חיפוש מאמרים

11716 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
משפחה ועסקים





    קישורי טקסט (לפרטים)




רואי חשבון    עסקים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סליקה חיוב אשראי מסחר אלקטרוני חברות אשראי

נושא המאמר: סליקה וחיוב כרטיסי אשראי - חיוב אשראי - מסחר אלקטרוני - חברות אשראי
מאת: ליאור גרמן    שמור מאמר למועדפים


סליקה וחיוב כרטיסי אשראי - חיוב אשראי - מסחר אלקטרוני - חברות אשראי


עסקים רבים תולים תקוות רבות ואת מיטב התוכניות העסקיות שלהם תוך התבססות על מודל קבלת תשלומים מלקוחות בכרטיסי אשראי, אולם לא מעט חלומות עסקיים מתנפצים לאחר נסיונות התקשרות כושלים עם חברות האשראי. מדוע זה קורה ? האם וכיצד יכולים סוחרים למנוע סירוב ונידוי עסקי על ידי חברות האשראי ? ליאור גרמן סמנכ"ל חברת טרנזילה www.tranzila.com המערכת המתקדמת לסליקת כרטיסי אשראי, מגיש מדריך הישרדות עסקית לסוחר המתחיל מול כרישי חברות כרטיסי האשראי. לעיתים הם מגיעים על סף דמעות. הם מרגישים דחויים ומושפלים. הם פשוט לא מבינים איך חודשים של עבודה עומדים לרדת לטמיון עקב צרות עין או חוסר פירגון של נציגי חברות האשראי. בשלב הזה בדרך כלל, יאושם מוצדק, זה באמת מאוחר מידי. למרבה הצער, כמעט אף פעם חברות האשראי לא יחזרו בהם מתנאי ההתקשרות המוצעים או מדחייתו של סוחר. ובכן, למה שלא כל סוחר שיבקש להתקבל לעבודה מול חברות האשראי יתקבל באופן אוטומטי? אז התשובה הנה תשובה המעט מורכבת: הם מפחדים ראשית כיוון שלא כל הסוחרים דומים זה לזה, חברות האשראי המשמשות כחברות סולקות (acquirers) חשופות לצד ההזדמנויות העסקיות ללא מעט סכנות. למעשה הצלחתה או כישלונה של חברת האשראי הינה פונקציה של יכולות ניהול הסיכוניים שלה. תהליך הגיוס והחיתום של סוחרים חדשים הינו השלב שבו החברות נחשפות בצורה המקסימלית. גורמי הלא נודע מכניסים את אנשי מחלקות הבטחון בחברות האשראי למיגננה. טפסי ההרשמה במקרים רבים שבהם יוערך העסק כעסק בר סיכון, יוחזרו למחלקות המסחריות עם המלצה לחיתום תחת תנאיים עסקיים דרכוניים, ערבויות ובמקרים רבים חותמת אדומה "נדחה" תוטבע בטפסים. חברות האשראי: www.tranzila.com/credit_cards.html הכחשות עסקה: תפוח אדמה לוהט החשש הגדול ביותר של חברות האשראי הוא בחשיפה להונאות ועוקצים. לדוגמא, בעל העסק יקים חברת קש שתתחיל להזרים פעילות עסקית שתיתברר לעיתים כפעילות ללא כיסוי. מקרים אילו יכולים לכלול חבילות נופש דימיוניות, מוצרים פיקטיביים וצבירת הזמנות והעלמות לפני הספקתם. מחזיקי הכרטיס בצדק או שלא בצדק יתבעו את עלבונם וכספם במקרים מסוימים מחברות האשראי. לאחרונה נחשפות החברות לתלונות על phishing כלומר הונאות בעיקר דרך האינטרנט המוציאות את פרטי כרטיסי האשראי של משתמשים תמימים דרך התחזויות או בקשות אימות פרטים פיקטיביות. לאחר מכן יסלק כסף דרך חשבונות אשראי תמימים. על כן, חלק נכבד ממאמצי הסינון של גורמי הביטחון של חברות האשראי יתרכז בבדיקה אישית של היסטוריית הסוחר ובנסיון לתהות על קנקנו. סכנת הכחשת עסקאות (chargeback) מטילה צל כבד על כל פעילות עסקית בכרטיסי אשראי. חלקן הניכר של ההכחשות נובעות מטענות של מחזיק הכרטיס "זה לא הייתי אני בכלל". ההכחשות עלולות לנבוע גם ממקרים של חוסר שביעות רצון אולם במקרים רבים הינם מהווים אינדיקציה לבעיות אקוטיות במערכות האבטחה או בטיב פעילותו של העסק. סוחרים החשופים להכחשות ברמת סיכון גבוהה צפויים לדמי טיפול וקנסות כבדים בנוסף לביטולי העסקאות וזאת כיוון שגם על החברות הסולקות מופעל לחץ מסיבי מהחברות הבינלאומיות של כרטיסי האשראי לעמוד באחוזי הכחשות נמוכים. בבדיקת ההסתברות להכחשות אפשריות נבדקים הגורמים הבאים: א. בתעשיית המסעדנות