חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מטבחים מודרניים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הוצאת ספרים ספרי בריאות רפואה פוקוס

נושא המאמר: עדות אישית: מריפוי טבעי עצמי להוצאת ספרי בריאות
מאת: ד"ר שאול טל   שמור מאמר למועדפים

הנשיא היוצא של ענקית התרופות "מרק", שפרש לפני 30 שנה מכס כהונתו, הצהיר על חזונו לשנים הבאות בנאום הסיכום שלו לדירקטוריון החברה: "לתעשיית התרופות אין שום סיכוי לגדול ולהתקדם אם היא תמשיך לטפל באנשים חולים בלבד. לכן עליה להרחיב את היקף ההגדרה של מהי מחלה, כדי שיותר אנשים יוגדרו כחולים." לשמחתן של חברות התרופות, חזונו של נשיא מרק התגשם ומאז פרישתו הופך כל סימפטום קל למחלה וכל איום קל על בריאותנו מטופל בתרופות מניעה. חברות התרופות הרוויחו בגדול, אך אנחנו כולנו הולכים ומאבדים את בריאותנו, מפני שבריאותנו שלנו היא יצירת מופת שנבנתה לשרוד עוד לפני מיליוני שנים בדרך הטבעית וללא מעורבות של כימיקלים זרים. התגשמות חלומו של נשיא מרק לשעבר הפכה את מערכת הבריאות לגוף שנשלט על ידי גורמים מסחריים, וכך כולנו שבויים של מערכת זו.



האם יש דרך אחרת? בוודאי שיש דרך אחרת, הדרך הטבעית, שהאנציקלופדיה החדשה לריפוי טבעי הופכת אותה זמינה לכל בית בישראל.







לא גיליתי פתאום את אמריקה. רבים וטובים יודעים את העובדות ופונים בעת הצורך לריפוי טבעי. אולם, הוצאת פוקוס החליטה לעשות שליחות חשובה בהעברת המסר הזה לקהל הרחב בישראל. לא עוד טפטוף של ספר בריאות פה ושם, כפי שניתן למצוא היום אצל כמה מו"לים בישראל, אלא יצירת מאגר מידע שלם על ריפוי טבעי, המבוסס על מיטב הספרים שיוצאים היום בעולם בנושא. הוצאת פוקוס הועידה את עצמה להיות מקור המידע המודפס המוביל בישראל בנושא הבריאות. היום, עם קטלוג של 50 ספרי בריאות ופעילות גופנית, יחד עם האנציקלופדיה בראשם, ועוד 20 ספרים שנמצאים בעבודה, הספרים שלנו נותנים מענה לכל בעיה בריאותית. האינדקס לאוצר ספרי הבריאות (שניתן לקבלו חינם באימייל ע"י פנייה ל[email protected]) מציג את כל הספרים שלנו בחתך של הבעיות הבריאותיות.







ככל שהעמקתי לקרוא ספרים מובילים בנושא גיליתי עד כמה הציבור שבוי במיתוסים שאמצעי התקשורת דואגים לספק לו ולכן הגעתי למסקנה שאני מרים את הכפפה כדי לפרסם בספרים את העובדות שמאחורי המיתוסים האלה. בספרים שלנו מוצגת אנטיתזה לרפואה הקונבנציונאלית. ספרי הבריאות של פוקוס באים ואומרים לכל אחד מכם: יש דרך אחרת, דרך של ריפוי טבעי. הספרים שלנו נועדו לספק לכם חוות דעת שנייה "Second Opinion ", אחרי שאת הראשונה קיבלתם מרופא המשפחה. זה נכון למחלות קלות כמו הצטננות, חום ושפעת ; ונכון כפל כפליים למחלות כרוניות, כמו השמנת-יתר, סרטן וסוכרת. אני יכול לספר לכם מניסיוני שאפילו רופאת המשפחה שלי שיתפה איתי פעולה כאשר באתי אליה עם פתרון טבעי המבוסס על אסמכתה מדעית, כפי שמופיע בספרים שלנו.







יתר על כן, לנטורופתים ולמרפאים טבעיים, הספרים שלנו הם כלי עבודה חיוניים ובמו עיניי ראיתי אותם יושבים בקליניקה מול הלקוחות עם הספרים שלנו. ישנם גם רופאים שתומכים בגישה הטבעית לריפוי, אך הם עדיין במיעוט. למשל ד"ר דני קרת, שהוא רופא ונטורופת גם יחד, הוא אחד מאותם רופאים שתומכים בגישה טבעית.







