חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קארטינג - ספורט מוטורי - מסלול קארטינג - רישיון נהיגה - קארטים - חוויה מוטורית - מסלולי קארטינג





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ענבל גלפרב תדמית לבוש להצלחה אימון אישי

נושא המאמר: להתלבש להצלחה
מאת: ענבל גלפרב   שמור מאמר למועדפים

להופעתנו החיצונית יש חשיבות רבה בכל הקשור למסר אותו אנו מבקשים להעביר. אנו יכולים לשדר תדמית מקצועית שונה בעזרת הבגדים אותם אנו לובשים.
למשל – בעולם הכספים והבנקאות מקובל ללבוש חליפות ועניבות. גבר העובד בתחום זה אם יגיע לעבודה כשהוא לבוש בג'ינס וטי-שרט, יפים ויוקרתיים ככל שיהיו, ייתפס כ"לא –רציני". לעומתו גבר העובד בחב' היי-טק וילבש עניבה יראה מוזר בסביבת העבודה שלו. עובדים במקצועות יצירתיים (פרסום, עיצוב וכו') יכולים להביע את היצירתיות שלהם בעזרת פריטי לבוש לא-שגרתיים, לעומתם, עובדי משרדים ממשלתיים רצוי שיתלבשו באופן סולידי יותר. נשים המבקשות לשדר מכובדות יישמרו מללבוש בגדים סקסיים (חצאיות קצרצרות, חולצות חושפניות וכו'). מחקר שנערך ע"י פרופ' פיטר גליק, פרופ' מאוניברסיטת אפלטון לורנס בויסקונסין, ארה"ב גילה כי ככל שתפקידה של האישה הפך בכיר יותר היא קיבלה תגובות שליליות יותר אם לבשה בגדים סקסיים ופרובוקטיביים. (המאמר פורסם בכתב העת Psychology of Women Quarterly
http://www.blackwellpublishing.com/journal.asp?ref=0361-6843)


אז מה כן?
אחלק את המאמר לגברים ולנשים, אך בתור התחלה – כמה טיפים "יוניסקס":
* שם המשחק הוא "מכובד". אם תלבש בגדים מכובדים – תקבל יחס מכובד! אין הכוונה דווקא ללבוש מחויט, גם מכנסי כותנה(CHINO) וחולצת פולו יכולים להיראות מכובדים אם אינם קרועים או מוכתמים.
* התלבשו כך שלבושכם יעזור לכם להקרין מקצועיות וסמכותיות.
* התאימו את הלבוש לטעמכם האישי. חשוב להרגיש נוח בבגדים אותם אנו לובשים. אל תלבשי חצאיות אם אינך נוהגת לעשות כן בחייך.
* כשאתם לובשים את הבגדים בבוקר, לפני העבודה – מדדו אותם גם בישיבה. בגד הנראה טוב בעמידה לא תמיד נראה כך גם בישיבה.
* "ברומא התלבשו כרומאים" – התאימו את סגנון הלבוש למקום אליו אתם הולכים תוך שאתם לוקחים בחשבון את המסר אותו אתם מבקשים להעביר, ואם אתם יוצאים לפגישות, בררו מהו קוד הלבוש המקובל שם (אישה לא תבוא לבושה בגופיה לפגישה עם אדם דתי).
* רוצים להתקדם לתפקיד בכיר יותר? התלבשו בהתאם לתפקיד אותו אתם רוצים לקבל – זה עובד!


