חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הדברה מקצועית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: האם אתה חכם ? האם אתה חושב ולומד כמו אדם חכם ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

האם אתה חכם ? האם אתה חושב ולומד כמו אדם חכם ?

חכם. האם אתה חכם ? האם דפוסי החשיבה שלך הם של אדם חכם ? האם אתה לומד מכל דבר ? עד כמה אתה לומד מניסיונם אל אחרים ? עד כמה אתה לומד מהניסיון של עצמך ? עד כמה אתה נמצא במצב של למידה כל הזמן ? עד כמה אתה מבין דבר מתוך דבר ? עד כמה אתה מצליח ללמוד גם מדברים שלא קשורים אליך ישירות ? האם יש לך חשיבה מעשית ? עד כמה אתה חכם, כיצד תדע זאת ? כיצד חכם מגיב כאשר הוא רואה מישהו שעושה טעות ? כיצד טיפש מגיב כאשר הוא עצמו טועה ? האם אתה מחכים מכל דבר או רק מדברים ספציפיים ? עד כמה יש לך ראש פתוח ללמוד מכל דבר ? עד כמה אתה מצליח ללמוד מכל אחד ? עד כמה אתה מצליח להוציא רעיונות חיוביים מכל דבר ? למה שיטת הלימוד של החכם מקדמת אותו מהר יותר להצלחה ?

חכם לומד מכל אדם ומכל דבר, הטיפש לעומתו לא לומד גם לא מדברים שקשורים אליו ישירות. חכם לומד מניסיונם של אחרים, הטיפש אינו לומד גם לא מהנסיון שלו עצמו. החכם מבין ולומד דבר מתוך דבר אבל הטיפש לא מבין גם את הדבר שמדברים אליו. אדם חכם נמצא כל הזמן במצב של למידה. אדם חכם לומד ומחכים לגבי עצמו מכל ידע חדש שהוא מקבל, גם ידע שלא נראה קשור ישירות לתחום שלו. החכם מבין את הקשר שבין כל דבר לכל דבר ולכן הוא יכול ללמוד מכל דבר על כל דבר. הטיפש כמובן לא לומד גם לא ממידע שקשור אליו ישירות.

לצורך הדוגמא, מנהל מכירות של נעליים שלומד משהו חדש לגבי איך מוכרים צעצועים בצורה טובה יותר. מנהל חכם עם ניהול נכון, ילמד לגבי התחום שלו (נעליים) מהידע שהוא קיבל על מכירות בתחום אחר (צעצועים) . החכם יבין לעומק את החשיבה שעומדת מאחורי שיטת המכירות של הצעצועים וידע איך ליישם את התובנות מתחום אחר על התחום שלו. לחכם יש חשיבה מעשית, תמיד הוא בודק כיצד הוא יכול ללמוד לתחום שלו גם מתחומים אחרים. הטיפש לעומתו גם אם הוא יחשף למידע שקשור לתחום העיסוק העיקרי שלו, גם אז אם לא יאכילו אותו בכפית הוא לא ידע להסיק מסקנות לגבי מה שהוא עושה. הטיפש לא יודע להסיק מסקנות ולהבין דבר מתוך דבר, לעומת החכם שיודע להבין דבר מתוך דבר. המנהל החכם בגלל שהוא מצליח לרדת לעומקם של דברים ולהבין לעומק את הרעיון שעומד מאחורי שיטת השיווק של הצעצועים, בזכות זה הוא יוכל להסיק מסקנות לגבי המחלקה שלו.

בהמשך לדוגמא הנ"ל, מנהל מכירות חכם יותר גם אם הוא יקבל מידע לגבי תהליך היצור, גם משם הוא יסיק מסקנות לגבי מחלקת המכירות שלו ולגבי הארגון כולו, למרות שזו מחלקה אחרת, למרות שהוא אחראי על מכירות והוא קיבל מידע על יצור. הרי קיים קשר בין כל פונקציה בארגון לכל פונקציה אחרת. המנהל החכם מבין כיצד תהליך המכירות קשור ומושפע מתהליך היצור.

