חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ביטחון יחסי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: כיצד לבחור מאמן אישי בתהליך של קואצינג ואימון אישי ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

כיצד לבחור מאמן אישי בתהליך של קואצינג ואימון אישי ?

אימון אישי. כיצד תבחר מאמן אישי לעצמך ? כיצד דומה בחירת מאמן אישי לבחירת רופא ? עד כמה אתה צריך את המאמן הטוב ביותר ? האם אתה יכול להסתפק במאמן שהוא רק טוב יותר ממך אך לא הטוב ביותר שאתה יכול להשיג ? האם זה הגיוני להגיע למדרגה של המאמן שלך ורק אח"כ לעבור למאמן טוב יותר ? כיצד צורת ההוראה וההנחיה שתקבל ממאמן טוב מועילה יותר מאשר של פחות טוב ? מה גורם למאמן טוב להיות מסוגל לאמן בצורה טובה ? למה לא מספיק שרק תדע מהמאמן שלך מה אתה צריך לעשות ? כיצד מאמן טוב יסייע לך להשתפר גם בדברים שלא הגעת אליו בגללם, גם בנושאים נוספים בחייך ? מתי אתה חייב את המאמן הטוב ביותר שאתה יכול להשיג ?

בהמשך למה שכבר התבאר על איך לדעת האם ועד כמה המאמן האישי שלך הוא אכן טוב כמאמן אוסיף ואומר שבחירת מאמן אישי אמורה להיות כמו בחירת רופא. דהיינו ככל שהמחלה גדולה יותר ככה הרופא צריך להיות גדול יותר. לפעמים אדם חושב שאין לו צורך ללכת למאמן הטוב ביותר, מספיק שהוא ילך למאמן שהוא יותר טוב ממנו ושקודם כל הוא יגיע למדרגה של אותו מאמן בינוני ושרק לאחר מכן הוא ייקח מאמן טוב יותר. חשיבה זו מוטעית, כי ככל שאתה מכיר יותר בחסרונות שלך ככה אתה צריך את המאמן הטוב יותר.

תהליך של למידה מורכב מפישוט של דבר מורכב וגם על ידי הקדמת הקדמות רבות שנצרכות להבנת רעיון אחד מורכב. לדוגמא כאשר ברצונך להסביר לילד קטן דבר מורכב פעמים רבות אתה צריך להקדים לו כמה הקדמות ורק לאחר שהוא מבין את אותן ההקדמות רק אז הוא יכול להבין את הדבר הגדול. כדי להסביר לתלמיד ש 2 * 3 = 3 * 2 עליך לתת לו מספר הקדמות שיעזרו לו להבין את זה . ז"א שצריך להקדים הקדמה כדי להסביר את הנושא הגדול יותר. ככל שהתרגיל מורכב יותר, ככה כמות ההקדמות הנצרכות כדי להבינו גדול יותר. מאמן ומדריך טוב יודע לקחת את הנושא הגדול ביותר ולפרק לך אותו להמון הקדמות קטנות שאותן אתה יכול להבין ועל ידי בניה של כל ההקדמות ביחד אתה מצליח להבין את הרעיון הגדול.

כדי להצליח בחיים עליך לשפר את התכונות שלך בצורה המדויקת ביותר. ככל שתדע להיות ממוקד יותר ותדע בצורה מדויקת יותר מה לעשות ומה לא, כך תצליח יותר. בגלל המורכבות שקיימת כרגע עבורך בהבנת הרעיונות שעומדים מאחורי המפתח להצלחה בכל התחומים ובגלל שאתה יודע שככל שתבין את הנוסחא טוב יותר ובצורה מדויקת יותר כך תצליח יותר, בגלל זה עליך לנסות למצוא את המאמן הטוב ביותר. ככל שאתה יודע שקשה לך יותר, ככל שאתה מכיר את עצמך טוב יותר ומכיר את החסרונות שלך טוב יותר, ככה אתה צריך מאמן טוב יותר. אל תסתפק במאמן בינוני ותאמר קודם כל שאני אגיע לרמה שלו ורק אח"כ אני אחפש מאמן טוב יותר, ככל שאתה מכיר את החולי שלך יותר כך אתה צריך רופא גדול יותר, ככל שאתה מכיר טוב יותר את חסרונותיך אתה צריך מאמן טוב יותר.

