חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קבוצות המזון





    קישורי טקסט (לפרטים)




מדיטציה ויוגה ביוון באי פארוס
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: מהי מדיטציה ? למה היא כל כך חשובה ? כיצד תשלב אותה בחייך ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

מהי מדיטציה ? למה היא כל כך חשובה ? כיצד תשלב אותה בחייך ?

מדיטציה. מהי מדיטציה ? למה היא חשובה ? למה היא אמורה לגרום ? אילו תועלות אמורים להפיק ממנה ? מתי ניתן לעשות מדיטציה ? איך למצוא זמן כדי לעשות מדיטציה ? כיצד ניתן לשלב את המדיטציה בשגרת החיים עצמם האם אפשר לעשות מדיטציה תוך כדי תנועה ? איך ניתן לעשות מדיטציה תוך כדי עבודה, חינוך ילדים, שיחה עם הבן זוג וכל כיו"ב ? כיצד ניתן להשתמש טוב יותר ביתרונות של המדיטציה בכל רגע בחיים ? כיצד תהיה עם עצמך גם כאשר אתה עם המון אנשים, במצבי לחץ ותוך כדי מרוץ החיים ?

מדיטציה זה הזמן שבו אדם נמצא רק עם עצמו במחשבות שלו, קשוב לעצמו, מודע לעצמו, מתחבר לתת מודע של עצמו ולרצונות הפנימיים והפשוטים ביותר שלו כאדם. זה הזמן שבו אינך חושב על העבודה, על טרדות היום יום, על השגרה, זה הזמן שבו הראש נקי כמו דף לבן, שהכל נקי ורגוע, זמן איכות של אדם עם עצמו. אדם יכול לבלות חיים שלמים בחיפושים אחרי האושר ולא לראות את האושר שנמצא ממש קרוב אליו ובתוכו. אדם יכול חיים שלמים לחיות את החיים של אנשים אחרים ולא את של עצמו. אדם יכול שנים שלמות להיות מת חי, ולישון בהקיץ. כל הדברים האלו כמובן נובעים בגלל שגרת ההרגל ותרדמת הזמן של החיים.

ההרגלים שלנו מרדימים אותנו וגורמים למחשבה שלנו לישון. שגרת היום יום הופכת אותנו לרובוטים, לפעמים נדמה כי אנחנו פועלים מכוח האינרציה ולא מתוך בחירה מחודשת שלנו בכל רגע לעשות את מה שאנחנו רוצים בשביל עצמנו. אנחנו פועלים על פי דברים שהחברה לימדה ו"חינכה" אותנו לעשות, כגון לכעוס, לשנוא, להתעצבן, לחמוד, לסבול, לא להסתפק במה שיש לנו ועוד ועוד מיני הרגלים רעים ומגוונים. התוצאה של כל זה היא שחיינו פחות מאושרים, אנחנו לא מממשים את הפוטנציאל שיש לנו לחיות חיים שלמים וטובים. כל זה נובע בגלל מרוץ החיים, בגלל התרדמה שההרגלים שלנו מפילים עלינו, בגלל שאין לנו מספיק זמן להיות קשובים לאני האמיתי שלנו.

אדם חיובי הוא מי שמודע לתת מודע של עצמו, קשוב לרצונות הפנימיים של עצמו, שמח, מאושר, רגוע, חושב בהגיון, בוחר בכל רגע מה לעשות, לא מושפע מאחרים, מעריך את עצמו, אוהב את עצמו, מקבל את עצמו, משפר את עצמו, לומד את עצמו, מבלה זמן איכות עם עצמו. אדם כזה חיים מאושרים וטובים, אדם כזה יהיו החלטותיו טובות יותר, אדם כזה מצליח לעשות טוב יותר כל דבר שהוא רוצה, אדם כזה בכל מצב יהיה מאושר, אדם כזה חי באמת בצורה טובה, אדם כזה באמת מנצל את חייו בצורה הטובה ביותר האפשרית.

כדי להגיע לזה כמובן צריך כל אדם להקדיש לעצמו זמן איכות עם עצמו, זמן שבו הוא לא חושב על עבודה, לא חושב על המשפחה, לא חושב על בעיות, זמן שבו הוא חושב רק על עצמו כבן אדם בעולם הגדול. בזמן הזה אדם צריך לנסות להסתכל על עצמו מבחוץ, ז"א לנסות לראות את עצמו בתוך המכלול של כל העולם, להסתכל על המכלול של החיים שלו ולא לחשוב רק על נקודת הזמן הנוכחית. אדם צריך לבדוק שהוא מבלה את זמנו בצורה הטובה ביותר בכל רגע בפרספקטיבה של כל החיים.

