חיפוש מאמרים

11718 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עליה במשקל במהלך ההיריון (פרק 3) – יעקב עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: Coaching לירידה במשקל? אז זהו שיש כזה דבר ואין מדובר באימון לכושר גופני. ההיבט הצרכני שאני כמאמנת אישית מייחסת לו חשיבות עליונה וראשית וממשיך בתוכנית אימון ספציפית ומיוחדת המיועדת אך ורק לו או לה. אני מקדישה למתאמנים שלי זמן יקר. אור מאמנת אישית coach4u@walla.co.il (אימון אישי אחד על אחד

נושא המאמר: אימון אישי לירידה במשקל - "הארנק שלך הוא האוכל של החזק ממך בשרשרת המזון"
מאת: אור מאמנת אישית לירידה במשקל   שמור מאמר למועדפים

לג'ונגל חוקים משלו

אימון אישי Coaching לירידה במשקל / אור- מאמנת אישית
coach4u@walla.co.il הרצאות והנחיית קבוצות


Coaching לירידה במשקל? אז זהו, שיש כזה דבר ואין מדובר באימון לכושר גופני. אלא להתייחסות אישית למתאמנת או למתאמן, על מערכת האמונות והידיעות המרכיבות את התייחסותם לכל נושא ה"אוכל". החל מן ההיבט הצרכני שאני כמאמנת אישית מייחסת לו חשיבות עליונה וראשית וממשיך בתוכנית אימון ספציפית ומיוחדת המיועדת אך ורק לו או לה. אני מקדישה למתאמנים שלי זמן יקר. וכן זה יקר אבל כדאי! בחשבון ארוך עם החיים ופריצת הדרך המושגת מסתבר כי אין זה יקר כלל.

לג'ונגל חוקים משלו כבר אמרתי?
כמי שפעלה בשוק בניית המותגים בענף הפרסום למעלה מעשור שנים, ידועה לי היטב עוצמתה של המדיה על תהליך הרכישה שלנו כחלק מיצירת "נחשקות" למוצרים אשר לא בהכרח אנו זקוקים להם. תעשיית בניית המותגים והצפתם מול עינינו במדפי הסופר או המרכול כמוה כהתקפה צבאית מאסיבית מתוכננת היטב על המודע שלנו וכמובן גם על תת המודע שלנו. כשנבין, כי אנחנו תמיד המזון של מישהו חזק מאתנו, כן אנחנו. את אתה ואני! הדרך לצרכנות נבונה תוביל אותנו לסינון קפדני של "סל הקניות שלנו" שהוא ככולו למעשה נכנס לגופנו ונהפוך למנהל טוב יותר של חיינו לפחות בתחום שמירה על המשקל גופנו.

כמספר השערות על הראש שלנו, כך מספר הדיאטות המוצעות בשוק. אחרי הכל "מחלת ההשמנה" מגלגלת תעשייה של מליארדים (הכל מתחיל בארנק). בעולם קפיטליסטי-קיצוני כשלנו הקטל נעשה ומוגש לנו האנשים הפשוטים בעורמה רבה, משל ושנינה ובלבד ש"נרוץ" לצרוך למשל: סוכר... בדמותה של גלידה טעימה והרסנית. תחום הפרסום ובניית המותגים הינו מהמתוחכמים והמתקדמים ביותר והוא זה שמגדיר העידן שלנו כ"עידן השיווק". בהמשך אביא כאן מאמר לדוגמא המסביר את העניין הזה ולאחריו על תפקיד המאמן ותרומתו האישית לך ועל סוד הצלחת האימון האישי.

בדומה לנעשה בארץ (ביחס ובהבדל הדמוגרפי כמובן) כך בארצות-הברית פועלות כ 300,000 מסעדות מזון מהיר. המזון המהיר הפך לחלק מסגנון החיים האמריקאי, למרות קולם של תזונאים המזהירים מהנזקים שבצריכה מוגברת של מזון מהיר, משום שהוא עשיר בנתרן, בשומן ובכולסטרול, ומשם שערכו הקלורי גבוה מאוד. "ביג מק" של מקדונלד'ס עם צ'יפס ובקבוק קולה קטן, למשל, מכילים 1,280 קלוריות. מדי שנה, מתים כ 300,000 אמריקאים ממחלות הקשורות בהשמנה, ותוך מספר שנים, צופים המומחים, יותר אמריקאים ימותו מנזקי השמנה מדי שנה מאשר מנזקי עישון. 60% מהמבוגרים ו-13% מהילדים ובני-הנוער בארצות-הברית סובלים מעודף משקל קיצוני. ההון הציבורי שהושקע בשנת 2000 כדי לטפל בתוצאות ההשמנה עומד על 117 מיליארד דולר, פי עשרה מהסיוע ששולחת ארצות-הברית למדינות רעבות.

*************************************************************************

אז אחרי שהבנו כי מאחורי כל מותג מזון משמין והורג(!) ולאור הצפת השוק במותגים "סקסיים" וחינניים המושקעים על ידי איילי הפרסום, קיים חשבון בנק של אדם פרטי, אשר נהנה מהחולשות השלנו.

כאן אתן כמה טיפים שליקטתי עבורכם. כולל על תפקידו של המאמן האישי
אדבר אך ורק בשם עצמי ואציין את האני מאמין שלי בנקודות:

1. מי שאינו מוכן להתגייס או מי שאינה חשה צורך להתגייס למען עצמה לצורך שינוי סגנון חיים והמשקל העודף אינו בראש מעיינה אין לו או לה מה לחפש ב coaching .

