חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מסחר במטח





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יזמות רומניה נדל"ן רומניה השקעות רומניה חוק רומניה

נושא המאמר: אלי דורון- עו"ד, ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) / [email protected]
מאת: יזמות עסקית ברומניה    שמור מאמר למועדפים

מאז הצטרפותה של רומניה לאיחוד האירופאי, ישראלים רבים החלו לגלות בה יעד אטרקטיבי להשקעה. אין כל צל של ספק, כי הצמיחה המואצת של כלכלת רומניה בשנים האחרונות, הבאה לידי ביטוי באפיוני הצריכה המערביים של פלח שוק עצום, הליכי רישוי פשוטים יחסית, המיקום האסטרטגי שלה והירידה המשמעותית בקצב האינפלציה, שיקולי המיסוי של חברות רומניות הכפופות למס אחיד בשיעור של 16%, הם בין היתר הסיבות שהביאו להאצת פיתוח וייזום עסקים ישראליים ברומניה. לא יהא זה מוגזם לקבוע, כי חלק מההצלחה המסחררת של הכלכלה הרומנית ומההשקעות הזרות שזורמות אליה בשנים האחרונות, נובע מהפוטנציאל של משקיעים וגופים זרים אשר ראו בהצטרפותה של רומניה לשוק האירופי בתחילת 2007, צעד שיקדם ויפתח את המדינה והחלו להשקיע בה עוד בטרם נכנסה לאיחוד האירופי.

למעלה מ-80 קניונים ומרכזי בילוי עתידים לקום בשנים הקרובות ברחבי רומניה, מתוכם לא פחות מ-30% יוקמו בידי יזמים ישראליים. שעור ההשקעות בהקמת מרכזי הבילוי מוערך בכ- 2.5 מיליארד יורו. מתוך סכומים אלו, במחצית הראשונה של 2006 זרמו לרומניה כ-200 מיליון יורו שהושקעו ונותבו לתחומי הנדל"ן וכיום פרויקטים רבים נמצאים בהתהוות ובהליכי בנייה מואצים. על פי התחזיות עד המחצית הראשונה של 2008, צפוי המלאי המוזכר לעיל להכפיל עצמו, וכמות זו צפויה לענות על רב הביקוש, מה שעתיד עוד יותר לפתח את השוק הרומני.

אחד הגורמים שהביאו לפיתוח המואץ בהקמת מרכזי הבילוי והקניונים ברומניה נובע מהגידול בהכנסתם ומעמדם האישי של אזרחי רומניה. שכר עבודתם גדל בשנים האחרונות באופן משמעותי והכפיל עצמו מסכומים של 300 יורו לחודש, לרמה ממוצעת של כ-600 יורו לחודש.


היזמים הישראלים חולשים כמעט על כל המגזרים במשק הרומני ועוסקים כיום בכל תחום אפשרי. תחומי הפעילות בהם ניתן למצוא את ההשקעות הישראליות הם רבים ומגוונים, ובניהם חברות העוסקות בחקלאות, קמעונות, מכונאות, תעשייה כבדה, נדל"ן מסחרי כמו בנייני משרדים וחניונים וכן נדל"ן פרטי כמו השקעות של דירות פרטיות המוצעות להשכרה. לרב ניהול העסקים נעשה מהמשרדים הממוקמים בארץ.

רומניה שהיא השוק השני בגודלו במרכז אירופה (אחרי פולין) צועדת כיום יחד עם ארה"ב, סין, הודו ומזרח אירופה בראש רשימת המדינות בהם מושקע כספם של היזמים הישראלים. ב-15 שנה האחרונות, השקעותיהם של היזמים הישראלים ברומניה מסתכמות בסכום אסטרונומי של לא פחות מ-2 מיליארד דולר!!!.
לאור כל התחזיות, הרי שהשקעותיהם של היזמים הישראלים רק יגדלו ויתרחבו ברחבי רומניה. הכלכלה הרומנית צומחת כבר מספר שנים בשעורים שנתיים הנעים בין 6%-7%, זאת לאור ההשקעות הזרות הרבות, אשר עם השנים צומחות ומטפסות מעלה.

www.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יזמות עסקית ברומניה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]