חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חברות ניקיון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: עד כמה קל להיות מאושר ? במי תלוי האושר שלך ? עד כמה הוא קרוב ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

עד כמה קל להיות מאושר ? במי תלוי האושר שלך ? עד כמה הוא קרוב ?

אולי לא תאמין, אבל האושר שלך קרוב אליך מתמיד. מעולם לא היה דבר קל יותר מאשר להיות מאושר. אתה לא צריך להאמין בישות כלשהי בשביל זה, אתה לא צריך לתרום כסף לשום גורם, אתה לא צריך לשמור דת כל שהיא או כל דבר דומה, אתה בסך הכל צריך להבין איך המנגנון של האושר שלך עובד, איך המנגנון של האושר בכלל בעולם עובד, אתה בסך הכל צריך להיות מודע לעצמך ולנהוג בהתאם על פי המסקנות. זה אומנם ואולי נשמע לך מפתיע ולא ברור, אבל זאת האמת. האושר שלך תלוי רק בך לכן הוא קרוב אליך כל כך. ההיתכנות של דבר תלויה בכמות הדברים שיכולים למנוע אותו. תאמין או לא אבל שום דבר בעולם לא יכול למנוע את האושר שלך. שום דבר בעולם לא יכול לגרום לך להיות לא מאושר. למה ? כי האושר שלך תלוי רק בך.

נסה שניה לחשוב מה גורם לך להיות מאושר ומתי אתה מאושר. אתה מאושר בכל סיטואציה שבה אתה מרוצה מהמציאות שלך , כאשר אין שום דבר של התנגדות בין הרצון שלך לבין המציאות שיש לך. אולי תופתע אבל יותר מזה, כל מקרה בעולם של אושר של כל אדם, עונה לקריטריון הנ"ל. וכן להפך כמובן, כל מקרה בעולם של חוסר אושר נובע אך ורק בגלל התנגדות בין הרצון של האדם לבין המציאות שלו. האושר לא תלוי בשום אירוע, סיטואציה או חפץ. האושר תלוי אך ורק בצורה שבה האדם מקבל את הסיטואציה והאירוע שקורה לו.

כפי שכבר התבאר במספר מקומות באפשרותך לשלוט במחשבות שלך בכל רגע נתון, יש לך את הבחירה בכל רגע לבחור מה אתה רוצה להרגיש ולחוש. אומנם אין לך את האפשרות לשנות בכוח המחשבה והרצון שלך את הבוס/האישה/הילדים/הבריאות שלך אבל יש לך אפשרות לבחור כיצד להתמודד ולקבל אותם. בכל רגע אתה בוחר בחירה חופשית כיצד לקבל את המציאות שלך וזאת בגלל מהות הבחירה החופשית שלך כאדם. עכשיו אתה יכול להבין בעצם שהאושר שלך תלוי רק בך, לכן הוא הדבר שהכי קל להשיג, כי באפשרותך בכל רגע נתון להחליט כיצד אתה רוצה להרגיש. אכן אין צורך בהתאמצות מיוחדת כדי להיות מאושר, מעולם זה לא היה קל יותר.

אתה לא חייב להיות מאושר, אף אחד לא מכריח אותך להיות מאושר. אם לא תהיה מאושר אף אחד כמובן לא יפסיד מזה חוץ ממך. אם תבחר להיות מאושר מחר ולא היום, אם תבחר להיות מאושר רק וכאשר או רק אם יקרה דבר מסוים זו בחירה אישית שלך, באמת שאף אחד לא יושפע מזה חוץ ממך, היחיד שמפסיד מכך שאינך מאושר זה אתה. כדאי שתדע שאתה הוא זה שבוחר בכך, אתה הוא זה שבוחר לא להיות מאושר כרגע אלא רק אם יקרה דבר כזה או אחר. בסופו של דבר אם תהיה מאושר בשיטתך זה בכל מקרה יהיה רק כאשר תיישם את הנ"ל. לא תאמין, אתה לא תמצא שום פטנט אחר או דרך אחרת להיות מאושר. אין שום דבר בעולם שיכול להביא לך אושר חוץ מהניווט של המחשבה שלך לחשיבה חיובית ולהסתכלות על חצי הכוס המלאה. אין מה לעשות זו המציאות. לכן כנ"ל חשוב שתדע לפחות מהי המציאות גם אם תעשה אחרת. כדאי שתהיה מודע לכך שזה לא הגיוני לא להיות מאושר, כדאי שתבין שאתה יכול לבחור להיות מאושר ממש כרגע. אולי ההסבר הנ"ל נראה לך פשטני מידי, אולי מוזר מידי, אולי קיצוני מידי, אבל אין מה לעשות הוא נכון. לוגית ושכלית הוא נכון. למה הוא נכון ? כי הוא אמיתי. זאת האמת על כל עניין האושר שאתה מחפש כל הזמן. האושר ניתן להשגה על ידך בלבד ולא תלוי בשום גורם אחר.

כל מה שקרה שקורה ושיקרה לך אלו רק מאורעות ואירועים שונים. אתה הוא זה שבוחר בכל רגע נתון כיצד להתמודד ולקבל אותם. נכון שאת מה שקורה לך לא אתה בוחר, נכון שאתה לא יכול לשנות את המציאות שסביבך פיזית, אבל הצורה שבה אתה מקבל את המציאות שסביבך תלויה רק בך. אין מה לעשות זו המציאות. האושר המושלם והשלם שלך תלוי רק בך ונמצא בהישג ידך כאן ועכשיו. תהיה בטוח שאם יום אחד תהיה מאושר באמת אתה תראה שהדברים האלו אכן נכונים כנ"ל.

שאלות על כל הנ"ל בטוח יהיו, כגון האם ניתן להיות מאושר מידי ? אם אני אקבל כל דבר שקורה לי אז האם אני לא אסבול יותר ? אז למה לרצות לעשות דברים ? האם אכן יכול להיות שרוב ככל העולם עד כדי כך לא חכמים ? איך יראו חיי אם אני אקבל אותם בלי להלחם בהם ? ועוד ועוד שאלות כנ"ל. דע כי לכל השאלות הנ"ל תשובות מפורטות ולוגיות. תשובות לרוב ככל השאלות תמצא כאן באתר. אבל כרגע מה שעליך לשאול את עצמך זה האם הנ"ל נכון ואם הוא נכון אז כדאי מאוד שתיישם את הדברים החל מעכשיו עבור עצמך. שאלות של מה יהיה אם אני אהיה מאושר לגמרי, איך יראו חיי לאחר מכן, השאלות נכונות. כאשר תהיה מאושר מובטח לך שתבין מה יקרה אחר כך. פחות טוב זה בטוח לא יהיה. מה שכן עליך להתעניין כרגע כיצד אתה מגשים את הרצון שאליו אתה שואף כל הזמן להיות מאושר. לכן אל תתמקד בבעיות ובשאלות, תתמקד בפתרונות. קיבלת על מגש של כסף את האושר שלך, נצל זאת בחכמה. אם תסתכל בעין האמת בהגיון ובשכל על הנ"ל בוודאי שתעשה זאת. בהצלחה.

המאמר עסק ב בחירה, אושר, התאמצות, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

עד כמה קל להיות מאושר ? במי תלוי האושר שלך ? עד כמה הוא קרוב ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=164


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]