גם אני הייתי שבוי פעם באמונה שהרפואה מרפאת. האמנתי ברופאים אמונה עיוורת, עד שנפקחו עיניי לשפע של פתרונות שיש לרפואה הטבעית להציע. התחלתי לעסוק בפעילות גופנית, שיניתי לחלוטין את תזונתי, הן באיכות והן בכמות, והתחלתי לצרוך תוספי תזונה. התוצאות היו מעבר למצופה ואף הפתיעו אותי בהתחלה, אך הן תאמו לכתוב בכל הספרים שעוסקים בריפוי טבעי. תוצאות אלה אומרות בפשטות את הדבר הבא: הבריאות שלנו היא תהליך הפיך וברוב המקרים ניתן להחזיר בריאות לקויה לקדמותה בדרכים טבעיות. אספר מעט על עצמי כדי שלא יחשבו שהספרים שלנו מתארים איזה חייזרים מעולמות רחוקים.



כדי להראות לכם שהבריאות היא תהליך הפיך, אני רוצה להביא לכם דווקא את הסיפור הבריאותי שלי, מפני שהוא דומה בוודאי לסיפור האישי של רובכם, או של הוריכם. הוא לא דרמטי כל כך, כי לא מדובר בריפוי מסוכרת נעורים או מסרטן. בסה"כ מדובר במחלות כרוניות קלות יחסית, שרובנו מגיעים אליהן בשלב מבוגר של החיים. אגב, הרבה מהמחלות הכרוניות של היום לא היו ידועות לפני 100 שנה, כשהתזונה הייתה יותר טבעית ופחות מתועשת. הרופאים, המודעים כל כך טוב למחלות הללו, מברכים אותנו שסוף סוף גם אנחנו נכנסים לסטטיסטיקה היבשה שמאפיינת לצערנו את הדור שלנו. כן, הרופאים מתייחסים אל כולנו באמות מידה סטטיסטיות וכמובן אינם מביאים בחשבון שאדם זה או אחר יכול באמצעות מהפך בריאותי להוציא את עצמו מן הסטטיסטיקה הזו.







נתחיל מהשמנת יתר שהיא מחלה ככל המחלות ואפשר אפילו לקרוא לה האימא של המחלות. לפני 11 שנים שקלתי 15 ק"ג מעל למשקלי הנוכחי ומאז הירידה שלי הייתה איטית והדרגתית. מכל מה שקראתי בספרים הבנתי שמה שחשוב בדיאטה זה לא זבנג וגמרנו. לא נלחמתי בהשמנת יתר בספירת קלוריות, אלא בלאכול נכון, כלומר אוכל עשיר בנוטריאנטים, (מרכיבי תזונה חיוניים שנמצאים הרבה בירקות, פירות, קטניות, אגוזים וכו') – בקיצור הבריאות מתחילה אצל הירקן ולא בחנות המכולת. יחד עם זאת חיפשתי את הפעילות הגופנית שאוהב ואשתוקק לעשות אותה. כך מצאתי את משחק הבדמינטון המופלא, שאני מקפיד לשחק אותו לפחות שלוש פעמים בשבוע, נהנה מכל רגע ולא רוצה להפסיק. את לוחות זמניי העמוסים אני קובע רק לאחר ששריינתי לי מראש את מועדי הבדמינטון וכך נגמרו התירוצים של "אין לי זמן". אני מציין זאת, מפני שרובנו לא מצאו עד היום את הספורט שמעניין אותם ולכן הם נמנעים לעשותו. אני חייב להביא בפניכם שתי עובדות חשובות ולא כל כך ידועות על הורדת משקל:





1. דיאטה ללא פעילות גופנית, מפחיתה תחילה את רקמת השריר, אך רקמת השומן נשארת, כי הגנים שלנו מתוכנתים לשמור את השומן לעתות מחסור. התוצאה היא שההרזיה נעצרת כי השומן שנשאר בגופנו צורך הרבה פחות קלוריות מהשרירים שנעלמו. כמה פחות – פי 70. תזכרו זאת טוב, רקמת שריר צורכת פי 70 יותר קלוריות מרקמת שומן כי השריר הוא דבר חי ופעיל (יש בתאיו הרבה מיטוכונדריות, שהופכות מזון וחמצן לאנרגיה) והשומן הוא סתם מחסן. המסקנה, אין דיאטה אפקטיבית ללא פעילות גופנית שמונעת את הידלדלות רקמת השריר.





