חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בן





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: למה האויב של הטוב הוא הטוב ביותר ? ואיך תמיד לעשות את מה שאתה כן יכול ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

למה האויב של הטוב הוא הטוב ביותר ? ואיך תמיד לעשות את מה שאתה כן יכול ?

אתה בוודאי מקבל על עצמך לפעמים איזו הנהגה טובה ואיזה הרגל טוב, אתה מקבל על עצמך לעשות פעולה חיובית כל שהיא. לפעמים אתה כאדם נתקל במצבים של חוסר חשק וחוסר מוטיבציה לעשות את אותו הדבר החיובי. אתה יודע שאם תעשה את אותו הדבר ללא חשק הוא יצא פחות טוב מאשר אילו תעשה אותו עם מלוא המרץ והחשק. דע כי במקרים כאלו אל לך לומר בגלל שאין לי מספיק חשק לכן אני אמנע מלעשות את הדבר החיובי לגמרי, תעשה אותו גם בלי חשק למרות שהאיכות תרד.

דע כי התחלת הכישלון של האדם היא במקרים כאלו, שבהם האדם נמנע מלבצע החלטה בגלל שהוא לא מסוגל לעשות אותה בצורה מושלמת. כידוע האויב של הטוב הוא הטוב ביותר. לכאורה בשם השלמות ובשם הרצון להיות מושלם אתה עלול לקבל החלטה של להימנע מלעשות את הפעולה הנכונה בגלל שלא תעשה אותה מספיק טוב. עליך לדעת שזו התחלת הטעות. כי אתה בעצם שובר את הרצף של ההחלטה שלך. בנוסף אתה משדר לתת מודע שלך שניתן להתפשר על ההחלטה שהתקבלה ושיש מקרים יוצאי דופן שבהם אתה מוותר לעצמך. דע כי אם תוותר לעצמך פעם אחת, על הדבר הקטן ביותר, לא רק שלא תרוויח את התועלת שבאותה הפעולה שלא עשית (למרות שהיא היתה נעשית בצורה שאינה מושלמת) אתה גם גורם לעצמך נזק רב, כי בעצם אתה פותח פתח להפסקות וויתורים.

אם החלטת לדוגמא לעשות משהו חיובי באופן יום יומי / שבועי, אל תאמר בגלל שאין לי עכשיו כוח אז אני אוותר על זה באופן חד פעמי, כי הרי בכל מקרה אני לא אוכל לעשות את זה בצורה מושלמת. עליך להבין שהמפתח להצלחה שלך בחיים בכל דבר טמון ביכולת שלך לדעת לעשות גם לא את הטוב ביותר.

אתה חייב לכפות על עצמך לעשות תמיד אבל תמיד את כל מה שאתה יכול גם פעולה קטנה בודדת, גם פעולה לא מושלמת. זכור חצי שקל אומנם הוא פחות טוב משקל אבל הוא יותר טוב מכלום. מחצי שקל קל יותר להגיע לשקל מאשר מכלום. ניתן לתת עוד המון דוגמאות. בכל מקרה תמיד תבדוק עם עצמך מה אתה כן יכול לעשות, כל דבר אפילו קטן ותעשה אותו כל הדרך אל ההצלחה הגדולה והמושלמת שלך. בהצלחה.

המאמר עסק ב כשלון, הצלחה, פירוק לגורמים, פעולות חיוביות קטנות, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

למה האויב של הטוב הוא הטוב ביותר ? ואיך תמיד לעשות את מה שאתה כן יכול ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=162


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]