חיפוש מאמרים

11716 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הלקוח שלך קורא אותך





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יהלום יהלומים טבעת טבעת יהלומים

נושא המאמר: יהלומים -רקע היסטורי
מאת: יהוד שלומי   שמור מאמר למועדפים

רקע היסטורי

כבר לפני 1000 שנים, בהודו, הגיע התיעוד הראשון על כרייה מאורגנת של יהלומים וכך יצא שבמשך שנים רבות המקור הבלעדי ליהלומים היה הודו. כמו כן, ידוע לנו כי כבר לפני 3000 שנים נמצאו יהלומים בהודו.

בשלהי המאה ה-17, תכשיטן בשם טורנייר הגיע להודו למלאכת כריית יהלומים מאסיבית. אירועים אלו, בין היתר, הפכו את הודו של היום למרכז החשוב בעולם לעיבוד וליטוש יהלומים למרות שהמכרות הישנים כבר איבדו מחשיבותן.

במאה ה-18 נמצאו יהלומים בברזיל, ובמאה ה-19 נמצא המרבץ הגדול של היהלומים באפריקה. תחילה נמצאו אבנים בודדות על- ידי המתיישבים האירופאים וכשהשמועות על כך פשטו, הציף גל אדיר של הרפתקנים וקורים את האזור כשמטרת כולם היא אחת- למצוא יהלומים.

מאחר ובהתחלה היו "מחפשי היהלומים" חסרי ניסיון וידע ומאחר ותאוותם הייתה גדולה, שנים אלו התאפיינו בחוסר יציבות, בסכסוכים רבים ובסכנות גדולות. עם הזמן התייעלו המחפשים והתאגדו לקבוצות, דבר שהביא ליעילות רבה ולשיפור אמצעי המימון.

באותם השנים בלט בשטח המחפשים אדם בשם רודס, אשר יחד עם אחיו קנה חלקות קרקע אשר בהם הייתה הסתברות גבוהה למציאת יהלומים, ולקראת המאה ה-19 היה רודס בעליו של מכרה "דה בירס" ומכרים נוספים.

כוח חזק נוסף בשוק היהלומים האפריקאי היה בארני בארנטו ששלט במכרה קימברלי- אחד המכרות החשובים באפריקה בשנים אלו. השניים התאפיינו במאבקי הכוח שניהלו ביניהם כאשר בסיומם, ידו של רודס הייתה על העליונה והוא העביר לידו את השליטה במכרה קימברלי.

בחברת "דה בירס" שהקים היה לברנטו תפקיד משני, והחברה הגיעה לסיכום משמעותי עם קבוצת משקיעים שתפקידם היה לשווק ולהפיץ את היהלומים. קבוצה זו נקראה הסינדיקט.

פקטור חדש בתחום היה ארנסט אופנהיימר, שעם מותו של רודס בתחילת המאה ה-20 נכנס לתמונה ואיחד את כל הכוחות בשוק היהלומים.

תחילה, חברה זו היוותה תחרות רצינית מאוד ל"דה בירס", אך עם הצטרפותו לסינדיקט הדברים השתנו ואופנהיימר הצעיר הפך לאחד הכוחות החשובים בעולם היהלומים, ולמעשה יצר אופנהיימר סינדיקט חדש עם חלק מהמשקיעים הראשונים והותיקים.

"דה בירס" שלטה בתקופה זו על 90% משוק היהלומים האפריקאי. עם השנים "דה בירס" והסינדיקט עברו שינויים ארגוניים נוספים וכיום הכרייה והשיווק של רוב יצרניות היהלומים בעולם נעשית דרך ובאמצעות "דה בירס" והיא עדיין נחשבת לגוף היציב בשוק, גם אם לאחרונה השליטה המונופולית שלה התערערה מעט. התערערות זו נובעת למשל ממדינה כמו אוסטרליה שבחרה לשווק את היהלומים שלא דרך "דה בירס".

מבחינת "דה בירס", שיווק היהלומים מתבצע על- ידי ארגון המכירות המרכז (Central Selling Organization) מטרת השיטה הייחודית היא לנסות לשמור על איזון בין היצע וביקוש בשוק היהלומים העולמי, דבר המושג על ידי שליטה של ה-CSO על הלך ניכר מכלל CSO.

היהלומים עוברים מיון במשרדי החברה בלונדון ובמהלך השנה מתקיימות מכירות של תוצרת היהלומים העולמית וכל זאת לפי הזמנה מראש.

מספר בעלי הסייטים בעולם משתנה והוא נע סביב ה-200 (SIGHT Holders) , מספר מצומצם של אנשים שהם בעלי סייטים. מכירה מהסינדיקט לבעלי הסייטים מתבצעת באמצעות ברוקרים.

יהלומים במשקל של יותר מ- 10.8 קראט נמכרים לבעלי סייטים בודדים במכירות מיוחדות.

hvkunho hvkuo khyua hvkunho khyuah hvkuo ycg, hvkuo ycgu, hvkuo
hvkuni hvkunbho curxv khvkunho vcurxv khvknho ery 14 ery

www.ediamonds.co.il
קישור לאתר המקור: http://www.clickgo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יהוד שלומי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."