האפקטיביות של הקואצינג שלך נובעת מעד כמה המאמן שלך מבין את מה שהוא מלמד אותך שזה נובע מעד כמה המאמן מקיים את הדברים שאותם הוא מאמן אותך. הרעיונות שהוא מלמד אותך עליהם ככל שהם יותר חלק ממי שהוא כאדם כך תהליך האימון שתעבור אצלו יהיה טוב יותר. ולמה ? כי בהוראה האינדיקציה האם הבנת דבר מסוים היא ביכולת שלך להסביר אותו למישהו שלא מבין אותו. ככל שאתה מסוגל להסביר רעיון כל שהוא למישהו שרחוק יותר מהרעיון זה מעיד על ההבנה שלך את הדבר. ככל שהמאמן מבין טוב יותר את הרעיון, כך הוא יצליח לפשט לך את הרעיון טוב יותר לרמה שלך. ההבנה של הרעיון נובעת כמובן מהיישום שלו הלכה למעשה. ולכן ככל שהמאמן שלך הוא עצמו מקיים בצורה מושלמת יותר את מה שהוא מלמד אותך ככה האימון שהוא יתן לך יהיה טוב יותר, בגלל ההבנה שלו את הרעיונות לעומק יותר שתגרור את היכולת שלו לפשט אותם יותר עבורך.

מאמן טוב הוא מאמן שמצליח לקחת את הדבר המסובך ביותר בעיניך ולגרום לו להיות לפשוט ביותר בעיניך. לפשוט ביותר ז"א לדבר הכי בר ישום בעיניך, למשהו שאתה מבין כיצד בפועל גם אתה יכול ליישם אותו. אם קיימת נוסחא להצלחה בחיים, אז מאמן טוב הוא זה שיצליח לקחת את הנוסחא שלא ידעת על קיומה קודם לכן, נוסחא שעומדת מאחוריה המון לוגיקה ולפשט אותה עבורך בצורה כזו שתוכל ליישם אותה. ככל שהמאמן שלך יצליח לקחת את הדברים הנכונים ולגרום לך להבין אותם ולהיות יכול ליישם אותם בפועל, כך הוא מאמן טוב יותר.

מאמן טוב הוא לא מי שגורם לך להבין מה אתה צריך לעשות בלבד, מאמן טוב הוא זה שגורם לך להבין כיצד אתה יכול לעשות בפועל את הדברים הנכונים.

מאמן טוב הוא מאמן שילמד אותך על כיצד אתה יכול לרכוש ולאמץ דפוסי התנהגות וחשיבה נכונים שיכולים לעזור לך בהמון תחומים גם בכאלו שלא הגעת אליו כדי להתאמן בהם. נניח לדוגמא שאתה הולך לאימון זוגי, עסקי, אישי או כל דבר אחר. מאמן פחות טוב יאמר לך מה עליך לעשות במקרה הספציפי ובדבר הספציפי ששאלת אותו. מאמן טוב יעזור לך להבין ממה נובעת הבעיה הנוכחית שלך, הוא יעזור לך להסתכל על עצמך לעומק ולהכיר את עצמך טוב יותר. הוא יצליח לגרום לך לראות כיצד הבעיה שבפניך היא בסך הכל סימפטום של משהו עמוק יותר. הפתרון שהוא יציע לך וצורת ההתנהגות שהוא יציע לך לאמץ תעזור לך בתחומים נוספים. ככל שהעצות שהמאמן שלך מציע לך נכונות במקרים רבים יותר ככה אתה יכול לדעת שהמאמן שלך טוב יותר. אם העצות של המאמן שלך לא יכולת לסייע לך במקרים נוספים העצות שלו לא מספיק טובות. היציבות של העצה מעידה על האמיתות שלה. ככל שהמאמן יבין אותך לעומק טוב יותר, ככה הוא יתן לך פתרונות עמוקים יותר שיהיו יציבים יותר במגוון גדול יותר ומהמון מצבים שאתה נתקל בהם. זהו מאמן טוב.

אז כנ"ל ככל שאתה מכיר את החסרונות שלך טוב יותר, ככל שאתה מבין עד כמה כדאי לך לעלות על הדרך הנכונה ביותר, כך אתה צריך למצוא את המאמן הטוב ביותר ולא להתפשר על משהו בינוני. המאמן שלך הוא הרופא שלך. ככל שאתה רוצה להיות בריא מהר יותר למשך יותר זמן ככה עליך ללכת למאמן טוב יותר. המאמן הטוב הוא זה שמצליח לקחת את הדברים המסובכים ביותר, העמוקים ביותר, השורש של המון בעיות שלך ולפשט את הדברים עבורך בצורה כזו שאתה מאמין ביכולת שלך להשתפר. אמץ את המאמן הטוב ביותר ותתקדם בצורה הטובה ביותר. אימון מוצלח.

המאמר עסק ב קואצינג, אימון, חסרונות, עצות, למידה, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

כיצד לבחור מאמן אישי בתהליך של קואצינג ואימון אישי ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=128


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]