חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מגרפולוגיה משפטית – כיצד עורך הדין ייעזר בחוות דעת מומחה בצורה היעילה ביותר





    קישורי טקסט (לפרטים)




גרפולוגיה משפטית

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ירושה בית משפט לענייני משפחה צוואה סוגי צוואה

נושא המאמר: סוגי צוואה
מאת: עו"ד סנדרוביץ   שמור מאמר למועדפים

סוגי צוואה - כללי

סעיף 19 לחוק הירושה תשכ"ה ? 1965(להלן: "החוק") קובע, כי צוואה בכתב יד תיכתב כולה ביד המצווה ותישא תאריך כתוב בידו ותיחתם בידו.

סעיף 20 לחוק קובע, כי צוואה בעדים תהיה בכתב, תצויין בתאריך ותחתם ביד המצווה בפני שני עדים לאחר שהצהיר בפניהם שזו צוואתו. במעמד החתימה העדים יאשרו בחתימת ידם על פני הצוואה שהמצווה הצהיר וחתם כאמור.

סעיף 22 לחוק קובע, כי צוואה בפני רשות תיעשה על ידי המצווה באמירת דברי הצוואה בעל פה בפני שופט או רשם של בית משפט או רשם לעניני ירושה או בפני חבר של בית דין דתי, כמשמעותו בסעיף 155 לחוק הירושה, או בהגשת דברי הצוואה בכתב, על ידי המצווה עצמו, לידי שופט או רשם של בית משפט, רשם לעניני ירושה או חבר בית דין דתי כאמור.

דברי הצוואה כפי שנרשמו על ידי השופט, הרשם של בית המשפט, הרשם לעניני ירושה או חבר בית הדין הדתי או כפי שהוגשו לידו, ייקראו בפני המצווה והוא יצהיר שזו צוואתו. השופט או הרשם של בית המשפט, הרשם לענייני ירושה או חבר בית הדין הדתי יאשר על פני הצוואה שהיא נקראה ושהמצווה הצהיר כאמור.

במקרה שבו נכתבה הצוואה ולשון המצווה אינו שומע, תיקרא הצוואה בפניו, בתרגום ללשון שהוא שומע. כמו כן, המתרגם יאשר זאת על פני הצוואה. לא למותר לציין, כי צוואה שנעשתה בפני רשות מותר להפקידה אצל רשם לעניני ירושה.

צוואה בפני רשות תהיה ראיה לכאורה, שהאדם הנקוב בה כמצווה עשה את הצוואה, ושהיא נעשתה ביום ובמקום הנקובים בה כיום העשייה ומקומה.

סעיף 23 לחוק קובע כי בנסיבות מתאימות ניתן לעשות צוואה בע"פ. כך לדוגמא מי שרואה עצמו בנסיבות המצדיקות זאת, בפני המוות, רשאי לצוות בעל פה, בפני שני עדים השומעים לשונו.

דבריו של המצווה בציון היום ונסיבות עשיית הצוואה, יירשמו בזיכרון דברים שייחתם בידי שני העדים, והנ"ל יופקד על ידיהם אצל הרשם לענייני ירושה.
אולם במקרה שחלף חודש ימים וחלפו הנסיבות שהצדיקו את עשיית הצוואה בעל פה, והמצווה עודנו בחיים, הצוואה בטלה.
www.getnow.co.il



xudh muutv xudh hruav hruau



www.getnow.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עו"ד סנדרוביץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]