חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חופשות חורף מפנקות באירופה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אתרי הכרויות מומלצים אתרי הכרויות הכרויות היכרויות

נושא המאמר: איך לזהות אתר הכרויות טוב?
מאת: מירית   שמור מאמר למועדפים

עולם הדייטינג עבר מהפיכה במהלך 20 השנים האחרונות.
מעבר לכמות האדירה של אתרי ההיכרויות והאפליקציות השונות שזמינות בשוק, גם הרגלי השימוש שלנו והתדירות שבה אנו משתמשים בהם עברו המון שינויים.
למעשה, כיום רוב האנשים משתמשים באתרי דייטינג או רשתות חברתיות למיניהן על מנת להכיר אנשים חדשים.

הפופולאריות הרבה של אתרי הדייטים הביאה עמה גם שפע רב של היצע חלק גדול ממנו באיכות ירודה, ורוב האנשים מוצאים את עצמם מבזבזים בהם את זמנם ואת כספם ללא כל תוצאה. אז כדי להימנע מעוגמת הנפש המיותרת, סידרנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם להבדיל בין האתרים האיכותיים לבין העשבים השוטים.

אתר חינמי/בתשלום
אתם בטח לא תאהבו לקרוא את זה אבל רוב האתרים החינמיים פשוט לא טובים. נכון שיש יוצאים מן הכלל אבל אתרים בתשלום (אתרים שגובים דמי מנוי) הם לרוב אתרים ברמה הרבה יותר גבוהה מאתרים חינמיים. הסיבה לכך היא פשוטה, לאתרים בתשלום יש משאבים גדולים יותר ולכן האתרים שלהם הם ברמה גבוהה יותר.

מראה כללי
אמנם מראה חיצוני עלול לפעמים להטעות אך בדרך כלל אתרים ברמה גבוהה נראים טוב יותר מאשר אתרים שנראים פשוטים או מיושנים.

חוויית שימוש
רמת חוויית השימוש הכללית באתר לרוב מעידה על איכותו של האתר. שימו לב לדברים כמו נוחות הממשק, מהירות האתר, פיצ'רים שונים וכדומה. אתרים שיש להם חוויית שימוש טובה ונעימה לרוב הם גם איכותיים יותר.

משתמשים אונליין
סימן חשוב שמצביע על כמות המשתמשים הפעילים באתר היא מספר המשתמשים שמחוברים אונליין בכל זמן נתון. חשוב לציין שמעבר לכמות המשתמשים אונליין יש לשים לב גם לתדירות שבה המשתמשים מתחלפים. זה גם נתון שמצביע על אקטיביות.

משתמשים חדשים
סימן נוסף שמעיד על פופולאריות האתר הוא כמות המצטרפים החדשים שלו. אתרים עם רמת אקטיביות גבוהה לרוב מצרפים אליהם עשרות עד מאות משתמשים חדשים ביום.

פעם הבאה שאתם מחפשים אתר הכרויות עם סיכויי הצלחה גבוהים, זכרו את הטיפים האלה. הם עשויים לחסוך לזמן קצת זמן וכסף. שיהיה בהצלחה.

www.loveless.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מירית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]