חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
על מנת לבחור את השם האולטימטיבי לעסק, אפשר גם ללכת הפוך. 5 טיפים ובוחן קצר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: האם אתה חי את החיים של עצמך או את של אנשים אחרים ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

האם אתה חי את החיים של עצמך או את של אנשים אחרים ?

האם חשבת פעם על כך שיכול להיות שאתה בעצם חי חיים של מישהו אחר ? האם חשבת על כך שיכול להיות שאתה בעצם לא באמת חי את החיים של עצמך ?

כדאי לך להיות מודע לעצמך לעשות חשבון נפש ולשאול את השאלות הבאות שיעוררו אצלך את המודעות שלך לעצמך. שאל את עצמך, עד כמה אני עושה דברים כי מישהו אחר עושה אותם ? עד כמה אני עושה דברים כי אני רוצה להיות דומה למישהו אחר ? עד כמה אני בודק מה אנשים אחרים משיגים ? עד כמה מפריע לי כשלמישהו אחר יש משהו שלי אין ? עד כמה מזיז לי ונוגע לי כשמספרים לי על מישהו אחר שהשיג משהו שאני לא השגתי ? עד כמה הקריטריונים שלי להצלחה נובעים מהתפיסה המקובלת על רוב האנשים ? עד כמה הפרמטרים שלפיהם אני בודק את עצמי הם פרמטרים שאני מאמין בהם ? עד כמה הקנה מידה שלי להצלחה שלי הוא קנה מידה שאני בניתי אותו עבור עצמי ? עד כמה מפריע לי מה אנשים אחרים חושבים עלי ? עד כמה אני מושפע ממה שאנשים אחרים אומרים לי ? עד כמה יציק לי שלכולם יהיה משהו שלי אין ? האם אני אקבל את עצמי באותה המידה אם יתברר שאני פחות טוב במשהו יותר מכל שאר האנשים ? עד כמה זה משמח אותי כשיש לי משהו שלאחרים אין בגלל שאין אותו לאחרים ? עד כמה הקנה מידה של אנשים משפיע עלי ? האם כשאני קם בבוקר אני עושה דברים שאני הגדרתי לעצמי לעשות או דברים שהגדירו עבורי ? האם אני בודק כל הזמן האם אני עומד ביעדים שאני הצבתי לעצמי ? האם בכלל יש לי דברים שאני עושה רק בגלל שאני רוצה לעשות אותם ולא בגלל שמישהו אחר רוצה שאני אעשה אותם ? האם אני אעשה מה שאני חושב אם הסביבה שלי חושבת אחרת ? האם יפריע לי שהסביבה שלי תאמר לי שאני טועה אם אני חושב שאני צודק ? האם אני מנסה להשיג את הפוטנציאל של עצמי או של מישהו אחר ? האם הדברים שאני שואף אליהם הם דברים שאני רוצה אותם בשביל עצמי או בגלל שיש אותם למישהו אחר ? האם היעדים והמטרות שלי הן מטרות שקשורות לתכלית חיי או מטרות שקשורות לכל מיני דברים שהסביבה הציבה עבורי כמטרות ? האם אני אוהב את הדשא של עצמי ? האם הדשא של השכן שלי ירוק יותר ? האם אני בודק בכלל את הקשר בין מה שאני עושה לבין התכלית של החיים שלי ? האם אני בכלל חי את החיים של עצמי בשלמות עם עצמי או שמא אני חי חיים של אנשים אחרים ?

אפשר להניח שהבנת את התשובה. בדוק עם עצמך עד כמה ההחלטות שלך קשורות לרצונות האישיים של עצמך. תתחיל לעשות דברים שאתה רוצה בשביל עצמך כי אתה רוצה. תהיה שלם עם עצמך, תאהב את עצמך, תקבל את עצמך, תתקדם על פי הפרמטרים שאתה מציב לעצמך, תעריך את עצמך בקנה מידה של עצמך, תעשה דברים כי אתה רוצה אותם ולא בגלל שיש אותם למישהו אחר, במקום לחיות חיים של אחרים תחייה את החיים של עצמך.

המאמר עסק ב חיים, חשבון נפש, הערכה עצמית, דשא של השכן, מודעות, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

האם אתה חי את החיים של עצמך או את של אנשים אחרים ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=155


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]