חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ד"ר אורי עצמון- מחלוקת בין גישות שונות בתורת המשפט לשאלה מהו המשפט





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דומיין דומיינים

נושא המאמר: בחירת שם דומיין | דומיין למכירה | דומיין לקנייה | שמות לאתר אינטרנט | שם דומיין | שמות מתחם | סי או אי אל | דוט קום
מאת: דומיין פור סייל   שמור מאמר למועדפים

"טוב שם טוב משמן טוב" –
בחירת שם דומיין (שם מתחם)
מאת: אתר פלוס

שם דומיין הוא השם הייחודי שיהיה רק שלנו ברשת הוירטואלית העולמית. כמו לפני בחירת שם לילד הראשון תחוו התרגשות, תעסקו בחיפוש קדחתני אחרי שם, שם שייצג את העסק, את בעליו, ואת חזונו.

לפעמים נדמה שכל השמות הטובים כבר תפוסים. אם הצלחתם לחשוב על שם נפלא שבוודאי אף אחד לא חשב עליו לפניכם, סביר להניח שתמצאו שהוא כבר תפוס על כל הטיותיו. "אין חדש תחת השמש" אמר כבר שלמה המלך... או שיהיה חדש דווקא באינטרנט?

בבואכם להחליט על שם מתחם עשו לכם רשימה של מספר שמות משמעותיים שאתם אוהבים, כאלו שיתארו את העסק, יהיו קלים להגייה ולכתיבה, שיקרינו עסקים. לאחר מכן בידקו אם השם פנוי. לא מספיק לכתוב את הכתובת בדפדפן ולראות אם יש אתר כזה, אלא צריך לחפש אצל החברות שמוכרות שמות מתחם אם השם פנוי. כ- 86% מהשמות שנרכשו עדיין לא בשימוש. כבר קרה לנו שישבנו עם לקוח ומצאנו את השם הנפלא מכל, המתאר בדיוק את עסקיו, זה שיכול להיות ההצלחה של המאה, אבל הוא היה תפוס. כשבדקנו מי קנה אותו גילינו שזה....אחד מאיתנו. הוא נרכש לפני הרבה שנים, כשהיה לו חלום לפתוח עסק בתחום הספציפי.


האורך בהחלט קובע
סוף סוף מצאתם את השם המתאים ואתם רוצים לבנות עסק חובק עולם? בחרתם בשם המקורי שאומר הכל: www.israelsbestjudaica-and100otherprodsfromisrael.com

רגע, רגע, עיצרו!
השם אכן מתאר את העסק, לא מפר סימן רשום – ממש לפי הכללים, אבל הוא שילוב של מילים, קיצורים, מספרים וקווים. ויותר מכך הוא מאד ארוך. מי יוכל לזכור שם כזה שלא לומר להקיש את כל האותיות הללו כדי להיכנס לאתר? סביר להניח שאפילו לא אתם.

שם מתחם צריך להיות קצר, משמעותי וקל לזכירה. רצוי שהאות הראשונה תהיה קרובה לאות a. חלק ממנועי החיפוש ממיינים קטגוריות לפי סדר האלף בית.

שם המתחם צריך להיות קצר ככל האפשר, אך חשוב שיהיה משמעותי. אם לא הצלחתם למצוא שם קצר ומשמעותי – מיצאו שם ארוך מעט יותר, העיקר שיהיה משמעותי. רוב המילים בעלות 3 או 4 אותיות בסיומות .com ו- net כבר נרכשו.


שמות גנריים וסימנים רשומים
רוב האנשים בוחרים לרשום את שם העסק כשם המתחם, אבל כדאי לשקול בחירת שם הקשור לתחום העסק כך יהיה לאנשים יותר קל לזכור וגם יהיה קל יותר למכור את האתר בעתיד, אם תחליט למכרו. לדוגמא: אם העסק שלכם הוא על שם אבי המשפחה כגון: "חיים ובניו" שיקלו לחפש שם מתחם לפי מהות העסק ולא לפי שם העסק.

כדאי גם לבדוק שהשם שנקנה לא מפר סימנים רשומים. לא כדאי להגיע לבית משפט בתביעה על הפרת זכויות. הדבר אמור גם לגבי שימוש בסימן-רשום שהוכנסו בו בכוונה שגיאות כתיב.

כיוון שמאד קשה למצוא היום שמות מתחם המורכבים ממילה אחת כדאי לחשוב על שילוב של שתי מילים אשר יפרסמו את שירותיכם או מוצריכם.


בחירת סיומת לאתר
הרבה מדינות מאשרות היום שימוש של הסיומות שלהן בכל מדינה. דוגמה טובה היא המתחמים המסתיימים ב-tv אשר שייכים למדינת טובלו אשר בפולינזיה.

בתקופה האחרונה הוסיפו סיומות חדשות כגון biz ו- info

אנשים מתפתים לרשום את שמם כ-biz,net או tv מפני ש-com הוא לא פנוי. צריך לשקול ברצינות כאשר מחליטים לעשות זאת כי סיומות אלו פחות מוכרות מאשר סיומות .com אנשים יכולים לטעות, לרשום את הסיומת המוכרת ולהגיע לכתובת הלא נכונה במקרה הטוב או למתחרה במקרה הפחות טוב.

