חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אינטרנט גולד קווי זהב 012 סמייל מדייה נט אקספרס נטקס בע"מ





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תרבות בידור ופנאי שירה בציבור מוזיקה מאמרים

נושא המאמר: מאמר ראשון לקראת ערב שירי הפסטיבלים הישראלים מכל הזמנים.
מאת: מוטי דביר - "צמד הווי ובידור"   שמור מאמר למועדפים

שלום רב.
לקראת יציאת מועדון הזמר שלנו לחופשה בסוף חודש יולי 2007, בחרנו בערב זמר שיעסוק בנושא: "ערב שירי הפסטיבלים הישראלים מכל הזמנים". ומדובר בכל שירי הפסטיבלים/פסטיגלים/אירוויזיון ועוד... ולהלן הסיפור הכללי אודות וקורות הפסטיבלים:
זה התחיל בשנת 1960. מחלקת הטקסים במשרד ראש הממשלה ביקשה לשלב ביום העצמאות אירוע שיחגוג את הזמר העברי המקורי. הוחלט לערוך תחרות שירים שייבחרו על ידי ועדה מקצועית. הקריטריונים היו: "עד כמה שהשיר מקדם את הזמר העברי המקורי ומשקף את הישגי החברה הישראלית ותרבות העם היהודי לדורותיו". הפסטיבל שודר בשידור ישיר ברדיו וזכה להצלחה רבה. בפסטיבל הראשון, זכה במקום הראשון השיר – "ערב בא" - שבוצע על ידי שמעון בר ועל ידי עליזה קאשי.
לשיא הצלחתם זכו הפסטיבלים בתקופה שבין המלחמות.1973-1967- הטלוויזיה הישראלית, שהייתה בעלת ערוץ אחד ובעלת מונופול מוחלט, הצטרפה לרדיו בשידור הישיר. מיטב זמרי הארץ הקפידו להשתתף. למרבה הצער, רוב שירי הפסטיבלים משנים אלו לא השתמרו ברשות השידור! הסיבה לכך לא ברורה, אבל הפסטיבלים נשארו וישארו בתודעת הציבור.
לא נשכח את המראה של שולי נתן והגיטרה ששרה את "ירושלים של זהב", את יהודית רביץ בתחילת דרכה, את שלמה ארצי במדי חיל הים הלבנים זוכה במקום הראשון עם "אהבתיה", את נתנאלה במדי חיל האוויר, או את מתי כספי ושלישית שוקולד מנטה מסטיק, את שלישית הגשש החיוור שהפתיעו בתלבושת הזכורה לנו היטב ב- 1970- בשיר 'מים לדוד המלך'.
בתום מלחמת יום כיפור נערך הפסטיבל האחרון ואז יצא ל"חופשה" עד 1977, במקומו שודר המופע "אנחנו שרים לך" ואחריו " חגיגת זמר". כשהוחזר הפסטיבל מה"חופשה", נותק מיום העצמאות ונערך בסתם יום של חול והתחרות הייתה מאכזבת לכל הדעות. בעקבות כשלון פסטיבל 1977 ובעקבות הכישלון של אילנית, נציגת ישראל באירוויזיון של אותה שנה, הוחלט לאחד את פסטיבל הזמר עם בחירת השיר הישראלי לאירוויזיון. ובאמת, בשנים 1978 ו-1979 זוכי הפסטיבל יצגו את ישראל בתחרות האירוויזיון ובשני המקרים אף זכו במקום הראשון.החל משנת 1981 נקראו התחרויות " לקראת אירוויזיון" ומאוחר יותר "קדם האירוויזיון".
ב-1985 וב-1986 התקיימו בערד פסטיבלים מסוג קצת שונה, מה שסלל את הדרך לכך שב-1987 נעשה ניסיון לחדש את מסורת פסטיבל הזמר המקורי במסגרת "חגיגות הזמר העברי בערד", אלא שחגיגות אלה קיבלו לאט,לאט טון רוקיסטי -צעיר-עכשווי. פסטיבל הזמר לא משך קהל, ובוטל כעבור שנה מבלי לעורר הדים. בשנים 2000 ו- 2001 היה ניסיון לשחזר את הצלחות הפסטיבלים,והושקעו הרבה כספים והרבה מאמצים ,אך התוצאה לא הייתה משובחת, ורק משוגעים לדבר זוכרים אילו שירים היו שם בכלל.
עד כאן. נתראה במאמר הבא.
מוטי דביר– "צמד הווי ובידור"
http://www.havayvebidur.com

vuuth uchsur
nuzhev
ahrv cmhcur
pxyhck
pxyhckho
ahrh vpxyhck
pxyhdk
pxyhdho
mns vuuh uchsur
nuyh schr

www.havayvebidur.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מוטי דביר - "צמד הווי ובידור" שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]