הרעיון הוא שככל שאתה חכם יותר וככל שהניהול שלך טוב יותר, כך אתה מצליח ללמוד הרבה יותר מדברים רבים יותר ומדברים רחוקים יותר מתחומי העיסוק שלך. ככל שאתה חכם יותר כך יש לך יותר יצירתיות וכך תצליח ללמוד מדברים שעל פני השטח לא קשורים אליך ותדע להשליך מהם גם על דברים שקשורים אליך. הטיפש כמובן הוא ההפך, לא רק שהוא לא מבין דבר מתוך דבר, גם מה שמסבירים לו הוא לא ממש מבין.

כאשר אדם חכם יראה מישהו שעושה טעות בחיים, סתם טעות, החכם ינתח בראש שלו מהם דפוסי ההתנהגות שגרמו לאותו אדם לטעות וישליך מהם על עצמו וימנע מהם. כאשר החכם יראה מישהו מצליח בכל תחום, החכם ילמד ויחקור את דפוסי ההתנהגות של ההצלחה של האחר ויאמץ את דפוס ההצלחה אליו, כי החכם לומד מניסיונם של אחרים. הטיפש כמובן לא לומד גם לא מהנסיון של עצמו, הטיפש יחזור על טעויות של עצמו פעמיים ובנוסף הוא לא ידע כיצד לשחזר הצלחות שלו פעם נוספת.

החכם לומד מכל דבר, החכם מנסה בכל דבר שהוא רואה בעולם לגלות ולהבין מה עומד מאחוריו, מדוע הוא כך או אחרת, החכם לומד ומבין טוב יותר לעומק את המציאות והדברים שעוברים מול עניו. לכן החכם יודע להסיק מכל דבר מסקנות מעשיות לגבי עצמו, כי הוא מצליח להתחבר לבסיס העמוק ביותר של כל המציאות שיש לה מכנה משותף אחד. הכללים הבסיסיים של איך להצליח, איך לא להיכשל, מהו טוב, מהו רע, מהי הצלחה, כיצד להצליח וכן כל שאר הדברים האוניברסאליים, הכללים האלו נכונים בכל תחום ובכל דבר בצורה זהה. לכן החכם יכול ומצליח להעשיר את הידע שלו מכל תחום על כל תחום. כי ברגע שהוא רואה מישהו שמצליח בתחומו הוא יודע כיצד ללמוד מכך על תחומו שלו. ברגע שהוא רואה כשלון כל שהוא בדבר כל שהוא הוא יודע ללמוד ולהבין את הבסיס והמכנה המשותף של הכישלון שקרה וכך הוא לומד לגבי עצמו מה לא לעשות. החכם פשוט מבין את הדברים שהוא רואה לעומק רב הוא מבין ורואה את הקשר שבין הדברים השונים בעולם, הוא מבין כיצד דבר אחד משפיע על אחר. ככל שהוא מבין דברים יותר לעומקם באמת, כך הוא מצליח לראות את הקשר בין הדברים השונים וכך הוא בעצם מצליח ללמוד מכל דבר על כל דבר.

כמובן שבזכות הנ"ל קצב ההתקדמות של החכם הוא גדול לאין שיעור ביחס לזה שפחות חכם ממנו, כי הוא חוסך לעצמו די המון טעויות בחיים, הוא מצליח ללמוד מכל דבר, הוא רואה דברים בצורה מופשטת, יש לו חשיבה מופשטת, הוא רואה את התמונה בכללותה ולא מפספס שום פרט קטן, הוא מצליח להבין את הקשר שבין כל פרט קטן לבין כל הכלל וכולי.

לסיכום בדוק את עצמך, אם ועד כמה אתה מצליח ללמוד מדבר אחד על דבר אחר, עד כמה אתה מבין את הקשר שבין דברים שונים שרחוקים אחד מהשני, עד כמה אתה מצליח ללמוד מדבר שנכון בתחום אחד על תחום אחר וכולי. היה חכם ותלמד מכל אדם ומכל דבר. תלמד מהנסיון של עצמך וגם של אחרים. בהצלחה.

המאמר עסק ב יצירתיות, טיפש, דפוסי התנהגות, לימוד מנסיון, למידה, מכנה משותף, חשיבה מופשטת, ניהול, חשיבה מעשית, חכם, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

האם אתה חכם ? האם אתה חושב ולומד כמו אדם חכם ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=170


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]