2. הרזיה מהירה היא מסוכנת: יש לנו בגוף מחסן נסתר של רעלים שמקורם במזון, בתרופות ובאוויר המזוהם. הגוף אינו מצליח להיפטר מכל הרעלים שבתוכו ואת שאריתם הוא מאחסן ברקמות השומן. לכן, כאשר עושים דיאטה חריפה, מאגרי השומן נעלמים כי הם הופכים לאנרגיה ואז נהרס ביתם החם והנעים של הרעלים. כך נשטפים להם הרעלים לגוף וגורמים בו נזק, שבא לידי ביטוי אינדיבידואלי אצל כל אחד. מי שחווה את התהליך שינסה להיזכר איזה סימפטומים מוזרים ובלתי מוסברים היו לו באותה תקופה.







שומנים בדם, כולסטרול וטריגליצרידים. מאז שאני זוכר עצמי מבקר אצל רופא משפחה לאחר שירות החובה בצבא, היו לי ערכים גבוהים מעט של שומנים בדם ונצטוויתי להימנע מאוכל שמן. לו ידעתי אז מה שאני יודע היום, לא הייתי מגיע בגיל 58 (לפני חמש שנים) לצנתור ולהשתלת תומכון (סטנט). בעקבות השתלת התומכון, אולצתי להוריד עוד יותר את רמות השומנים בדם וזאת באמצעות תרופות שנקראות סטטינים. לידיעתכם, הסטטינים הן התרופות הנמכרות בעולם והן העוגן הכספי של חברות התרופות. הן תעשינה כל שביכולתן כדי שיותר אנשים ישתמשו בהן לכל חייהם, כולל אפילו הגדרה מחדש כל שני וחמישי של רמות השומנים המותרות, כדי שיותר אנשים ייכנסו למעגל נוטלי התרופה. נא לזכור, שסטטינים נוטלים לכל החיים ויש להם תופעות לוואי חמורות. זה לא אקמול קצר-מועד של זבנג וגמרנו. למרות שנדרשתי להגדיל את כמות הסטטינים, כדי להוריד עוד יותר את רמות השומנים, הלכתי הפעם בדרך ההפוכה של שיפור דרסטי בתזונה והפחתת המינון של הסטטינים עד לכמות זעירה.





ובכן, מה לא ידעתי אז שאני יודע היום?


1. לא ידעתי עד כמה יכולה תזונה נכונה להשפיע על הורדת רמת השומנים בדם.



2. לא ידעתי שאפילו כשהרופא אומר לך שהבעיה שלך היא גנטית ואין לך שום ברירה אלא לקחת תרופה, כי גם אימא שלך סבלה מאותה בעיה - זה נכון לאיש הממוצע, אך המהפך הבריאותי מוציא את האדם מהממוצע. את זה לא אני ולא הרופאים שלי לא ידענו. לתוצאות המרשימות הללו הגעתי בתזונה עשירה בשומנים, אך בשומנים הנכונים של אומגה 3, שמן זית, שמן פשתן, אבוקדו, שקדים ואגוזים והימנעות מוחלטת ממזון מעובד, שומני טרנס ומאכלים מטוגנים.







תת-פעילות של בלוטת התריס: זוהי מחלה נפוצה, שגורמת לכל מערכות הגוף לפעול בקצב איטי יותר. כתוצאה מכך אתם עלולים להיות עייפים, להרגיש שהכול קשה לכם, לסבול מקור כשלאחרים חם, ובעיקר להיות שמנים. גם אני עברתי את זה לפני 13 שנה ונצטוויתי ליטול כדור אלטרוקסין לכל ימי חיי. כך יכולתי להמשיך עד היום אלמלא החלטתי, בהסכמת רופאיי, לנסות להורידו בהדרגה. המהפך הרפואי עשה גם כאן את שלו. הכדור הורד לגמרי והבדיקות היו תקינות.







