חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טקסט נעלם מופיע באימג רדי ו פוטושופ





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות דיכאון

נושא המאמר: דיכאון ודרכי טיפול והתמודדות
מאת: דר` אודי בר   שמור מאמר למועדפים


שלום לתאבי הידע !

בחרתי הפעם לדון עמכם בנושא הדיכאון. בחרתי בנושא זה דווקא, מאחר ודיכאון מכונה כיום בפי אנשי המקצוע המגפה של שנות ה – 2000.
במהלך איגרת זו נלמד לזהות דיכאון, נבין עד כמה הוא נפוץ והרסני להתפתחותנו האישית והמקצועית וכמובן נלמד מעט דרכי טיפול והתמודדות יעילות.

מתחילים ..........

לא, דיכאון אינו מחלה של פסיכים ואינו בד"כ גורם לאשפוז בבתי חולים למשוגעים , הוא נפוץ הרבה יותר מהמקובל לחשוב ולמעשה נקרא כאמור המגפה של שנות ה- 2000.
בכנס איגוד הפסיכיאטרים האירופי השנה הועלו נתונים מדהימים באשר לפופולריות של הדיכאון.
מסתבר כי עד סוף שנת 2010 דיכאון יהפוך לאחת מ – 4 המחלות הנפוצות ביותר בעולם המערבי.
אין ספק כי מדובר במגפה והמודעות החברתית לנושא נמצאת בעליה בהתאם.
אם כן, לאחר שהבנו כי אין מדובר באיזו " תופעה של פסיכים " אלא במחלה אשר למעשה אחד מכל חמישה אנשים ילקה או לוקה בה כעת, נראה כי השגתי את תשומת לבכם ואכן תקראו את איגרתי עד תומה.
נתחיל אולי מהבשורות הטובות : דיכאון ניתן לטיפול !!! אך לפני שנתחיל לטפל, יש להכיר ולאפיין דיכאון.
דיכאון היא מחלה הפוגעת בכל מישור בחיינו. דיכאון פוגע גם ביחסים הבינאישיים וגם בביצועים בעבודה, גם ביכולת להנות ולהתענג וגם ברמת האנרגיה לביצוע מטלות יומיומיות.
אחד המאפיינים של דיכאון ההופכים אותו קשה כל כך לזיהוי הוא שלמעשה אין שני מדוכאים המראים בדיוק אותה תמונה של דיכאון, אותם סימפטומים. אולם, ישנם מספר סימפטומים אשר נפוצים למדי

· עצבנות.
· תחושות אשמה .
· תחושות חוסר אונים.
· חוסר יכולת להתרכז.
· חוסר יכולת להחליט החלטות ( לאו דווקא חשובות ).
· תיאבון מופחת.
· ירידה ברמת העניין במראינו החיצוני.
· איבוד עניין בפעילויות שקודם לכן נורא אהבנו.
· קשיים להירדם , או התעוררויות מרובות במהלך הלילה וקושי להירדם לאחריהן.
· חשק מופחת לקיום יחסי מין.
· קושי להתעורר בבוקר , תחושה מתמדת של עייפות וחוסר אנרגיה.
· שינוי משמעותי במשקל הגוף .
· כאבי ראש, כאבי גב .

יש לזכור כי סימפטומים אלה מתפתחים בד"כ לאורך פרקי זמן של שבועות וחודשים וחלקם יופיעו יחדיו. כדי לאבחן דיכאון כמובן שאין צורך בהימצאותם של כל הסימפטומים אך עליהם להתמיד לפחות שבועיים.

לדיכאון נלווים מיתוסים שונים אשר יש לנפץ ונובעים מבורות בלבד:

" דיכאון הוא סתם מצב רוח רע " לא !!!

לדיכאון השפעה מכרעת על תפקודך היומיומי .

" סימן לחולשה " לא !!!

דיכאון נגרם מחוסר איזון של חומרים כימים במוח המכונים טרנסמיטורים. סטרס ומבנה אישיות, כמו גם נסיבות חיים יכולים לגרום לחוסר איזון זה.

עונש כי את רעה ועשית המון טעויות " לא !!!

דיכאון הוא מחלה אשר יכולה להשפיע על כל אחד.

" דיכאון נובע מכך שאנו אשמים במשהו " לא !!!

זיכרו , אתם אינכם אשמים בכך שאתם מדוכאים . תהיו אשמים אם לא תעזרו לעצמכם לצאת מהדיכאון ולמלא את היעוד אשר מזמן לכם גורלכם .

אנשים רבים חושבים שע"י מחשבה חיובית בלבד ואו יציאה לבילויים הדיכאון יעבור . לצערי הם אינם מבינים שדיכאון הוא מחלה הדורשת טיפול ספציפי , ממש כמו כל מחלה אחרת.
חוסר הבנה זה בדבר אופיו של הדיכאון גורמת למדוכאים לחוש יותר חסרי אונים ומבודדים. זו גם אחת הסיבות לכך שמדוכאים לעיתים אינם נוטים לספר לחבריהם ובני משפחתם על כך שמדוכאים.
לעיתים אנשים נעשים מדוכאים לאחר אירוע מסוים בחיהם כמו למשל לאחר מות בן משפחה או חבר, לאחר איבוד מקום עבודתם או פרידה מאהוב. המעניין הוא שטיפוסים שונים מגיבים לאירועים דומים בצורה לגמרי שונה, מה שמלמדנו שע"י אימוץ תבניות חשיבה מסוימות נוכל לעיתים להימנע מנחיתת אונס ישר לדיכאון. כדי להדגים לכם מ"ס גישות של דרכי טיפול בדיכאון אבקש מכם לספר לי במהלך השבוע סיפורי דיכאון שעברתם עם מאפיינים רבים ככל האפשר ( מה חשבתם ומה הרגשתם ). חלק מהמקרים ננתח יחדיו ונלמד בצוותא כיצד יוצאים ממקרים דומים.
להתראות לבינתיים




www.tevalife.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דר` אודי בר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]