חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המדריך האולטימטיבי למבחן הפסיכומטרי הישראלי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: מה גורם לאדם להיתפש לשיקולים קטנים ולהתעלם משיקולים גדולים ונכונים ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

מה גורם לאדם להיתפש לשיקולים קטנים ולהתעלם משיקולים גדולים ונכונים ?

כפי שכבר התבאר אדם שאגו וכבוד מניעים אותו, חוסם את עצמו מלהצליח בחיים בהמון תחומים. אדם שחשוב לו כבודו יוצר אצל עצמו המון נגיעות אישיות בכל תחום. לכן הוא לא יודה בטעויותיו גם לא כלפי עצמו בגלל הכבוד המטופש לו. בגלל הנגיעות האישיות שלו הוא יפסיד את ההתקדמות שלו בחיים, בגלל שאין לו את האובייקטיביות הנדרשת כדי לבקר את עצמו כדי להתקדם.

אדם שיש לו נגיעות אישיות עלול לא לראות גם את הדברים הגדולים והברורים ביותר. מי שיש לו נגיעה אישית דומה לאדם שמציב מטבע קטנה בסמוך לעין שלו שגם אם הוא יעמוד מול הר גדול הוא לא יראה אותו. ז"א בעצם שבגלל מטבע קטנה שצמודה לעין שלו הוא יתעלם מהר גדול. כל זה למה ? בגלל שהמטבע הקטנה קרובה לעין שלו. ככל שהיא קרובה אליו יותר כך היא מונעת ממנו לראות דברים גדולים יותר כפי שניתן לראות בחוש. אותו הדבר לגבי נגיעות אישיות, ככל שאדם קרוב יותר אצל עצמו ומשוחד יותר מעצמו, כך הוא יתעלם מהערות ומביקורת שיתנו לו גם אם הן גדולות ונכונות. כאשר אדם משוחד הוא עלול לטעות ולהתייחס למטבע קטן במקום להר גדול. אדם כזה יצדיק את עצמו בתואנות שווא וינמק את מעשיו בכל מיני שטויות קטנות במקום להעדיף לעשות את הדברים הנכונים שיביאו לו הצלחה. למה ? כי השטויות שלו קרובות אליו, כי יש לו נגיעה אישית לגבי השיקולים הקטנים שלו ולכן בעצם הוא יעדיף את השיקולים הקטנים שקרובים אליו על פני שיקולים מוצקים נכונים וענייניים.

עליך כאדם לבדוק את עצמך , את מנגנון הביקורת שלך ואת קבלת ההחלטות שלך, עליך לנסות לראות עד כמה אתה משוחד ועד כמה ההחלטות שלך נובעות מתוך חשיבה כנה שאכן כך אתה אמור לעשות או מתוך טובות והנאות אישיות קטנות. שים לב שלא בגלל הנגיעה האישית שלך בדברים קטנים שלא בגלל זה לא תראה את הדברים הגדולים, עליך להיות אובייקטיבי לגבי עצמך בביקורת שאתה מעביר על עצמך בדיוק כמו שאתה אובייקטיבי לגבי אדם אחר. ככל שתצליח להתנער מנגיעות אישיות קטנות כך תצליח לעזור לעצמך לראות את הדברים הגדולים והנכונים. בהצלחה.

המאמר עסק ב אובייקטיביות, פעולות חיוביות קטנות, ביקורת, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

מה גורם לאדם להיתפש לשיקולים קטנים ולהתעלם משיקולים גדולים ונכונים ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=173


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]