כחול לבן הוא תפיסה לאומית, אבל זכרו שהאינטרנט פורץ גבולות. חישבו על קהל המטרה. אם האתר מיועד לקהל יעד בישראל אתם יכול לבחור שם מתחם עם הסיומת של ישראל. מצד שני העולם עובר לכלכלה גלובלית ולכן אין סיבה לבחור דווקא בסיומת של ישראל, את האתר שלכם יראו גם מהצד השני של הגלובוס, לכן אפשר בהחלט לבחור בסיומת com, שהיא זולה יותר. יחד עם זאת כדאי לזכור שלקוחות בארץ תמיד יחשבו שניסיתם לחסוך בכסף ולכן בחרתם באפשרות הזולה יותר. לאתרים שמופנים לעולם כולו, אין סיבה שלא להשתמש בסיומת בינלאומית.


שמות מתחם חינמיים
קיימות חברות אשר ינסו לשכנע אתכם שאתם לא צריכים לרכוש שם מתחם משלכם ושיספיק לכם לשכור תת-מתחם בשם שלהם. למשל, עסק אשר עוסק בצילום יקבל תת-מתחם: freewebsites.com/photography

ישנן מספר סיבות בגללן לא כדאי להסכים להצעה כזו:

שימוש בשרת חינמי לא עושה רושם טוב על הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ומעביר מסר שהאתר שלכם לא היה מספיק חשוב כדי להשקיע בו.
השמות החינמיים הם מאד ארוכים ולכן קשה יותר לזכור אותם.
מנועי חיפוש נותנים פחות חשיבות לאתרים אשר אין להם שם משלהם. חלק מהמנועים מסרבים להציג אתרים אשר אין להם שמות משלהם.
אתם תאבדו את מקומכם במנועי החיפוש ואינדוקס כל הדפים ברגע שתעברו לשם דומיין משלכם.

אפשרויות איות שונות
חלק מהמילים האנגליות מאויתות בדרך שונה במדינות שונות. לדוגמא: האיות למילה תכשיטים בארה"ב הוא jewelry ובאנגליה זה jewellery. אם יש לכם עסק בינלאומי, חשוב לקנות שמות מתחם עם הוריאציות השונות, כך שכל לקוח פוטנציאלי יוכל להגיע אליכם. יחד עם זאת אין להגזים בשמות על מנת שמנועי החיפוש לא יחשבו שאתם מנסים לרמות ולא ימפתחו את האתר.


שמות מתחם דומים
מומלץ לבדוק את תוכנם של אתרים עם שמות מתחם דומים, על מנת לוודא שטעות בהקלדה לא תפנה את הלקוחות הפוטנציאליים אל האתר מתחרה.


השקעה בשמות מתחם
יש אנשים אשר מתייחסים לשמות מתחם כאל עסק רווחי. בשנים הראשונות לקיום האינטרנט, היו אנשים שגרפו רווחים גדולים ממכירה של שמות מתחם. כיום המצב שונה. השמות בעלי הערך הכספי הרב ביותר הם השמות המורכבים ממילה אנגלית אחת.

האם מותר לקנות כמה שמות מתחם לאותו אתר?
עקרונית מותר. כמה מנועי חיפוש לא יאהבו את זה שיש כמה אתרים עם אותו תוכן. יש אפשרות לסמן באתר מי האתר האמיתי וכל יתר שמות המתחם יפנו אליו.

האם כדאי לקנות ממישהו שם דומיין שכבר קיים או שם דומיין שהתפנה?

כמו בכל דבר, כך גם כאן: אין טוב בלי רע:

יתרונות:
ייתכן שקיימים קישורים לשם המתחם והאתר יקבל הפניות מאתרים אלו. אם האתר היה מוכר במנועי החיפוש כגוןyahoo, dmoz ו- looksmart אתם תרוויחו גם מרישומים אלו.

אם לדומיין הקיים יש מיקום טוב בגוגל, אתם תרוויחו מזה. שימו לב שתצטרכו לשמור על שמות הדפים באתר המקורי.

חסרונות:
ספאם בירושה. אם בעל המתחם הקודם קיבל דואל זבל, הוא יוריש לכם את כל הזבל בשמחה. חלק מהשרתים יכולים להחזיר את הדואל הזה אבל בכל זאת דואל זה נשלח לשרת והדבר יגזול מרוחב הפס שברשותכם.

אתם גם יורשים פעילות של רובוטים. רובוטים יכולים לגרום להרבה תנועה באתר.

אפשר גם לרשת את האויבים של האתר. ייתכן שיש קבוצה ששולחת פצצות דואל או התקפות אחרות לאתר. במקרים אלו, אתם תקבל את ההתקפות.

ייתכן ששם המתחם נחסם על ידי מנועי חיפוש מפני שבוצעו בו פעולות לא מקובלות על מנת לעלות במיקום במנועי החיפוש. ברכישת שם מתחם כזה יירש האתר שלכם את החסימה.


סיכום
נושא שמות המתחם הוא מורכב ומבלבל. לפני רכישת שם כדאי לקרוא חומר בנושא או לקבל יעוץ מאנשי מקצוע המצויים בתחום. אמנם לייעוץ כזה יש עלות, אבל זאת השקעה כדאית. שם המתחם הוא משמעותי לעסק שלכם ולכן יש להיזהר ממלכודות בדרך.

שם המתחם צריך להיות:
• כמה שיותר קצר
• קשור למהות העסק שלכם ומשמעותי לאחרים כמו גם לכם
• ללא קווים, מספרים או שגיאות כתיב
• צריך להתחיל באות קרובה לאות a
• קל לזכירה
• קל לאיות ובלי אפשרות לשגיאות
• ללא אותיות כפולות, למשל dentisttools

www.domain4sale.co.il
קישור לאתר המקור: www.shukasakim.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דומיין פור סייל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]