חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שי טובלי על מושג האיזוטריות - ESOTERIC





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: אלוהים, זמן, מקום, אמת, שקר, רע, טוב, אחדות, שינויים, רצונות, שלמות ועוד.
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

אלוהים, זמן, מקום, אמת, שקר, רע, טוב, אחדות, שינויים, רצונות, שלמות ועוד.

השלמות היא שיהיה לך כאדם טוב בכל מקום ובכל זמן. אם תצליח להתחבר לעצמך בצורה מושלמת, אם התת מודע שלך יהיה המודע שלך ותדע איך לשלוט בו כרצונך, אם תצליח לרצות את כל מה שיש לך ושיהיה לך את כל מה שאתה רוצה, יהיה לך כאדם טוב בכל מקום ובכל זמן.

מבחינה פילוסופית זאת בחינת אלוהים שהוא למעלה מהזמן ולמעלה מהמקום, דהיינו שלא שייך אצלו מימד של זמן ומימד של מקום. מימד הזמן וגם מימד המקום נובעים משינויים. הזמן הוא בעצם "עבר הווה ועתיד". אילו לא היה שום שינוי בשום צורה בין העבר להווה ולעתיד בעצם לא היה זמן. אילו גם מחוגי השעון היו עומדים מלכת, לא היה זמן. ז"א שברגע שהכל אחד ללא שום שינוי אין בעצם זמן. כנ"ל למימד המקום שגם הוא נובע משינויים. אילו לא היה שום הבדל בין מה שיש בנקודה מסוימת לשום לדבר אחר שנמצא בנקודה אחרת, אילו בעצם לא היה שום דבר שיכול היה ליצור את המקום, אילו לא היה שום שינוי והיה הכל אחד, אז בעצם לא היה מקום. ז"א שאם בעצם הכל אחד בתכלית האחדות אז אין מקום וזמן.

ככל שיש לך יותר דעת וכוח ככה יש אצלך פחות שינויים בזמן ובמקום. אדם שישן (שהוא במצד של פחות דעת מאדם ער) יכול ב 15 דקות לחלום בשינה על דברים שבמציאות היה לוקח להם שנים לקרות. רק האדם הער והמפוכח, שבעצם יש לו יותר דעת, הוא יודע שעברו רק 15 דקות. כנ"ל במימד המקום, ככל שיש לך יותר כוח, ככה המקום יש לו פחות משמעות עבורך. מרחק שלוקח לנמלה ללכת שעה, לוקח לאדם ללכת דקה. מה שלוקח לאדם ללכת שעה לוקח לרכב מהיר כמה דקות. וכן הלאה המטוס / חלליות מהירים מהם ואצלם המקום נהיה פחות משמעותי, כי מאחר שיש להם יותר כוח יש פחות משמעות למרחק ולמקום עבורם.

מכאן נגזור שבתכלית הכוח והדעת בעצם אין מקום בכלל. ז"א שתכלית הכוח והדעת היא בעצם בחינת אחד, שאין שום שינוי בכלל בשום צורה בשום דבר, שאז בעצם זה למעלה מהזמן ומהמקום. לכן אלוהים שהוא תכלית הדעת והכוח, תכלית האחדות, לכן הוא למעלה מהזמן ומהמקום.

"יש ואין". שינויים נובעים ממהות ה"יש". אנחנו קיימים במימד של "יש" שההפך שלו הוא "אין". אילו לא היו שינויים לא היה "יש". ה"יש" נוצר משינויים. אין שום אפשרות שיהיו זמן ומקום ללא שינויים כנ"ל, כי השינויים הם אלו שמגדירים את הזמן והמקום. ז"א שאלוהים בעצם הוא "אין". ולכן הוא אחד בתכלית האחדות, כי הוא "אין" כך שאין אצלו שום שינוי. על ה"אין" לא ניתן לומר כלום. לא ניתן אפילו לומר שה"אין" ישנו, כי ה"אין" הוא ההפך של ה"יש". אילו יש "אין" הוא כבר לא "אין", כבר יש בו בחינות של זמן ומקום.

"אמת שקר". גם אמת היא בחינת אחדות מוחלטת. כי השקר הוא בעצם נוצר משינוי בין המציאות לצורה שבה היא מתוארת. אילו התיאור היה כמו המציאות הוא היה אמיתי, וכן להפך ככל שהמציאות שונה יותר מכפי שהיא תוארה כך השקר גדול יותר.

גם טוב הוא בחינת אחדות מושלמת. כי כל רע נובע מכך שיש שינוי בין רצון למציאות. אילו כל הרצונות היו מתואמים עם המציאות הכל היה מושלם והכל היה טוב. כל טוב לעומת זאת הוא נובע מאיחוד של המציאות עם הרצון, כאשר המציאות עולה בקנה אחד עם הרצון.

שינוי ברצון יכול לנבוע מ 2 דברים, או מכך שיש במציאות משהו שאינך רוצה או מכך שאתה רוצה משהו שהוא איננו במציאות. אם אתה רוצה את כל מה שיש במציאות וכל מה שאתה רוצה יש במציאות, אז אתה בשלמות ובאיחוד עם המציאות.

למדרגה כזאת יכול אדם להתקרב ע"י תיאום מוחלט של הרצונות שלו עם המציאות והפיכתם למציאות אחת, שאין בה שינויים במימד הזמן והמקום. ז"א שאיחוד הרצון שלך עם המציאות זו בחינת אמת וטוב, שעל ידה ניתן להנות כאילו מביטול מימד הזמן והמקום בתוך מימד הזמן והמקום.

ולסיום אומר ממש במשפט קצר, כי השלמות היא להיות דבר והיפוכו באותו הזמן והמקום. אפילו ברמה של דברים שנמנעים מצד עצמם ומהותם. להיות במימד הזמן ולהרגיש בלעדיו ולהפך ... זו השלמות המוחלטת.

המאמר עסק ב שלמות, זמן, יש ואין, אמת שקר, רע, שינה, פילוסופיה, אחד, טוב, מקום, מציאות, דעת, אלוהים, רצון, שינויים, כוח, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

אלוהים, זמן, מקום, אמת, שקר, רע, טוב, אחדות, שינויים, רצונות, שלמות ועוד.

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=69


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]