נשים
כאמור – מטרתנו היא לשדר מכובדות.
לבשי חולצות עם שרוולים גם בקיץ. ממילא רוב מקומות העבודה ממוזגים. את יכולה ללבוש גופיה ומעליה ז'קט, קרדיגן או חולצה עליונה תואמת. חולצות בטן הן לאו מוחלט. חולצות עם כפתורים דווקא מומלצות.
אורך החצאית יכול להתחיל מעט מעל הברך ולהסתיים בקרסול.
המכנסיים גם הם צריכים להראות מכובדים. המכנסיים האולטימטיביים הם המכנסים השחורים, האפורים או החומים מבד מחויט, אך בשנים האחרונות אפשר למצוא גם מכנסי ג'ינס וכותנה מעוצבים וניתן ללבוש אותם לעבודה.
הגענו לנעליים. הנעליים צריכות להיות מצוחצחות ושימי לב שהעקב לא משופשף. התאימי את הנעליים ללבוש ולמסר אותו את מבקשת להעביר. מומלץ לנעול נעליים שאינן חושפות את אצבעות הרגליים, אך כיוון שסנדלים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מארונה של כל אישה בזמן האחרון – הקפידי על ציפורניים מטופחות כשאת נועלת אותם. נעלי ספורט וכפכפי אילת אינם נראים טוב ליד לבוש עסקי.
ועוד כמה טיפים:
* התאימי את צבע הגרביים לצבעי הבגדים.
* בגדים בעלי הדפסים מקושקשים מדי אינם משדרים סמכותיות
* ענדי לא יותר מחמישה תכשיטים.
* הקפידי על ציפורניים מטופחות, גם אם אינך מורחת לק.
* התאפרי. אפילו משיחת שפתון מוסיפה. האיפור צריך להיות עדין.

גברים
לכאורה, קל יותר לגבר להתלבש לעבודה מאשר לאישה, אך גם כאן ישנם מספר כללים:
חולצות כפתורים הן ברירת המחדל שלך. שים-לב שאתה משאיר פתוח רק את הכפתור העליון (כפתור הצווארון). בארגונים בהם מקובל לבוש פחות פורמלי אפשר ללבוש גם סריגים, חולצות פולו או חולצות טי-שרט לא מקושקשות.
בשנים האחרונות גדל מבחר המכנסיים אותם אפשר ללבוש לעבודה. מכנסיים מחויטים תמיד נראים טוב. מכנסי הכותנה(CHINO) הם טרנד שהגיע אלינו מארה"ב ואפשר למצוא אותם במבחר צבעים המתאימים לעבודה – שחור, כחול, אפור, חקי על גווניו השונים וירוק זית. לעולם אל תבוא לעבודה במכנסיים קצרים.
הנעליים שאתה נועל צריכות להתאים לבגדים שלך. אם אתה לובש מכנסיים מחויטות הקפד לנעול נעלים אלגנטיות בעלות סוליה דקה. עם מכנסי כותנה ניתן לנעול נעליים בעלות עיצוב ספורטיבי יותר, אך לא נעלי ספורט. גם סנדלים הם לאו מוחלט.

ועוד כמה טיפים:
* צבע הגרביים צריך להתאים לצבע הנעליים.
* לבשו תמיד חגורה והיא צריכה להיות כצבעם של הנעליים.
* העניבה צריכה להסתיים בקו החגורה.
* מכנסיים מחויטים בצבע כהה וחולצת כפתורים בהירה משדרים סמכותיות ועמדה בכירה.

מהו הסגנון האישי שלך? אילו צבעים מתאימים לך? אילו גזרות יבליטו ו/או יסתירו? איך להתאים את הלבוש לסביבת העבודה שלך ולמקצועך? עולם קודי הלבוש והתאמות הבגדים הוא עולם רחב וכאן ניתנו כמה "כללי אצבע". זכרו - להופעתנו החיצונית יש חשיבות רבה בכל הקשור למסר אותו אנו מבקשים להעביר ואין לנו הזדמנות שניה לעשיית רושם ראשוני.


ענבל גלפרב היא יועצת תדמית ומאמנת לסגנון אישי, חברה בארגון הבינלאומי ליועצות תדמית, בוגרת הקורס למאמנים ויועצי תדמית של TLL בהנחיית תמי לנצוט-לייבוביץ ובוגרת השתלמות מיוחדת לפרזנטציה והנחיית קבוצות מטעם אוניברסיטת USM בארה"ב.
לענבל יש למעלה מ-10 שנות ניסיון בעבודה לצד מנחים מובילים בסדרת סמינרי אינסייט למודעות עצמית בישראל וברחבי העולם (ארה"ב, צ'ילה, אנגליה, בולגריה, ניגריה ועוד). היא יצירתית, חובבת אסתטיקה, יוזמת ואוהבת אנשים.
למידע נוסף וליצירת קשר: www.image-workshops.info

gbck dkprc
kv,kca kvmkjv


image-workshops.info


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ענבל גלפרב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]