חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לקראת ערב שירי צמדים- אודות "צמד דרום"





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נדל"ן רומניה הסיכונים בעסקאות ברומניה תוך התמקדות בעסקאות נדל"ן ברומניה הסיכונים בעסקאות ברומניה תוך התמקדות בעסקאות נדל"ן ברומניה

נושא המאמר: הסיכונים בעסקאות ברומניה תוך התמקדות בעסקאות נדל"ן ברומניה
מאת: אלי דורון- עו"ד,ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח), מוטי הופמן- עו"ד / [email protected]   שמור מאמר למועדפים

בשעה טובה החלטת לעשות עסקים ברומניה. לפני שתכנס למהלך כזה, חשוב שתקרא את המאמר הבא, אשר יסקור בקצרה מספר נקודות עליהם יש לתת דגש בטרם חתימה על עסקת נדל"ן. הקשר הנרקם במערכת העסקית שבין ישראל לרומניה בשנים האחרונות, בהחלט הביא לתועלת נכבדת הן למשקיע הישראלי והן לכלכלת רומניה. מחד גיסא, הישראלים מספקים לרומניה את הכספים להם היא נזקקת ולא אחת גם ניסיון רב שנצבר במשך שנים בתחומים שונים, אשר מחייבים את רומניה על מנת שזו תעמוד בסטנדרטים של האיחוד האירופי ומאידך גיסא, רומנים רבים מצאו בישראל מקומות עבודה לכשרומניה נכנסה לתקופות מיתון.
אולם למרות האמור, בעיות רבות עלולות להתעורר בעיקר בתחום הנדל"ן ולא מן הנמנע לפרט מעט מהסיכונים הקנייניים בעסקאות נדל"ן ברומניה;
1. בעלות ורישום קרקעות- שיטת הרישום והעברת הקרקע דורשת מחקר מעמיק לעניין בעלי הזכויות, זאת חרף העובדה שבעבר סבלה רומניה מהפקעות רכוש ומהפקעת קרקעות תחת שלטון קומוניסטי. כיום רבים האנשים הנתקלים בבעיות בתחום הבעלות ורישום קרקעות. בימינו כבר לא ניתן להגיש תביעה להשבת הרכוש. נציין כי עד לסוף 2005 נותרו, מאות אלפי תביעות שטרם נתבררו ולא ברור מיהם בעלי הזכויות של הקרקע.
2. שחיתות וחוסר שקיפות- אין זה סוד, כי רמת השחיתות ברומניה מן הגבוהות בעולם. רומניה אכן מנסה לשפר את רמת השקיפות בתחום הנדל"ן, אך עדיין מיקומה הוא בתחתית המדינות בעולם. הווה אומר, רמת הסיכון בהשקעה ברומניה אינה מן הנמוכות.
3. שימוש במנגנונים מקומיים- כמובן שמעל הכול ובטרם חתימה על עסקת נדל"ן ועל מנת זו תצליח, יש צורך בחיפוש אחר אנשי מקצוע מתאימים ומהימנים כמו עו"ד היודעים את השפה והחוק, יזמים שיוכלו להצביע על מקומות בעלי פוטנציאל. הקפדה על כלל זה יכול להוביל למהלך אשר יביא את הנכס לתשואה מקסימאלית.
4. סיכון רמת התשואה- עליות המחירים בכל מגזרי הנדל"ן ללא כל ספק הקטינו את התשואות. כיום החלה מגמה שבה נכנסים יזמים ישראליים לפריפריות, שם המחירים נמוכים בהרבה ומשכך צפויה תשואה גבוהה יותר. ברם, לבל נשכח כי הפוטנציאל הגלום מבחינת האוכלוסייה המתגוררת בפריפריות מוגבל, קשה לקבוע ולצפות בוודאות את עתיד ההשקעה בפרברי רומניה. יתרה מזו, ידוע כי בפריפריות אין את אותן התשתיות אשר מצויות במרכז רומניה כדוגמת בוקרשט, רומניה כיום נחשבת מדינה מתפתחת ולכן יש להביא זאת במניין השיקולים, עת רוצים לערוך עסקה כזו או אחרת עם רומניה. עיתוי הכניסה לשוק ואיתור המקומות אשר יניבו תשואה בטוחה הם המפתח להצלחה בהשקעה מסוג זה.
5. השפעת השוק העולמי של הנדל"ן על רומניה- הנדל"ן ברומניה מושפע מהלך הרוחות הנושבות בשוקי הנדל"ן של ארה"ב ואירופה. אין ספק, כי אם תהיה מגמה שלילית או חיובית על השווקים בעולם, הנדל"ן של רומניה יושפע מכך באופן ישיר.
אם בעבר, הודחק מרכיב הסיכון שטמון בהשקעת נדל"ן, כיום המשקיעים יצטרכו להביא במניין שיקוליהם גם את המרכיב הזה. הדבר יגרום, ללא כל צל של ספק לכך ששוקי הנדל"ן ייחשבו כמסוכנים יותר מבעבר וזה יפגע במשיכת המשקיעים לשוק הנדל"ן.
חשוב לזכור, כי רומניה אינה מדינה מפותחת ומסודרת מבחינה בירוקראטית ומשכך טמון סיכון בהשקעה בשוק הנדל"ן שלה. עליית מחירי הנדל"ן בשנים האחרונות הביאה למצב בו התשואות ירדו בשיעור ניכר ולכן יש להביא במניין השיקולים את היחס שבין הסיכון לתשואה.
6. שינוי המטבע הזר- במניין השיקולים להשקעה ברומניה, יש צורך להביא בחשבון את העובדה שכיום המטבע הרומני טרם הוחלף ליורו (המטבע של האיחוד האירופי). אין כל צל של ספק כי המעבר ליורו ישפיע בצורה כזו או אחרת על מחירי הנכסים.

ראוי לציין, כי הרשימה שהובאה לעיל אינה ממצה, ולפיכך לשם הרחבת היריעה בנושא הנ"ל יש צורך בהיוועצות עם עו"ד המתמחה בתחום.

לשאלות או ייעוץ צרו קשר במייל: [email protected] או בטל': 04-8526693 או 03-6127446

www.adviser.co.il
קישור לאתר המקור: www.clickgo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון- עו"ד,ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח), מוטי הופמן- עו"ד / [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]