חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד לנהל הליך בבית המשפט לתעבורה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: עין הרע - האם יש דבר כזה ? מהו כוח התפילה שעוזרת לאנשים ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

עין הרע - האם יש דבר כזה ? מהו כוח התפילה שעוזרת לאנשים ?

עין הרע. האם יש דבר כזה ? האם מישהו יכול בכוח המחשבה שלו להשפיע עלינו לחיוב או לשלילה ? התשובה על כך היא די פשוטה. עין הרע אכן יכולה לפגוע בך אם אתה מאמין שהיא יכולה, אבל אם אתה חושב שאין דבר כזה עין הרע כוחות על וכל כיו"ב אז שום דבר מטאפיזי לא יכול לפגוע בך או להועיל לך.

אדם שמאמין במטאפיזיקה וחושב שיש כזה דבר עין הרע ושיש כוחות על, אדם כזה אותם כוחות אפלים וטובים כאחד ישלטו בו. למה ? כי נניח שאתה כאדם רוצה להצליח באיזו משימה, אם אתה חושב שיש איזו עין רעה שלא תצליח, אם אתה מאמין שיש משהו על חושי ומטאפיזי שיכול לשלוט בך ולגרום לך להיכשל או לא להצליח, עצם האמונה הזאת עצמה היא זו שתזיק לך, בגלל שלחשיבה שלילית יש כוח שלילי. אם אתה תחשוש כל הזמן מכישלון, אם אתה תדמיין את עצמך נכשל או לא מצליח כפי שאתה רוצה בגלל איזו אמונה, באותו הרגע אתה במו ידיך גורם לכך שתכשל, אתה מגדיל את הסיכויים שלך להיכשל. למה ? כי אתה מאמין בכך שאתה אמור כביכול להיכשל כי מישהו אולי עשה לך עין הרע. כשאתה תיתקל בקושי כלשהו, במקום להתמודד איתו אתה בצורה לא מודעת תרים ידיים ותיכנע, כי אתה כבר ציפת מראש לכישלון בגלל אולי איזה כוח על כזה או אחר. נמצא אם כן שהחשיבה השלילית שלך והאמונה שלך שאיזה כוח על יגרום לך להיכשל, האמונה עצמה בעין הרע היא זו שהזיקה לך.

וכנ"ל כמובן הפוך, אם מישהו מברך אותך שתצליח ואתה מאמין שלברכה שלו יש לה כוחות כאלו ואחרים לגרום לך להצליח, אתה בעצם מגדיל את הסיכוי שלך להצליח, בגלל החשיבה החיובית שלך והאמונה העצמית שלך ביכולת שלך להצליח, אך לא בגלל עצם הברכה עצמה. לכן יש כאלו שמאמינים שלתפילה יש כוח גדול, כי הם מבחינתם רואים בחוש שכאשר הם מתפללים קורים דברים שהם רצו שיקרו. זה כמובן קורה מסיבה הגיונית לחלוטין והיא שנובעת מכך שאותו אדם מאמין בוחר להאמין שאם הוא התפלל אז אלוהים יעזור לו להצליח. האמונה שלו ביכולת ההצלחה שלו היא זו שמקדמת אותו אל ההצלחה. כשהוא נתקל בקושי, הוא אומר לעצמו בצורה בלתי מודעת, אלוהים יעזור לי להצליח, אני אצליח וכך הוא מתגבר על הקושי בגלל חשיבה חיובית והאמונה שלו בעצמו.

אם יש דבר כזה עין הרע או לא, זה משהו שלא ניתן להוכיח אותו. לא ניתן להוכיח שיש כי עדיין לא הוכיחו שיש, אבל גם לא ניתן להוכיח שאין כי תיאורטית כל דבר יכול להיות. האם סביר שיש דבר כזה, כנראה שלא כי זה נוגד את חוקי הפיזיקה ועד היום לא הוכח אחרת. האם ברמה המעשית זה משנה אם יש דבר כזה או לא, התשובה היא שג"כ לא. זה לא משנה אם יש דבר כזה עין הרע או לא, כי אתה בכל מקרה אמור לחשוב ולפעול כאילו שההצלחה שלך תלויה רק בך ולא בשום איזה כוח על גורל וכיו"ב, גם אילו הוא היה קיים וכל שכן כאשר הסבירות לכך שהוא קיים היא אפסית.

זה שאנחנו לפעמים רואים בחוש שמישהו מקלל מישהו אחר ואז הוא נכשל או שמישהו מברך מישהו ואז הוא מצליח וכל כיו"ב, אין לכך שום משמעות. כי אין דרך להוכיח שאכן הברכה/קללה היא דווקא זו שהשפיעה על התוצאה כנראה שהנסיבות גרמו לכך ולא איזה כוח שלא ניתן להסביר אותו מדעית. אילו היה אכן כוח כזה למה הוא לא עובד תמיד ?! אם הוא עובד רק לפעמים זה מעיד על כך שאין לו שום משמעות, כי בכל מקרה כל בן אדם לפעמים מצליח ולפעמים נכשל גם בלי כוחות כאלו ואחרים. הסיבה שאנשים שמתפללים מצליחים יותר נובעת מכך שהתפילה שלהם גורמת להם ליותר אמונה עצמית ביכולות שלהם להצליח, מה שגורר את ההצלחה אך זה לא בגלל התפילה עצמה.

לכן, אם ברצונך להצליח עליך בכל מקרה לחשוב שהכל תלוי בך ועליך להאמין שאתה אכן תצליח ורק כך תוכל למשוך את ההצלחה אל חייך. לעומת זאת עליך להיזהר שלא לפקפק ביכולת שלך להצליח, אסור לך לחשוש או לפחד מכישלון, אתה חייב להאמין בכך שתצליח. אסור לך לחשוב שיכול להיות משהו שיגרום לך להיכשל ולא להצליח. אתה חייב להאמין שאתה תצליח להתגבר על כל המכשולים יהיו אשר יהיו. בהצלחה.

המאמר עסק ב חשיבה שלילית, תפילה, חשיבה חיובית, מדע, גורל, מטאפיזיקה, עין הרע, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

עין הרע - האם יש דבר כזה ? מהו כוח התפילה שעוזרת לאנשים ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=228


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]