חכם רואה את הנולד ואת העתיד, ולכן אדם צריך לנסות לדמיין את עצמו כאדם מאוד זקן רגע לפני מותו וסוף חייו , ממש כמה דקות לפני שהוא עומד למות ושמאותן הדקות הוא מייעץ לעצמו מה לעשות כיום. דמיין את כל חייך חולפים עד סופם, דמיין לעצמך שאתה כרגע הגעת לשעה האחרונה של חייך, דקה אחת לפני הסוף. אתה מסתכל אחורה על נקודת הזמן הנוכחית ועל המצב שלך כרגע. מה היית מייעץ לעצמך לעשות כרגע ? האם באמת שווה לכעוס ? האם באמת כדאי לא להיות חיובי ? האם באמת יש משהו ששווה להצטער בגללו ? הרי החיים חולפים והרגעים היחידים הטובים שנשארים לך הם הרגעים של האושר, של החיוביות, של השמחה האמיתית. אז תסתכל על עצמך מסוף החיים מסתכל על עצמך כיום, האם אכן אתה באמת רוצה לחיות כך ? האם אתה באמת מנצל את חייך בצורה טובה ? האם אתה מוביל את חייך או שהם מובילים אותך ? האם המחשבות והרצונות שלך רדומים, או שאתה מודע לעצמך כל הזמן ? האם אתה באמת מנצל את הדברים החיוביים שבעולם כדי להנות מהם ? תתחבר לעתיד שלך, תראה את הנולד ותייעץ לעצמך מה לעשות כרגע בכל סיטואציה שבה אתה נמצא מתוך הדמיון שלך את עצמך בעתיד, ממש רגע לפני הסוף, כי סוף מעשה במחשבה תחילה.

כאשר אתה חושב בצורה רגועה על החיים שלך, כאשר אתה מנקה את המחשבות שלך משגרת היום יום, זוהי מדיטציה טובה ואיכותית, מדיטציה שיש לה השפעה מעשית חיובית וטובה על חייך. מדיטציה משרה עליך רוגע ושלווה, מדיטציה עוזרת לך להתחבר לעצמך ולהקשיב לתת מודע שלך טוב יותר, מדיטציה עוזרת לך לעשות חשבון נפש, מדיטציה עוזרת לך להישאר רגוע ולחשוב בצורה חיובית וטובה יותר, מדיטציה עוזרת לתהליך קבלת ההחלטות שלך להיות טוב יותר, מדיטציה משפרת את איכות חייך ועושה אותם לרגועים יותר, טובים יותר ומוצלחים יותר.

בנוסף עליך לדעת כי באפשרותך כאדם לעשות מדיטציה ולהתבודד עם עצמך בישוב הדעת גם תוך כדי שאתה נמצא בין המון אנשים, באמצע העבודה, תוך כדי שהבוס שלך מדבר איתך, תוך כדי שהילדים בבית צועקים, תוך כדי מרוץ החיים, באפשרותך לעשות מדיטציה תוך כדי תנועה. אל תשכח את עצמך ואת התכלית של חייך בשום רגע ובשום מצב. תשלוט אתה בחייך במקום שהם ישלטו בך. גם בתוך המרוץ של החיים עצור לרגע ותחשוב על התכלית של כל מה שאתה עושה, בדוק האם הדברים שאתה עושה תואמים את המטרות שלך, עשה מדיטציה תוך כדי תנועה, זה אפשרי וזה יסייע לך להרגיש ולפעול טוב יותר בכל דבר. פשוט תוך כדי שאתה נתקל באיזו בעיה, תעצור לרגע ותחשוב על התכלית של כל מה שאתה עושה, תיזכר לרגע בשביל מה בכלל אתה עושה את הפעולות שלך, תיזכר בכך שבסופו של דבר אתה אמור לגרום לעצמך להיות מאושר יותר ולא להפך. תתרגל לעצור את המחשבות שלך ולחשוב לרגע אחד על התכלית של חייך ושל עצמך. באפשרותך בכל רגע נתון לשלוט במחשבות של עצמך בצורה ממש פשוטה ולהחליט על מה אתה כן רוצה לחשוב. באפשרותך להחליט לחשוב בכל רגע על משהו חיובי ולתת לשליליות שסביבך להעלם מעצמה. אתה כאדם בוחר בכל רגע נתון מחדש לעשות כל פעולה קטנה שאתה עושה. יש לך את הכוח לשנות את ההרגלים שלך ולצאת מתרדמת ההרגל שלך, יש לך את האפשרות להקשיב לאני העצמי הפנימי שלך ולפעול על פיו. אתה כן יכול לעצור ולחשוב תוך כדי תנועה על התכלית של החיים ולהישאר רגוע ושמח בכל מצב. אתה כן יכול לעשות מדיטציה אפילו לחלקי שניה תוך כדי כל דבר וכך לשפר את האפקטיביות של כל דבר שאתה עושה. אתה שולט במחשבות של עצמך, אתה יכול לעשות מדיטציה תוך כדי תנועה ולשלב אותה בכל תחום ובכל רגע מחייך.

תוך כדי שמישהו כועס עליך ומנסה להפר את שלוותך, מול המחשב בעבודה, תוך כדי שמשהו מכעיס אותך, עצור, דבר והקשב לאני הפנימי של עצמך. השאר רגוע מאושר ושמח. צור את המציאות החיובית של חייך בראש שלך, חשוב על כך שהכל חיובי, על כך ששום דבר לא יגרום לך להיות לא מאושר. תתמקד במחשבתך בדברים חיוביים, היה עם עצמך גם תוך כדי המרוץ של החיים. כך תרוויח חייך טובים יותר ומאושרים יותר. בהצלחה.

המאמר עסק ב תכלית, חיים, לחץ, רוגע, חברה, תת מודע, ישוב הדעת, התבודדות, מדיטציה, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

מהי מדיטציה ? למה היא כל כך חשובה ? כיצד תשלב אותה בחייך ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=35


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]