לעניין המפרקים: למשחק הבדמינטון התוודעתי לפני 11 שנים כשגופי נושא עליו משקל עודף, המשחק הוא תובעני ואינטנסיבי וגרם לי תחילה לבעיות מפרקים במרפק ובכתף, לכאבי גב תחתון ולכאבים בכפות הרגליים. מי לא מכיר בעיות כאלה כשהחל לעסוק בספורט אחרי הפסקה ארוכה? אני חייב להדגיש שלא מדובר בכאבי שרירים שהולכים ונעלמים לאחר האימון אלא בבעיות מפרקים שאובחנו בצילומי רנטגן ואולטרא-סאונד והוגדרו ע"י הרופאים כ"אוסטיאוארתריטיס", כלומר שינויים ניווניים שאנשים חווים בגיל המבוגר. וראו זה פלא, עם המהפך הבריאותי, הם הלכו ונעלמו. אני מאמין, שגם משקלי המופחת גרם לפחות עומס על המפרקים וגם נכון הוא שאני נוטל מדי יום תוספי תזונה ייעודיים: קונדרואיטין, גלוקוזאמין ו-MSM , אך אני סבור שהבסיס לשיפור הוא קודם כל תזונה נכונה. לתוספי התזונה אין הרבה מה לעשות בגוף מלא במזון מתועש.







לעניין ניתוח הברך שלי בארטריו-סקופיה: לפני שנה וחצי הגעתי למצב שחיקה חמור של ברכי הימנית ונאלצתי לעבור ניתוח, בו הוסרו מברכי 75% מהסחוס וחלק מהמיניסקוס וכידוע סחוס שהוסר אינו גדל מחדש. החשש הכי גדול שלי היה שאיאלץ להפסיק לשחק בדמינטון. אפילו המנתח אמר לי, שאין מה לדבר על חזרה למשחק בטרם תעבור חצי שנה לניתוח. את העובדה שחזרתי לשחק חודש אחד אחרי הניתוח אני יכול לייחס רק למהפך הבריאותי שעברתי. אני בטוח שהמנתח שדיבר איתי על חצי שנה ידע שזהו הממוצע, אך המהפך הבריאותי העמיד אותי מחוץ לממוצע. יש מי שיגיד שזו יד אלוהים ויש מישהו כמוני שיגיד, שתמיד טוב שיש אלוהים גם כשחוצים את הכביש, אבל גם הפציינט עצמו צריך לתרום משהו לטובת העניין.







לעניין הפרוסטטה: מי שלא יודע, בלוטת הערמונית של הגבר, שיושבת ממש מעל צינור השתן, גדלה בגיל מבוגר ומפריעה להטלת השתן. כמה גברים בגילאי ה-50-60 אינם סובלים מפרוסטטה מוגדלת? גם אני סבלתי פעם ואולצתי ליטול את הכדור היומי שלי לכל החיים, עד שגיליתי שהמהפך הבריאותי שעשיתי פטר אותי גם מבעיית הפרוסטטה. נכון שאני נוטל תוסף תזונה, הכולל דקל ננסי, ליקופן פיגיום ופומפקין, אך שוב, הוא בא על תשתית של תזונה נכונה.







האם הסיפור עד כאן מזכיר לכם משהו שעברתם בחייכם - אתם, ילדיכם או הוריכם? האם גם אתם הפכתם שבויים של תרופות לכל ימי חייכם? אם כן, דעו שישנה דרך אחרת. כתוצאת לוואי של המהפך הבריאותי הרווחתי עוד כמה דברים: מערכת חיסונית חזקה שמעבירה אותי כל חורף בשלום, יותר ערנות, יותר זיכרון, יותר כושר וקלילות. גם סימפטומים שחוויתי בעבר נחלשו או נעלמו. נזלת אלרגית פחתה עד מאוד, יובש בעיניים כמעט נעלם. בטיול שעשיתי לאחרונה באיטליה, הופתעתי לגלות שאפילו מחלת הים, שסבלתי ממנה מאז נעוריי, נעלמה כלא הייתה.







