חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כללי מס הכנסה (נקודת זיכוי לתושב חוץ זכאי)





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נומרולוגיה שמות האדם חסימות בשמות האדם

נושא המאמר: שמות על פי נומרולוגיה יהודית
מאת: ארגון "תהילות"   שמור מאמר למועדפים

שמות על פי נומרולוגיה יהודית

בשמות האדם יש השפעה קוסמית המגיעה מעולמות עליונים. לאותיות בשמות יש כוח מיוחד הנובע מן המשמעות של השם, מההיסטוריה שלו וכמובן מן הצליל של השם. כשנולד תינוק בודקים ומתלבטים כדי לתת שם יפה ומיוחד. אבל לא תמיד בודקים אם השם נכון. יש אף שנותנים שם כלאחר יד. בלי מחשבות מיותרות. אבל לאותיות בשם האדם יש חשיבות רבה לא רק מבחינת המשמעות והצליל, אלא גם בערך המספרי שלו – הנומרולוגי.

בניגוד לגימטריות, נומרולוגיה היא מספר קבוע המתבטא בצימצום מספרי מוחלט בשם.

לדוגמא:
מספר 4 מבטא שטחיות ואת הרובד הגשמי של האדם בהתנהלות בחיים.
המספר 10 מבטא שלימות.
המספר 8 מבא את הכוחות שמעל המציאות.

אל הרב הגיע בחור בשם יעקב (כך כתב הוא את שמו) הבחור בעל יכולות שכליות ורוחניות גבוהות חש תקוע בחייו ללא מוצא וללא כיוון שאליו יכל התקדם. הרב יעץ לו להוסיף לשמו את האות ו –יעקוב – לאחר זמן מה דיווח הבחור על מציאת עיסוק ההולם את כישוריו ועל תחושת פריחה ושמחה בחייו.
השם יעקב למשל – 2 – מבטא צימצום וסגירות רבה.
יעקוב – זה 8 - מספר המבטא יציאה מן המציאות והתרוממות.

בדיקת השם נעשית בצמידות לשם האם וכן לתאריך הלידה העברי בלבד. החיבור הוא שיוצר תמונה מלאה יותר על המצב האישי, ועל הפוטנציאל הגלום בשם.
אם יש שני שמות יש לקחת בחשבון את שניהם. אם גם לאם יש שני שמות יש להתחשב גם בהם. לעתים יש לעשות שינוי באות אחת בלבד, לעתים יותר.
לא רצוי להוסיף שם ללא התייעצות וללא הסדר הנכון. בודאי שאין לשנות שם לבד (יש סדר מיוחד להוספת שם או להחלפה). ידועים מקרים בהם הורים שראו בעיות אצל הילד מיהרו להחליף לו שם. אם לא הצליח החליפו פעם נוספת. לעתים על פי שם של מישהו שהם מכירים והוא מצליח במיוחד. אך לא תמיד מה שטוב לאחד, טוב לאחר. הכל בצמידות לשם האם ולתאריך הלידה. הכל נחוץ בדיקה והכוונה.

השם שניתן בלידה הוא רגע חשוב. רגע בו נקבעת מהותו של התינוק. לכן יש לייחס חשיבות רבה להליך.זו הסיבה שאין לעשות שינויים כלאחר יד, אלא בכובד ראש ובזהירות. אם יש ספק במשהו – להתייעץ עם מומחה ירא שמים.




www.2all.co.il/web/sites/teilot


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ארגון "תהילות" שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]