חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הלבשה תחתונה לגברים





    קישורי טקסט (לפרטים)




משרדים להשכרה  

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניקוי שטיחים שטיחים תחזוקת שטיחים קרדית האבק

נושא המאמר: תחזוקה של שטיחים מקיר לקיר במשרדים ובבתים - ניקוי שטיחים - תחזוקת שטיחים - קרדית האבק, אלרגיות - שטיחים
מאת: אלי סרוגו   שמור מאמר למועדפים


ניקוי ותחזוקה של שטיחים מקיר לקיר במשרדים ומוסדות- חיסכון גדול בכסף! שימרו על השקעתכם וגלו מודעות לסביבה. תכנית התחזוקה שלנו שעיקריה מפורטים להלן יעניקו חיים ארוכים לשטיחים וישפרו את הסביבה בה הנכם עובדים. שטיחים נקיים יותר, משמע אויר נקי יותר במשרד והשתקפות ח י ו ב י ת של החברה. טיפול נכון בשטיחים משפר את איכות האוויר ומעלה את פריון העבודה של העובדים במשרד. עובדה זאת הוכחה במחקרים רבים שנעשו בקנדה ובארה"ב. המחקרים מצביעים על פער של עד 15% בהספק העבודה וזה מתורגם להרבה מאד כסף במשרדים גדולים שבהם מערכות מיזוג אויר ממוחזר. מערכות מיזוג אויר סגורות הן קרקע לתרבית של פתוגנים שונים וחלקם מכילים תנאים מעולים לבתי גידול לחיידקים אלימים הפוגעים בדרכי הנשימה. (ע"ע תסמונת הבניין החולה, תסמונת פונטיאק). מעל ל-30% מהאוכלוסייה סובלים מתסמינים אלרגיים, לפי מחקרי עור כ-80% מהאלרגיים והאסמטים מגיבים לקרדית האבק. הקרדית הינה יצור מיקרוסקופי הניזון מפסולת תאי עור של בני אדם וחיות הבית. כיצור שלא נראה לעין ונמצא אפילו במשרד הנקי ביותר, קרדית האבק שוכן בין היתר בשטיחים ורהיטים מרופדים. הם משגשגים בתנאי חום, לחות ורטיבות וחיים על תאי העור שאנו משירים מידי יום. ארבעה עיקרים לתחזוקת השטיחים הוילונות והריפודים במשרד תחזוקה מונעת אבק נמצא בכל מקום, הקפדה על מניעת הכנסתו לבנין היא קלה ופחות יקרה מהוצאתו. ההערכה היא שפינוי 1 ק"ג של חול ואבק מהמשרד עולה כ -2000 ₪. השימוש במנקי רגליים בכניסה למשרד מונע החדרת חול שחודר לשטיח ושוחק אותו. שאיבה שאיבת האבק היא חלק חשוב ביותר בתחזוקת השטיחים. יש לבצע שאיבה טובה מדי שבוע ובאזורים בהם התנועה רבה כמו בלובי, כניסה ומעברים ותחת השולחנות, יש להקפיד על שאיבה דו-שבועית ואף יותר. השאיבה תבוצע בידי אנשים מאומנים. טיפול בכתמים כתמים הם בלתי נמנעים אך זו לא חובה להשאירם. התעלמות מהם מחריפה את הבעיה וגורמת להתפתחות חיידקים ולעיתים בקטריה שעלולה להיות קטלנית. טפלו במה שנשפך במהירות וביעילות ולא יווצרו כתמים. שאיבה סדירה וטיפול בכתמים במקומות בהם התנועה רבה, יעזרו לשטיח להראות טוב יותר. ניקוי יסודי ועמוק- החשוב ביותר על אף התחזוקה השוטפת, בלתי נמנע לבצע אחת לשנה קרצוף בהזרקת חומרי ניקוי משובחים, שטיפה יסודית עם חומרי ריכוך, ייבוש השטיחים וריסוסם בחומרי הגנה לעיכוב חדירת לכלוך ואבק –זאת הדרך היעילה ביותר לסלק עודפי הלכלוך שבשטיח. מאמרים אקדמאיים - מאמרים באנגלית - מאמרים מתורגמים - מאמרים מדעיים - מאמרים רפואיים - מאמרים משפטיים - מאמרים פסיכולוגיה - מאמרים אקדמים - מאמרים בעברית - מאמרים בקרימינוגוליה - מאגר מאמרים - סיכומי מאמרים - מאמרים קולנוע - מאמרים בתקשורת - כתיבת מאמרים - פרסום מאמרים חינם - חיפוש מאמרים פרסום מאמר באינטרנט פרסום מאמר מקצועי פירסום מאמרים מקצועיים מאמרים באתר מאמרים article.co.il עסקים


משרדים להשכרה בתל אביב      
משרדים להשכרה ברמת גן
משרדים להשכרה בבני ברק
תיווך משרדים תל אביב
    
משרדים ברמת גן
משרדים למכירה בתל אביב
משרדים ברמת החייל
משרדים להשכרה בורסה רמת גן
משרדים בגבעתיים
תיווך משרדים ברמת גן
להשכרה משרדים תל אביב



 


תחזוקה של שטיחים מקיר לקיר במשרדים ובבתים - ניקוי שטיחים - תחזוקת שטיחים - קרדית האבק, אלרגיות - שטיחים

www.clean-carpet.co.il
קישור לאתר המקור: www.clickgo.co.il/index/clean_curtains.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי סרוגו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]