את המהפך הבריאותי עשיתי קודם כל מתוך לימוד הנושא דרך ספרים נפלאים, שלא רק פקחו את עיניי לעובדות הפוכות ממה שמערכת הבריאות משדרת לנו, אלא גם התוו לי תוכניות מסודרות כיצד ליישם את השינוי. הספרים נטעו בי את הביטחון בצדקת דרכי ואת האמונה, שמה שעשה טוב לרבבות מטופלים של כותבי הספרים הנפלאים האלה, יכול לעשות טוב גם לי. את התוצאות השגתי לאט ובהדרגה, אך מרגע שהשגתי אותן הן שלי לנצח. טוב לי עם תזונתי ואין לי מה לחפש במטבח אחר. הבריאות שזכיתי בה כפועל יוצא מהורדת המשקל היא הצ'ופר החשוב ביותר, ורק בשבילה כדאי לכל אחד מכם לצאת לתהליך דומה.







הוצאת פוקוס נתנה לי את הרצון והיכולת להתחבר לנושא הבריאות הטבעית בכל נימי נפשי ולתרום את כל מרצי להחדרת המודעות לפתרונות טבעיים. כל אחד מכם יכול למצוא בספרי פוקוס את הפתרון לבעיותיו הבריאותיות. בסוף מאמרי רוצה אני להציג בפניכם חומר למחשבה על כמה מיתוסים שמלווים אותנו ואני נתקל בהם יום יום בעיתונים, בטלוויזיה או בסביבתי הקרובה:





מיתוס 1: בדיאטה צריך לספור קלוריות.


מי שאוכל נכון אינו צריך להגביל את עצמו בקלוריות משלוש סיבות:


1. לא כל הקלוריות נולדו שוות ומקלוריות טובות ניתן לצרוך יותר מאשר קלוריות ריקות.




2. הקלוריות הטובות עשירות בסיבים ולפיכך הן משביעות מהר ונותנות תחושת שובע לאורך זמן.




3. הגנים שלנו מתפקדים במיטבם רק עם מזון טבעי ועשיר בנוטריאנטים והם ניזוקים ממזון מתועש, עשיר בשומני טרנס, בסוכרים, בדגנים מזוקקים, בחומרי צבע ושימור ובעוד מרעין בישין. שימו לב, כל אוכלי הקרקרים דלי הקלוריות, או גבינות, חלב ויוגורט עם 0% שומן, או שותי דיאט קולה וחוטפי חטיפי דיאט, לחם קל וכו', אתם אוכלים מזון מתועש שמזיק לגנים שלכם ולא חשוב כמה קלוריות יש בו.





מיתוס 2: התרופות מרפאות.


התרופות אינן מרפאות. הן מקלות על הסימפטומים. הנה דוגמה מוחשית למעלליה של תרופה: עידו סובל מלחץ דם גבוה, הרופא רושם לו תרופה להורדת לחץ הדם. כתוצאה מכך עידו מפתח צרבת נוראית ואז רושם לו הרופא תרופה נוגדת חומצה. כתוצאה מכך עידו מאבד את התחושה בידיו ואז רושם לו הרופא תרופה לטיפול בבעיות עצביות. כך נמשך לו התהליך עד שארון התרופות של עידו נראה כמו בית מרקחת. האם קיימת דרך אחרת. בוודאי שקיימת, אך מרבית הרופאים אינם מיישמים אותה.






מיתוס 3: מזונות בריאות.


יש בהם הרבה עבודה בעיניים. אתם מכירים בוודאי את מוצרי הדגנים למיניהם שמתהדרים בתוספת מלאכותית של ויטמינים, אך לא שאלתם אף פעם מדוע בכלל צריך להוסיף ויטמינים למוצרי דגנים שמקורם בטבע והם עתירי ויטמינים ביסודם. התשובה היא, שהמוצרים המתועשים משתמשים בדגנים מזוקקים, כלומר נטולי הקליפה עשירת הנוטריאנטים, ואז היצרנים נאלצים להוסיף להם ויטמינים מלאכותיים, כדי שיהיה להם מה לכתוב על האריזה היפה. אבל הבעיה הכי גדולה במזון המתועש, היא חומרי השימור. חומרי שימור נועדו למנוע את התחמצנות (ריקבון) המזון על המדף, כלומר אותו תהליך שבאופן טבעי המזון אמור בהמשך לעבור בגופנו. כך נגרם לנו נזק כפול: 1. הגוף צריך לעבוד קשה כדי לחמצן אותם מזונות מתועשים שמוגנים בחומרי שימור. 2. חומרי השימור שנכנסו לגופנו מפריעים לתהליכי חמצון חיוניים בגוף.






