חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רפלקסולוגיה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הסדרי ראייה חזקת הגיל הרך משמורת ילדים מסוגלות הורית

נושא המאמר: הסדרי ראייה
מאת: עו"ד סנדרוביץ   שמור מאמר למועדפים

הסדרי ראייה

כחלק מהליך הגירושין, נקבע ההורה המשמורן, כמו כן, נקבעים הסדרי ראייה להורה שאינו המשמורן. עולה השאלה: כיצד נקבעים הסדרי הראייה?
דיון אשר הגיע לפתחו של בית המשפט ונתון להכרעתו, לרוב ייקבע על ידי השופט לאחר המלצות של פקידת סעד לסדרי דין. המלצותיה של פקידת הסעד לרוב מתקבלות על ידי בית המשפט היות שיש בידה כלים טובים יותר לבחון זאת.

חלק חשוב בהסכם הגירושין, נתון לעניין הסדרי הראייה של ההורה שאינו המשמורן.
מקובל לקבוע הסדרי ראייה, בין הצדדים, ללא צורך בהתערבותה של פקידת הסעד, כחלק מההסכם הגירושין הסופי. בהסכם, מעגנים הצדדים, לרוב, ימים ושעות קבועים, לפיהם יגיע ההורה שאינו משמורן לקחת את הילדים באופן סדיר. ההסכם כולל בין היתר, הסדר ראייה לגבי סופי שבוע, חגים, חופשים, אירועים מיוחדים וכדומה.

הסדרי הראייה המקובלים:
הימים המקובלים בנוגע להסדרי ראייה הם יומיים באמצע שבוע בשעות אחר הצהריים, וכל סוף שבוע שני.
בדרך כלל, סופי שבוע מתחילים ביום שישי בשעות הצהריים, ומסתיימים ביום שבת בשעות הערב. אולם ניתן למשוך זאת עד ליום ראשון ואז ההורה שאצלו נמצא הילד, ייקח את הילד לגן.
בנוגע לחגים: נהוג לקבוע כי הם יחולקו לסירוגין, היינו אם בשנה הראשונה הם היו בחג הפסח אצל ההורה המשמורן, בשנה הבאה הם ישהו אצל ההורה שאינו המשמורן וכך בהתאמה לגבי יתר החגים.
קיימות שלוש חופשות ארוכות ממוסדות הלימוד, סוכות חנוכה ופסח. חשוב להסדיר תקופות אלו מראש ורצוי שיתאימו למקומות העבודה ויכולתם של ההורים. לגבי החופש הגדול, חשוב להסדיר את התקופות מראש כגון: מחצית ראשונה של החופש ומחצית שנייה, או אחרת שיהיה נוח לכל הצדדים וכמובן לילדים.
האפשרויות בנוגע להסדר נושא זה הם: הסדרי הראייה יהיו שבוע שבוע או שבועיים שבועיים או חודש חודש. כמובן שישנן אפשרויות נוספות, אולם אלו האפשרויות המקובלות.

תינוקות: סוגייה זו די בעייתית, נהוג לקבוע כי לגבי רך בשנים, הוא יילקח על ידי ההורה שאינו משמורן ביום שבת בלבד ללא לינה.

הפרת הסדרי ראייה:
הילדים מעל הכל, זוכרים??
זוגות רבים נוהגים להפר את הסדריי הראייה. זהו נושא טעון ומורכב מאוד, שלרוב, פוגע בילדים פגיעה עצומה. נגרם לילדים נזק נפשי כתוצאה מהפרת הסדרי הראייה, גם אם הוא לא נראה לעין.
אל תפרו את הסדרי הראייה, הנפגע העיקרי ממהלך זה הוא הילד. אל תחנכו את בן הזוג, ואל תתחשבנו איתו על גבו של הילד ? הוא לא צד להליך הגירושין!
שימרו על קשר עם הצד השני בנוגע לשינוי שעות או ימים, כבדו את ההסדרים האלו ככל שניתן, הם לא נשק לחינוך הצד השני.
נשים רבות נוהגות לשחק עם הסדרי הראייה: "היליד חולה", "לילד יש מבחן", "החזרת את הילד רעב", ועוד ועוד. אל תשחקו עם זה, מומלץ להיות גמישים, משום שהיום זה הוא מחר זו את ולהיפך.
הפרת הסדרי הראייה יכולה לגרום להגשת בקשות שונות, כך לדוגמא: "בקשה לנקיטת סנקציות כלכליות" כגון תשלום לבייבי סיטר בשעות שההורה לא עמד בהסדרים הקיימים. כמו כן, ניתן לבקש צו לפי פקודת ביזיון בית משפט בנוגע להטלת קנס על הפרת הסדרים וכדומה.
אל תאכזו את הילדים, הם מצפים לזמנים הללו.
ההורה המשמורן שאינו מוסר להורה שאינו משמורן את הילדים יכול להוביל למספר מהלכים:
1. פנייה לבית משפט בבקשה מתאימה ובנסיבות מתאימות.
2. פנייה למשטרה בנוגע להפרת הסדרי ראייה, בנסיבות מתאימות.
3. פנייה לפקידת סעד שמונתה על ידי בית משפט, בנסיבות מתאימות.
מומלץ שהפנייה לגורמים הרלוונטיים תהיה על ידי מומחה בתחום, ובאופן אפקטיבי ללא הסלמת היחסים בין הצדדים. אל תשחקו עם נושא, הנפגעים העיקריים הם הילדים.
התדרדרות בהסדרי ראייה, יכולה להוביל לבקשת המשמורת על ידי הצד שמנגד כתוצאה מהסטה וטיפול וחינוך לא ראוי
www.getnow.co.il

www.getnow.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עו"ד סנדרוביץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]