למשל, כמעט ואין תופעות של הכחשות. נניח שאכלתם במסעדה ואינכם מרוצים, סביר יותר שתתלוננו על המנה העלובה ותזכו למנה אחרת במקומה או בהתנצלות מאשר הסבירות שתחכו עד שתגיעו הביתה, תמתינו מספר ימים ואז תכחישו את קיום העסקה בחברות האשראי. לעומת זאת עסקה קמעונית רגילה כבר מעמידה את ההכחשה בסבירות גבוהה יותר. מיזמים חדשניים מידי בעלי אופי הרפתקני ונועז מידי יתקלו במשב רוח קריר בחברות האשראי. ב. מוצר או שירות. ככל שהמוצר הינו פחות ממשי או מוחשי, הסיכון להכחשה גדל. כאשר מדובר בשירות ולא במוצר, הסיכון אף גדל עוד יותר. ג. רבותי ההיסטוריה חוזרת כמו בכל עסק, חברות האשראי רוצות לדעת עם מי הם מתקשרים. אולם שלא כמו בכל עסק אחר לחברות האשראי יש יתרון - מסד הנתונים. היות ובארץ החברות הסולקות הינן גם החברות המנפיקות, אנשי מחלקת הביטחון יכולים בלחיצת כפתור לדעת כמעט הכל על הסטוריית הסוחר, מי עומד מאחוריו, ואפילו את הרגלי הצריכה והבילוי של בעל העסק. יש הטוענים כי הקשרים הבנקאיים שלהם יכולים לחשוף מסגרות אשראי, חובות והצלחות וכשלים היסטוריים. לכן כוחם של חתמי חברות האשראי הינו מדהים. לא פלא שכוחם והשפעתם הארגונית של אנשי הביטחון הוא ללא תקדים. ד. מעמד העסקה - מסמך מלא או חסר? עסקה שבה הלקוח נוכח פיזית כרטיסו "מגוהץ" והוא מוחתם על ספח, נחשבת לעסקה במסמך מלא. עסקאות אחרות כלומר טלפוניות, דרך פקס או דרך האינטרנט, מעמדם המישפטי והחוזי שונה. עסקאות אלו כמעט תמיד יחויבו בעלויות יותר גבוהות בחברות האשראי. האינטרנט הביא סדרה של הזדמנויות עסקיות וסכנות לחברות האשראי. המדיה משמשת לא רק כאמצעי תשלום אלא במקרים רבים כמקום המסירה של המוצר עצמו. תוכנות ותכנים משחקים ושרותי ערך מוסף הניתנים דרך האינטרנט נמצאים ברמות סיכון מאוד גבוהות להכחשה ותנאי ההתקשרות עם חברות האשראי לעסקים מתחילים הינם מאיימים ומפלצתיים. אחוזי ההכחשות בתעשיות ההימורים והסקס, הינם מהגבוהים שישנם ועלולים להגיע לעשרות אחוזים. סוחרים רבים אינם מודעים כי במקרים של חריגה ברמת ההכחשות או במידה של הפרת תקנות ויזה או מסטרקארד, הם עלולים להמצא ברשימת ה MATCH - (Member Alert to Control High-risk Merchant list) רשימה שחורה ומפוקפקת של סוחרים מסוכנים שעלולה להחתים כל עסק בהווה או בעתיד. במקרים אילו גם חברת האשראי נדרשת להסברים ולעיתים אף לקנסות. טכנולוגיות, תקנים והסדרים מיוחדים לדוגמאת תקן 3D-Secure www.tranzila.com/vbv.html של חברות האשראי לאימות עסקאות ושירותי סינון עסקאות תופסים תאוצה על מנת להלחם בתופעת הכחשת העסקאות, כמו כן החברות מקפידות על נהלים לאבטחת מידע שימוש בפרוטוקולים להצפנה. הכנה לחיתום - הגיון עסקי בריא לאחר שהכרנו את משתני הסיכון ואת כוחם הרב של החברות הסולקות עלינו להכין את עצמינו לתהליך החיתום. הדרך הטובה ביותר לעבור את התהליך בביטחה היא עוד בשלב התוכנית העסקית. תוכנית עסקית בריאה המושתתת על הגיון עסקי בריא, תביא בחשבון את גורמי הסיכון. טיב השירות, אספקת הסחורות ושקיפות מירבית ללקוחות תוריד את גורמי הסיכון ותטייב את התוצאות העסקיות. יתכן ותהליך ההכנה לחיתום ישמש כמעין תו תקן שישדרג את הראייה והעשייה העסקית כולה. תוכנית עסקית מבוססת תעניק לעסק שלכם את הביטחון הנחוץ גם בעת הצגת העסק לגורמים המעריכים בחברות האשראי. על מנת ולקבל תנאי חיתום טובים, עליכם להדגים בסיס כלכלי מוצק ופוטנציאל עסקי נקי ומבטיח, בקיצור לעורר את התיאבון לחברות האשראי ולקוות שעם התיאבון יבוא גם האוכל.


סליקה וחיוב כרטיסי אשראי - חיוב אשראי - מסחר אלקטרוני - חברות אשראי

www.tranzila.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליאור גרמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."