חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סרטים אישיים – סרט זה כבר לא רק בקולנוע





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בנקים החזרי כספים פיננסים רביות

נושא המאמר: עשרות אלפי עסקים בישראל זכאים להחזר כספי מהבנק
מאת: לי טורסטון עדני    שמור מאמר למועדפים

כך לדברי יאן קליימן מנכ"ל חברת ניהול ובקרה פיננסי. "הפרשי עמלות, ריביות וגם טעויות חישוב פשוטות עשויות להגיע לעשרות עד מאות אלפי שקלים המוחזרים מהבנק ללקוח. הבעיות: הבנק לא עורך בדיקה עצמית לגילוי ההפרשים, רואי החשבון לא עוסקים בתחום, ובכלל-רוב החברות לא מודעות לכך שמגיע להן החזר"

להלן פרופיל החברות שייתכן והבנקים חייבים להם כסף.

בארץ פועלים עשרות אלפי בתי עסק שונים. כל אחד מהם, קטן כגדול, נעזר בשירותיו של הבנק בו מופקד החשבון העסקי שלו לצורך ניהול שוטף של כספי העסק. במעמד החתימה לפתיחת החשבון, נסגרים תנאים הכוללים את גובה העמלות, הריביות ותנאי הלוואות, כך שגם במקרים בהם לא ניתנה הלוואה, הבנקים גובים כסף כחלק מעצם הניהול השוטף של החשבון. עד כאן הכול ברור אך מה שחברות ועסקים לא יודעים שלעיתים הבנק עושה טעויות חישוב גסות שעשויים להסתכם בסכומים כסף גבוהים, במקרים אלו ניתן לתבוע את הבנק ולקבל החזרים כספים.
מהו הפרופיל של אותן חברות שעבורן מומלץ לבדוק אפשרות לקבלת החזר כספי מהבנק?
מי יכול לבצע עבורם את ההחזר? ומה כדאי ומומלץ לעשות כדי למנוע טעויות עתידיות?
להלן כל העצות שיכולות לעזור לכם לבחון האם אתם זכאים להחזר מהבנק.

•צרכני אשראי בסכומים גבוהים. חברות שחורגות מהמסגרת הרגילה שניתנה להם על ידי הבנק, נוטות לשלם ריביות בסכומים גבוהים. כאשר הבנק מחייב לקוח בריביות, הוא למעשה גורם להוצאה כבדה לעסק. כשלקוח הוא צרכן אשראי בסכומים גבוהים, למעלה ממיליון שקל, הוא משלם לבנק עשרות אלפי שקלים מדי שנה. במקרים אלו חשוב לבדוק שהריביות ששולמו בפועל לבנק, תואמות את מה שהוסכם עליו במעמד החתימה לפתיחת חשבון או לאחריו.
•צרכני הלוואות או ניכיונות צ'קים. גם הלוואות וניכיונות צ'קים מחייבים החזרת ריבית לבנקים אלא שיש מקרים בהם הבנקים טועים בחישוב הריביות. הסיבות לכך רבות וכוללות טעויות חישוב ולעיתים גם אי עמידה בהסכם שנחתם מול הלקוח. במקרים בהם הלקוח הגיע לגבול גובה האשראי שניתן לו על ידי הבנק ואין ברשותו אפשרות לקחת יותר הלוואות, נותרת האופציה של ניכיונות צ'קים - עסקים המפקידים בבנק צ'קים דחויים שניתנו להם על ידי לקוחות וספקים,. הבנק, "קונה" את הצ'ק הדחוי ומעניק לעסק הלוואה, שחוזרת אליו לפי הסכום הנקוב בצ'ק, בתוספת ריבית. גם במקרים אלו ההוצאה של העסק גדלה בצורה משמעותית, מאחר וגובה הריבית במקרה של ניכיונות צ'קים הוא בדרך כלל גבוה מריבית שניתנת בהלוואה רגילה, (אם כי נמוכה יותר מריבית מסגרת אשראי). כך שלמעשה העסק יכול להגיע להוצאות מימון במאות אלפי שקלים. חשוב לבדוק את הריביות שנגבו על ידי הבנקים ולוודא, כי הם אכן תואמים את מה שסוכם עליהן מראש.
•עסק בעל תנאים מופחתים. מומלץ לעסקים שסגרו בעבר הסכם לגבי תנאים מופחתים על ריביות ועמלות, לבדוק כל תקופה שהבנק מיישם את ההטבות שסוכמו מראש. לעיתים קרובות, ההטבות שסוכמו עם הבנק בתחילת ההתקשרות משתנות אחרי תקופה מסוימת (בדרך כלל שנה) וכך גם גובה הריביות משתנה.
מומלץ לשבת עם הבנקאי שלכם מדי תקופה ולדון עמו בתנאים ישנים / חדשים.
זכרו, אסור להסתפק בהבטחות בעל פה מהבנק, בקשו אישור בכתב על גובה העלויות של החשבון.
•עסק שלא מתכוון לעזוב את הבנק. מומלץ מאוד לחברות שנמצאות זמן רב בבנק אחד (גם אם הן מרוצות מהתנאים שבו), לבדוק את פעילות הבנק לאורך השנים. הסיכויים לסטייה או לחישוב שגוי עולות לאורך ציר הזמן ככל שהפעילות מול הבנק גדלה. חשוב לדעת, כי ניתן לבדוק את פעילות הבנק עד שבע שנים אחורה.
(לכן, שימרו את כל תדפיסי הבנקים בצורה מסודרת לפחות 7 שנים )
•עסק שנמצא בסכסוך משפטי עם הבנק. במקרים אלו חשוב לבוא מוכנים לבנק . עם חוות דעת מומחה על פעילות הבנק לאורך השנים. דבר זה יכול להיות אקוטי מול מערכת המשפט. מומלץ גם להכין את דו"ח החזרי ריביות בכל מקרה של תביעה של הבנק או את הבנק.

דברים נוספים שחשוב לדעת.
•למרות שהבנק מצהיר, כי הוא מעניק לעסק את הריביות הטובות ביותר שהוא יכול לתת, בדקו את התנאים גם בבנקים מתחרים ולא רק במעמד פתיחת החשבון, אלא גם לאורך זמן. זכרו, כי תמיד ישנה אפשרות לשאת ולתת עם הבנק על גובה הריביות והעמלות.
•מידע מקדים על התנאים המקובלים בשוק, בהחלט יכול להוות יתרון במשא ומתן מול הבנק .
•בדיקת ריביות ועמלות מול הבנק והכנת דו"ח תביעה אינה נעשית על ידי רואי חשבון, אלא על ידי חברות המתמחות בנושאים אלו . החברות יכולות לעזור ולייעץ בכל נושא הקשור להתנהלות תקינה וחסכונית מול הבנקים.

הכותב הוא יאן קליימן - מנכ"ל חברת ניהול ובקרה פיננסי.
www.nihulvebakara.co.il

www.nihulvebakara.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לי טורסטון עדני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]