האלה שאתם אוהבים – שירים.

www.facebook.com/idovshaistudio


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י A - סטודיו למוזיקה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]