חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
צו החדשנות בעולמנו





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: מהי השלמות ? כיצד להשיג אותה ? ומה יוצר טעויות וחסרונות ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

מהי השלמות ? כיצד להשיג אותה ? ומה יוצר טעויות וחסרונות ?

כל אחד מאיתנו רוצה חיים מושלמים. כל אחד מאיתנו בוודאי שואל את עצמו כיצד אני אוכל לעשות את החיים שלי למושלמים ? כיצד אני אוכל לעשות כל פעולה שלי בצורה מושלמת ? כיצד אני אוכל להתקרב לשלמות שלי כאדם ? כיצד להשיג את השלמות ? האם בכלל יש דבר כזה שלמות ? מהי השלמות ? כיצד אדע האם הדברים שאני עושה הם בצורה מושלמת ביחס למה שאני יכול לעשות ? האם ניתן לעשות דברים בצורה מושלמת ? מהי השלמות ואיך מגיעים אליה ?

התשובה לשאלות הנ"ל היא שהשלמות האבסולוטית אומנם לא קיימת, כי אנחנו מעצם הגדרתנו כבני אדם אנחנו לא יכולים להשיג שלמות בגלל שאנחנו מוגבלים ביכולות שלנו כבני אדם, אבל עדיין באפשרותנו להשיג את השלמות שלנו. השלמות מבחינתנו היא כאשר המציאות שלנו היא הטובה ביותר שיכולה להיות עבורנו. לעשות משהו בצורה מושלמת ז"א בצורה הטובה ביותר שהיה ניתן לעשות את אותו הדבר. עלינו לשאוף לשלמות שלנו כבני אדם, עלינו לשאוף לעשות ולהשיג את הדברים הטובים ביותר שאנחנו יכולים להשיג עבור עצמנו. אך כיצד נדע האם אנחנו עושים דברים בצורה מושלמת ? כיצד נשיג את השלמות שלנו ?

השלמות היא אחדות, איחוד החלקים לדבר שלם, איחוד הפעולות הבודדות שלנו לתכלית ולמטרה שלהן. השלמות היא התכלית והמטרה של המעשים שלנו. לעשות משהו בצורה מושלמת ז"א לעשות אותו בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות כדי להשיג את המטרה של אותה הפעולה. גם אם אתה עושה משהו לפי הספר אבל אתה לא מצליח לכוון במעשים שלך לרוח הדברים של הפעולה ולא מצליח לכוון למטרה ולתכלית שעומדת מאחורי מעשיך, עדיין מעשה זה אינו מושלם. כאשר אתה מצליח לחבר את הפעולה הבודדת והקטנה שלך לתכלית ולמטרה שלך אז זו שלמות.

ניקח לדוגמא ניהול פגישת מכירות עם לקוח. אם המטרה העיקרית היא תועלת העסק בטווח הרחוק, אז פגישה מושלמת תהיה זו שתביא הכי הרבה את התועלת בטווח הרחוק ולא דווקא זו שהצליחה לסגור עסקה. דוגמא נוספת, העברת ביקורת על אדם כלשהו, אם המטרה היא לגרום לאותו אדם להשתפר, ביקורת מושלמת היא זו שתגרום לו להשתפר ולא זו שבהכרח הכי נכונה ומדויקת. השלמות היא האיחוד בין הפעולה הבודדת לבין המטרה שעומדת מאחורה בצורה הטובה ביותר. כפי שאנו רואים השלמות היא כאשר אנו עושים קישור אמיץ וישיר בין הפעולה למטרה הסופית, כאשר עושים מהפעולה והמטרה דבר אחד.

מהיכן נוצרות טעויות ? טעויות נוצרות מכך שלא קישרו בין הפעולה הבודדת למטרה. גם אם משהו נראה הצלחה, יכול להתברר שהוא כישלון כי הוא לא קלע למטרה שעמדה מאחורה. אתה לדוגמא יכול לגייס עובד לארגון ולאחר מכן יתברר שאותו עובד יגרום נזק גדול מהתועלת. גיוס זה של העובד הוא לא מושלם. למה ? כי הוא לא קלע למטרה העמוקה יותר של גיוס העובד, הוא לא הביא את התועלת האופטימאלית לארגון. ככל שהמרחק בין הפעולה לבין התכלית הסופית והעמוקה שלה גדול יותר, כך הכישלון וחוסר השלמות גדול יותר.

מכל הנ"ל ניתן להשליך על השלמות שלנו כבני אדם. השלמות שלנו כבני אדם היא כאשר אנחנו נצליח לקשר בין הפעולות שלנו לתכלית של חיינו. אם התכלית של חיינו היא להיות מאושרים, אז השלמות היא שכל פעולה שלנו שאנו עושים תסב לנו אושר. אם הפעולה לא מסבה לנו אושר, אולי היא משיגה איזו מטרת ביניים אבל היא פעולה לחלוטין לא מושלמת. כי התכלית גם של כל מטרות הביניים שלנו היא להיות מאושרים.

נניח שיש לך ריב עם איזה לקוח ואתה כועס. בא נחשוב בהגיון, אתה כועס כי הלקוח רב איתך, ז"א שהיתה כאן פגיעה במטרה של להיות ביחס טוב עם הלקוחות. אך מה המטרה שבגללה הלקוח צריך להיות מרוצה, המטרה היא לגרום לארגון להרוויח יותר. ומה המטרה שבגללה אתה רוצה שהארגון ירוויח יותר, המטרה היא כי אתה רוצה שמקום העבודה ישלם לך את שכרך. ומה המטרה שבגללה אתה רוצה לקבל משכורת, המטרה היא כי אתה רוצה לקנות במשכורת דברים מסוימים עבור עצמך. ומה המטרה של רכישת אותם הדברים, המטרה היא כי אתה רוצה להיות מאושר. עכשיו בא נבדוק את הסצנה הראשונה והפעולה הבודדת הכי רחוקה מהתכלית, אתה רב צועק וכועס על לקוח. שאל את עצמך, האם זה הגיוני שכדי להשיג אושר אתה אמור להיות לא מאושר ולכעוס ? ברור שלא, נכון ?! למה זה קרה, כי אתה הפרדת בין הפעולה לתכלית שלה. אילו היית עושה מהתכלית ומהפעולה דבר אחד, היית מאושר. למה ? כי היית נוהג אחרת, היית נשאר רגוע ומטפל בלקוח בהגיון. כי אין שום הגיון בעולם לכעוס ולא להיות מאושר ולו רק בגלל שזו התכלית של הכל, אז אין הגיון שבשם התכלית תעשה משהו שנוגד אותה.

לסיכום ככל שתצליח לחבר ולקרב יותר בין הפעולות שלך לתכלית שלהן כך המעשים שלך יהיו שלמים יותר. ככל שתשאל את עצמך ותזכיר לעצמך מה התכלית הסופית של מה שאתה עושה, ככל שתתחבר טוב יותר לתכלית של הרצונות המיידים שלך, כך חייך יהיו שלמים יותר. בהצלחה.

המאמר עסק ב תכלית, פעולות חיוביות קטנות, כעס, אושר, שלמות, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

מהי השלמות ? כיצד להשיג אותה ? ומה יוצר טעויות וחסרונות ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=150


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]