חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עבירות מס הכנסה: כתב אישום בגין אי העברת ניכויים - "הצדק סביר" כהגנה בעבירה של אי העברת מס שנוכה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי אימון עסקי אמיר הלמר תודעה

נושא המאמר: תודעה ובחירה חופשית
מאת: אמיר הלמר   שמור מאמר למועדפים

תודעה ובחירה חופשית

"החופש האמיתי זהו החופש להיות מי שאנחנו באמת" (דון מיגל רואיס)



התודעה ערה 24 שעות ביממה, גם כשאנו ערים וגם כשאנו ישנים, לקלוט את המתרחש סביבה. כשהאדם ישן, קליטה זו פורצת גבולות ואין לה כל מעצורים. כשהאדם ער, הוא קולט עשרות דברים בו זמנית, אך הענין שהוא מגלה בדבר מסוים בזמן מסוים, מציב דבר זה במקום מרכזי בתודעתו.
במה מגלה האדם ענין?
במה שמלמדים אותו מילדותו הוריו, מוריו, אחיו ואחיותיו הבוגרים והחברה שסביבו. המרכיבים החשובים ביותר היוצרים את רוח האדם, לא ניתנו לו לבחירתו, אלא נבחרו בעבורו מעצם לידתו להורים מסוימים, כמו: דתו, אמונותיו, ערכיו, מנהגיו ואפילו שמו.
ככל שהאדם מתבגר ומפנים מערכת אמונות, ערכים ומנהגים אלו – הם תופסים מקום מרכזי בתודעתו והופכים לספר החוקים שלו, דרכם הוא מתבונן בעולם: עושה את הבחירות שלו, שופט את השפיטות שלו ופועל את הפעולות שלו. הוא אינו חופשי, שכן תוכנת ע"י הבחירות של הוריו והורי הוריו מדור לדור, ומרבית מעשיו באים כדי לרצות אחרים, עפ"י ספר החוקים הנ"ל ולאו דוקא את עצמו.

לכן, אדם שהתעוררה בו מודעות לכבלים אלו – עומדות בפניו 2 אפשרויות: להמשיך לחיות כך או להתקומם. האדם הקורא תיגר על מערכת זו שגדל עליה – אפשר משום שהגיע למסקנה שהיא גורמת לו סבל ו/או היא מזויפת בעיניו והוא אינו מאמין בה עוד, זקוק לאמונה חזקה מאד העומדת מול המערכת הקיימת, לכח רצון עז ולאומץ לב רב.

מה בעצם עושה אדם כזה?
הוא "מנקה" את התודעה שלו מאמונות, רעיונות, דעות ומחשבות שאינו מאמין בהם ושגרמו לו סבל, ומאמץ אחרים תחתם, שישרו עליו שלווה ונועם ויאפשרו לו חופש אישי בבחירות שהוא עושה ומאמין.
אפשר להגיע למצב כזה, כאשר האדם יוצר בתודעתו "סיפור חיים" שאינו נשלט ע"י דעות אחרים והכוונתם. הוא מתמקד בו, מציב אותו במקום מרכזי בתודעתו, מתרגל אותו ובכך מחליף בו את ה"סיפור" הקודם.

מהלך כזה יוצר כמובן, כאוס עצום בתודעה, כאשר מחשבות, רעיונות וערכים סותרים נלחמים זה בזה, אך בסופו האדם "מרוויח" את הבחירה החופשית להשתמש בתודעתו האישית וללכת בעקבות לבו.

אמיר הלמר
מאמן אישי ועסקי
www.migdalor.biz

www.migdalor.biz


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אמיר הלמר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]