חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מתי לא כדאי לחשוב יותר מצעד אחד קדימה ? מתי רק צעד אחד קדימה הוא האידיאלי ביותר ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות חרדות פחדים

נושא המאמר: חרדה
מאת: ד"ר טוני סמית   שמור מאמר למועדפים

החרדה באה כתגובה זמנית לדחק, היא תופעה שכיחה אצל כל אדם כמעט.
היא מוחזקת בגדר מחלה רק כשהיא נעשית תופעת קבע, המונעת מאדם לנהל חיים תקינים.
יש מצבי חרדה שמקורם בדחק קשה, אולם אצל אנשים הנוטים לחרדה הם עלולים להתפתח גם בעקבות דחק קל או אפילו ללא דחק כלל. יש גם מה שקרוי "חרדה צפה". הלוקים בהפרעה זו נתונים כל העת במצב של חוסר מנוחה ועצבנות ללא סיבה הניתנת לזיהוי.

הסימפטומים
סימניה של החרדה הם חששות ומתיחות, אי יכולת להתרכז, לחשוב בבהירות או לישון היטב, חלומות מבעיתים ולפעמים גם סימפטומים גופניים האופיינים לפחד, כגון פעימות לב מהירות, הזעה הכפות ידיים, רעד, אובדן קול, קשיי בליעה ושלשול. לפעמים מתלווים לחרדה קשיי נשימה ותחושה של לחץ מתמיד בחזה.
חולי החרדה עלולים להיתקף היפוכונדריה ולהיות משוכנעים, כי הם לוקים בלב או בקיבה.
כן עלולה החרדה לפגוע בפעילות המינית, בעיקר אצל גברים, להכביד עליהם לקיים זקפה או לגרום להם פליטת זרע מוקדמת. כאשר אדם נתקף התקפי פאניקה ללא סיבה ברורה, מתחזקים הסימפטומים הגופניים של החרדה בצורה מדאיגה.

שכיחות התופעה
החרדה היא הפרעה פסיכולוגית מן הנפוצות ביותר. היא שכיחה קצת יותר בקרב הנשים מאשר בקרב גברים. במיוחד חשופים לה אנשים קשישים.

הסיכונים
כאשר אין מטפלים במצבי חרדה, יש חשש להידרדרות הדרגתית עד דיכאון או להתפתחות מחלה גופנית הקשורה בדחק.

כיצד לנהוג
אם הגורם לחרדה קשור בצורה ברורה לדחק, נסה לסלק גורם זה. למשל, כדאי לך לשקול את האפשרות להחליף את מקום העבודה, אם עבודתך הנוכחית כרוכה במתח. אם נבצר ממך לעשות כן, או אם החרדה החמורה עומדת בעינה, כדאי לך להיוועץ עם רופא. לאחר הבדיקה יחליט הרופא, אם ההפרעות שנתגלו בך נובעות מהפרעה גופנית כלשהי, כגון פעילות מוגברת של בלוטת התריס, אן שמא מקורן בגורמים נפשיים.
אם נתקפת התקף של פאניקה בפעם הראשונה בחייך, יתכן שתחשוב אותו בטעות להתקף לב, אך ליתר ביטחון הזעק רופא.

הטיפול
טיפול עצמי: אפשר להפחית מעוצמת המתח בשיטות שונות ע"י הרפיה. בכל מקרה של מתח ודאגה עשה את התרגילים המומלצים לך בכיצד להפיג את המתח, או פשוט שב בניחותא והשתדל לקרוא ספר או להאזין למוסיקה מרגיעה.

טיפול מקצועי: יתכן שהרופא ימליץ על שורה של תרגילים להרפיית שרירים. בנוסף על כך, או כתחליף, הוא עשוי לרשום תרופה נגד חרדה, ואולי גם תרופה מסוג חוסמי ביתא. מקרים חמורים מצריכים פסיכותרפיה מסוג זה או אחר.

הסיכויים לתווך ארוך
אם ההפרעה שלך נובעת מגורם של דחק שאפשר להרחיקו בדרך זו או אחרת, טובים סיכוייך להירפא לתמיד.
אולם אם אתה נוטה לחרדה או נתקפת חרדה "צפה", כלומר, חרדתך איננה נובעת מגורם מוגדר – קיים סיכון שתשוב ותלקה בהתקפים. עם זאת תוכל להימנע מהם, או לפחות לצמצם את הסימפטומים עד מינימום, אם תקפיד על תרגילי הרפיה כל העת, אפילו שלא בשעת ההתקפים. בקש עזרה מן הרופא כל אימת שנדמה לך, כי התקף של חרדה ממשמש ובא.



מילות חיפוש ושגיאות כתיב פופורליות בתחום :
jrsv
pjsho
pjs nnuu,
pjs njual
kpjs
pjsbho
knv npjsho
jrsv eav
yhpuk cjrsu,
כרדה
חרדוט
תיפול בחרדה
טיפול בחרדה
פסיכולוגיה חרדה

www.tevalife.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר טוני סמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]