מיתוס 4: תת-תזונה – באפריקה, לא אצלנו.


תת-תזונה איננה מחסור במזון בלבד, כפי שקיים במדינות העולם השלישי. תת-תזונה מבטאת גם מחסור בנוטריאנטים, שהוא תוצאה של אכילת קלוריות ריקות, כמו חטיפים, צ'יפס, ממתקים וקרואסונים. מחקרים מדעיים מוכיחים שמרבית האוכלוסייה המערבית, שאוכלת לשובעה, סובלת למעשה מתת-תזונה, מפני שאינה מכניסה לגופה מספיק נוטריאנטים. כלומר, גם מי שנראה טוב לכאורה עשוי לסבול מתת-תזונה, ותת-תזונה מובילה למחלות.






מיתוס 5: מיתוס המעלית והחניה.


כשאנו רואים מעלית אנו בוחרים תמיד להשתמש בה. אפקט העדר או סתם עצלות? מה דעתכם לחפש את חדר המדרגות המוסתר בד"כ? החניה אצל רובינו צריכה להיות תמיד ליד פתח הבית. אנו נעשה סיבובים אינסופיים עד שנמצא את החניה הקרובה שתמנע מאתנו ללכת 100 מטרים ברגל. כך אני רואה זאת יומיום בכפר המכבייה כשאנשים באים שם לעסוק בספורט, אך עושים "רונדלים" אינסופיים ליד הפתח ונמנעים מהחניות המרוחקות והפנויות יותר. זה לא קשה. זה רק דורש שינוי קטן בדיסקט.






מיתוס 6: הרופאים עוסקים ברפואה.


הרפואה האמיתית היא הרפואה המונעת, שפירושה הוא תזונה בריאה, פעילות גופנית, הורדת מתחים ומניעת רעלים. זוהי רפואה שמנסה קודם כל פתרונות טבעיים לפני שהיא תוקעת לנו תרופות מרשם. זוהי רפואה שמתגמלת את רופא המשפחה לפי מספר החולים הרשומים שלא ביקרו אותו במהלך הרבעון ולא לפי הצפיפות במרפאה שלו.






מיתוס 7: יש רק רפואה אחת – הרפואה הקונבנציונאלית.


מערכת הבריאות שבויה בגישה הקונבנציונאלית. למי שעדיין לא יודע, מדינות נאורות יותר ופחות הכירו כבר בגישות טבעיות לריפוי והן כלולות בסל הבריאות שלהן. בישראל, לצערנו, זה עדיין לוקסוס לעשירים, כי כידוע "בריאות משלימה" או "מכבי משלימה" וכו' הם עסקים מסחריים עצמאיים והטיפולים נעשים שם בתשלום כבד.






מיתוס 8: הז'אנר החדש - עוברים לאכילה במסעדות.


הנזק שנגרם לנו במסעדות אינו רק מהאוכל השמן והמטוגן, אלא מסיבה חשובה נוספת: הגודל השערורייתי של המנות. הוא נועד למתאבקי סומו ולא לאנשים כמונו. אני קורא מעל במה זו לכל אחד מכם, להתחיל להזמין מנה אחת לשני אנשים עד שבעלי המסעדות ילמדו להגיש כמויות ראויות לבריאותם של בני אדם.






לסיכום:


נסיים בנימה אופטימית ונאמר שהחדשות הטובות הן שהבריאות שלנו היא מצב הפיך וברגע שעושים מהפך בריאותי, נפטרים ממרבית המחלות ואז הירידה במשקל היא פועל יוצא של התהליך, אולם החדשות הרעות הן שכל מה שגורם לנו לעלייה במשקל הוא זה שגם גורם לנו לרוב המחלות הכרוניות. אז אני מאחל לכולכם הרבה בריאות, כי בריאות טובה תביא אתכם כבר לכל שאר הדברים הטובים בחיים.


rputv
ruptho
rputv pryh
rupt pryh
rhpuh ycgh
rhpuh gmnh
xpr crhtu,
xprh crhtu,
rupt baho
rputv baho
atuk yk
דוקטור שאול טל
לקשר: [email protected]


www.focus.co.il
קישור לאתר המקור: www.clickgo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר שאול טל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]