חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפול פנימי וחיצוני





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: כיצד לקבל החלטות נכונות ? כיצד לתעדף נכון ? כיצד להתמקד בעיקר ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

כיצד לקבל החלטות נכונות ? כיצד לתעדף נכון ? כיצד להתמקד בעיקר ?

תיעדוף. כדי שתוכל להצליח בכל תחום, עליך לרכוש את יכולת התיעדוף, עליך לדעת בכל זמן נתון מה חשוב יותר ממה, מה לעשות קודם, במה להשקיע יותר וכיו"ב. כשאתה רוצה להשיג מטרה כל שהיא, בדרך כלל יש יותר מדרך אחת לעשות זאת, ובכל דרך יש יותר מצורה אחת לעשות את אותה הדרך וכן הלאה. יתכן וכל הדרכים טובות וכולן יביאו אותך למטרה, אבל יתכן מאוד שעליך לבחור רק בדרך אחת שהיא טובה יותר מאחרות וגם באותה הדרך לבחור את תת הדרך הטובה ביותר וכולי. אתה צריך לדעת לבחור ולהחליט לא רק באיזו דרך ללכת, אלא גם כמה מאמץ להשקיע בכל צעד באותה הדרך, אתה צריך להיות יכול לתעדף את המשימות שבפניך בצורה הטובה ביותר. אז כיצד תעד להחליט מה טוב יותר ? מה חשוב יותר ? מה מביא יותר תועלת ? מה יקדם אותך למטרה מהר יותר וטוב יותר ? הרי הכל על פניו חשוב וטוב, אז איך להחליט ? כיצד תדע שהבחירות שלך הן לא רק טובות אלא הטובות ביותר עבורך ?

התשובה על כך היא, כי כדי לתעדף נכון יותר וכדי לקבל החלטות נכונות יותר בכל תחום, עליך לבדוק תמיד את האפשרויות העומדות בפניך ביחס למטרות הבסיסיות והראשוניות ביותר שלך. כאשר עומדות בפניך מספר אפשרויות להשיג מטרה כל שהיא, עליך לזכור שהמטרה שאותה הן אולי ישיגו היא אינה המטרה הבסיסית שלך, לאותה מטרה יש מטרה אחרת שקודמת לה וכן הלאה עד למטרה בסיסית ביותר. אם וכאשר תצליח להבין ולראות את הקשר המיידי וההשלכה של כל אפשרות על המטרה הבסיסית והראשונה שלך, אז תדע לקבל החלטה נכונה יותר.

ברגע שאתה מתלבט האם לנהוג כך או אחרת במצב מסוים, שאל את עצמך, מהי המטרה הפשוטה והראשונה שעבורה ושבגללה נוצרה ההתלבטות, מהי המטרה שקדמה לה, ואיזו מטרה קדמה גם לה. נסה לראות כיצד ועד כמה כל אפשרות שעומדת בפניך כרגע כדי להשיג את מטרת הקצה, עד כמה היא קשורה ומסייעת למטרות בסיסיות יותר. ככל שאפשרות קצה קרובה יותר למטרה עמוקה יותר שקשורה לבסיס של כל הפעולות והמטרות שלך, כך היא חשובה יותר ואתה צריך לתעדף אותה יותר.

הדירוג הוא די פשוט, ככל שפעולה שאתה עושה מסייעת יותר למטרה בסיסית יותר וראשונה יותר כך היא חשובה יותר. מה שאומר ג"כ כי ככל שפעולה משפיעה ומסייעת ליותר מטרות כך היא חשובה יותר. תמיד כשאתה לא בטוח מה לעשות ומה חשוב יותר, נסה לחזור אחורה בזמן לשלב הראשון שממנו התחילו כל הפעולות שהביאו אותך לדילמות שבפניך היום. אתה חייב לנסות לראות ולמצוא קשר ישיר בין כל פעולה שאתה עושה לבין המטרות הבסיסיות והראשונות שלך, אחרת פשוט הפעולה שאתה עושה היא מיותרת וחסרת תוחלת. ככל שתצליח יותר לקשר בין התכלית הראשונה לבין פעולות הקצה, כך תדע כיצד לתעדף את האפשרויות על פי מידת התועלת שהן מביאות לתכלית הראשונה ועל ידי זה גם הפעולות הבודדות שלך יהיו רלוונטיות יותר ובתעדוף נכון וטוב יותר להשגת המטרה הראשונה והתכלית של כל הפעולות.

ביצוע של הנ"ל בצורה נכונה יסייע לך בתיעדוף של משימות, ביכולת להחליט אלו משימות ופרויקטים צריך להרחיב, אילו משימות צריך לסיים, אילו דברים אתה עושה אותם רק מתוך הרגל ואתה צריך לחדול מלעשות אותם ואילו דברים אתה לא עושה מספיק וכן הלאה והלאה. על ידי שתזכור תמיד את התכלית של כל מה שאתה עושה, זה יעזור לך גם לתעדף דברים ברמה האישית של עצמך כגון: קריירה / עבודה / משפחה / בריאות / הורים / ילדים / זוגיות / חברים / פנאי וכיו"ב. ככל שתאמץ יותר את השיטה הזאת של לבדוק כיצד פעולה בודדת קשורה למטרה בסיסית יותר של החיים שלך, כך ההחלטות שתקבל יהיו טובות יותר מה שכמובן יגרום גם לחיים שלך להיות טובים יותר. בהצלחה.

המאמר עסק ב החלטות, תיעדוף, תכלית, יעילות, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

כיצד לקבל החלטות נכונות ? כיצד לתעדף נכון ? כיצד להתמקד בעיקר ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=147


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]