2. המשקל העודף ברמותיו השונות ואני מתייחסת לאנשים שה BMI שלהם גבוה ונחשבים לשמנים ודוחפים את הראש בחול ונשענים על "שמן זה יפה" שמנה זה סקסי" - אינם נמנים על מתאמניי או לקוחותיי. אני בוחרת לאמן אנשים חכמים, שהגיעו לשלב בו הם מודעים לבעיה שלהם ומבקשים עזרה בכל מאודם.

3. המאמנת האישית כשמה כן היא, לוקחת אותך אישית, האימון נעשה בפגישות אישיות, תמיכה באינטרנט, בטלפון וביחד בונים את ספר התפריטים וההרגלים. המתאים אך ורק לך!

4. גוף שמן הוא רק סימפטום של הבעיה, אנשים אוכלים באופן לא מאוזן מסיבות מגוונות, בעיקר נטועות "שם" סיבות מנטליות מגוונות. הכשרון של המאמנת האישית בשילוב המוטיבציה והפתיחות של המאמן בכוחם לפרום בהצלחה אמונות וותיקות ולהציב במקומן דרכים מעשיות להגיע אל המטרה.

5. דימוי עצמי "מורכב" מוסתר בכישרון רב אצל הרבה אנשים מוצלחים ומצליחים הרבה פעמים ברור כי "בעיית המשקל" היא הופעה של משהו פנימי יותר המבטא קונפליקט מתמשך בתחום האישי, הבינאישי או החברתי.

6. כמאמנת אישית אין בי יומרה של מטפלת פסיכותרפויטית ולא של דיאטנית. אם כי אני ממליצה בחום לפנות לרופא ודיאטנית ולו על מנת לקבל מסגרת רפואית שתכוון את המתאמן במדוייק לעבר התפריט המיועד לו. אני משתמשת בניסיון שלי בחיים, בידע הכללי הנרחב שלי בתחומים שונים ובעיקר בלב שלי. כשאני מקבלת גבר או אישה או זוג לאימון אני מפנימה אותם לחיי בדיסקרטיות גמורה ובהתמסרות טוטאלית. המטרה שלכם הופכת למטרה שלי!

7. באימון, עולות אף דמעות מצד המתאמן או המתאמנת, שכן שיחות העומק אשר לעיתים בוששות לבוא מביאות איתן את ה"כסא" עליו יושבות תפיסות "עקומות" של האדם את עצמו". חוסר האמונה בעצמי צף ועולה, כמו גם חוויות חזקות ושליליות עליהן יושבת האמונה המוטעית "אני לעולם לא אהיה אטרקטיבי" או "אני לא ראויה למצוא בן זוג שיאהב אותי".

8. מניסיוני, אנשים שגרים בבית בחיק המשפחה הגרעינית והאוהבת נוטים להיות מושפעים מהרגלי האכילה שלהם מהסביבה הקרובה באופן בלתי מבוקר. קשה להם שבעתיים להיפטר מהרגלים יישנים שאינם מועילים ובתוך כך גם מדימוי עצמי נמוך הבא לידי ביטוי במשקל עודף. הקרובים, גם אם לא במודע לא תמיד עוזרים או מפרגנים ולעיתים אף בדרך שאנו אכן זקוקים לה.

אני יכולה להמשיך ולכתוב כאן על דוגמאות ועל דפוסים שראיתי אשר חוזרים ונשנים מאדם לאדם על אף השוני הקיים בינינו ועל אף שלכל אחד ואחת יש את "הפינות" המתקילות שהן מאוד אישיות..אך אעצור כאן, שכן ארוחת ערב עם חומוס ביתי, רוסטביף וסלט ירקות מחכים לי בשולחן וכמובן גם יין מעולה.

אני תקווה שהמאמר הזה תרם לך ולו במעט לרצות לעשות את הצעד הראשון בדרך אל האושר ואל שביעות הרצון שלך מעצמך, שלכן ושלכם, אור מאמנת אישית coach4u@walla.co.il (אימון אישי אחד על אחד,הרצאות לארגונים, בקבוצות הומוגניות, סדנאות לתלמידים והנחיית קבוצות).

נושאים קרובים:
מי צריך את הפנקייק הזה, חרדות והתמודדות עם סוגים שונים של חרדה, פסיכולוגיה, טיפול משולב, היפנוזה רפואית, תרופות,קיצור קיבה, מנתח פלסטי, שאיבת שומן, בולמיה, אנורקסיה, מתכונים טעימים, הסוד, מנהיגות, שליטה עצמית, ניהול עצמי, הקשבה לגוף שלנו, מאמנת אישית, תוכנית הרזיה, דיאטנית, מחירים, ויתורים, מדע הקניות. הצלחה וכשלון וכל מה שביניהם. המזון והשפעתו על בריאות הנפש, כסף חכם, ארנק, כרטיסי אשראי, התמכרות לקניות, התמכרות לסקס. אחרי לידה, דימוי עצמי גבוה, צמיחה רוחנית. בניית תפריט אישי, בניית תפריט לחברה, ללמוד לבשל. לאכול כמו מלכה, טקסים מסביב לאוכל. לעבוד בהייטק מסביב לשעון ולאכול נכון. יין טוב לבריאות. אימון אישי בדיסקרטיות מוחלטת.

אודותיי:
אודות הכותב:
אישה בת 40, פועלת כמאמנת אישית מזה למעלה מ 5 שנים ובשנה האחרונה מתרכזת ב coaching לשמירה על המשקל ולירידה במשקל. מאחוריי שתי קריירות: הראשונה בתחום המזון והמשקאות והשניה כפרסומאית. אוהבת אדם. אור מאמנת אישית coach4u@walla.co.il (אימון אישי אחד על אחד,הרצאות לארגונים ולחברות הייטק, הנחיית קבוצות הומוגניות, סדנאות לתלמידים והנחיית קבוצות פרטיות).

www.clickgo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אור מאמנת אישית לירידה במשקל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."