חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שמאות מקרקעין מקצועית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חתונה חתונות אירועים מתחתנים

נושא המאמר: שביל הזהב לחתונת הכסף
מאת: קורה שוורץ - לי קל אירועים   שמור מאמר למועדפים

נכתב על ידי קורה שוורץ

שביל הזהב לחתונת הכסף - כיצד לחשב הוצאות לחתונה על פי צפי המתנות.

רוב המתחתנים הפונים אלינו מוטרדים מהשאלה הקרדינאלית:'האם נצליח לכסות את הוצאות החתונה?'
כדי לענות לרוב המתעניינים, החלטתי לכתוב מדריך קצר למתחתנים המתחילים.

תחילה נחלק את הוצאות החתונה לשתי קטגוריות עיקריות:הוצאות קבועות (שאינן תלויות במספר האורחים) והוצאות משתנות - שתלויות במספר האורחים בחתונה.

בקטגוריה הראשונה של הוצאות קבועות לחתונה נכללים :התשלום לתקליטן, צלם, רב, שמלת הכלה ובגדי החתן, רבנות, עיצוב החופה,אבטחה, הגברה ותאורה.

בקטגוריה השנייה של הוצאות משתנות לחתונה, נכללים: התשלום עבור המקום והמזון, עיצובי השולחנות, תשלום הטיפ למלצרים, ההזמנות.

כדי להמחיש, צריך לשלם לתקליטן כ-4000 שקל גם אם יש לכם בחתונה 400 אורחים וגם אם יש רק 150 אורחים בחתונה. גם לצלם בחתונה צריך לשלם כ-6000 שקל גם לגבי חתונה של 500 איש, וגם לגבי חתונה של 200 איש.
לגבי התשלום לגן או לאולם, מספר האורחים קובע את גובה התשלום.
אם נחשב באופן כללי, הצלם והתקליטן עולים יחד 10,000 שקל. שמלת הכלה , בגדי החתן, הרב, עיצוב החופה, הרשמה לרבנות ? נניח שכל זה יחד עולה עוד 10,000 שקל.
הגברה ותאורה, אבטחה: עוד 4000 שקל.
סך הכול של הוצאות קבועות לחתונה:24,000שקל.
המחיר לאדם
אם נניח שתזמינו רק 100 איש לחתונה, יש לכם כבר הוצאה של 240 שקל לאדם, מבלי להתייחס להוצאות הגבוהות של אוכל, מקום וכו'. נחבר לזה מחיר המנה כ-200 שקל,טיפ כ-20 שקל,עיצוב שולחן כ-10 שקל לאדם, הזמנה כ-2 שקל לאדם. כל זה מביא אותנו ל-472 שקל לאדם, ללא מע"מ. כולל מע"מ:545 שקל לאדם.
ברור לכם שאין סיכוי שתצליחו לכסות את הוצאות החתונה מהמתנות בלבד, אלא רק אם אתם מזמינים את גאידמק. אם החלטתם ללכת על חתונה קטנה, אתם צריכים לסמוך על החסכונות שלכם , על הלוואות מהבנק או על עזרת ההורים.
אפשר יהיה להוזיל את ההוצאה במעט אם תוזילו את עלות המנה. אם תחליטו על מנה של 150 שקל, ותגיעו ל-487 שקל כולל מע'מ. עדיין לא בזיל הזול...

לשם השואה, בואו נראה מה יקרה אם תבחרו בחתונה של 240 איש.
כאן, לגבי ההוצאות הקבועות, תקבלו סך של 100 שקל לאורח בחתונה. אם נוסיף את ההוצאות המשתנות (מנה, טיפ, עיצוב שולחן, הזמנה) סה"כ 232 שקל - נגיע ל332 שקל לפני מע"מ, או 383 שקל כולל מע"מ.
הצלחנו להקטין את ההוצאה פר מנה ב-42% בכך שהזמנו עוד 140 איש לחתונה. לאלו ששונאים חשבון מאז כתה ג' אצל המורה נחמה, ההוזלה היא כמעט מחצית הסכום! באותה מידה, הגדלנו את המתנות הצפויות בחתונה מ-100 ל-240, ז'א פי שתיים וחצי כמעט.

אם תבחרו במנה של 150 ש'ח, העלות הכוללת תהיה רק 326 שקל.
בואו נראה מה קורה בחתונה של 400 איש.ההוצאות הקבועות עדיין 24,000ש'ח.זה אומר שעבור כל אורח בחתונה התשלום: 60 שקל. נוסיף הוצאות משתנות: 232 שקל, סה"כ: 292 שקל. כולל מע"מ:337שקל.הוזלנו את המחיר לאורח ב- 61% (ולמאותגרים בחשבון: יותר מחצי!)
לעומת זאת, המתנות של האורחים בחתונה עלו פי 4 : מ-100 מתנות, ל- 400!!!

כך הוכחנו שאם ברצונכם להבטיח שהוצאות החתונה יכוסו, אין להתפתות לחתונה אינטימית של 100 איש. זה מאד רומנטי, אבל זה לא פרקטי.
לבוחרים במנה של 150 שקל,העלות תהיה של 280 שקל.
מה קורה בחתונה של 600 איש? ההוצאות הקבועות הן 40 שקל לאדם. המשתנות: 232 שקל. סה"כ: 272 שקל לפני מע"מ, או 314 שקל כולל מע"מ.
לעומת זאת, סך המתנות כבר לא יגדל פי 6, אלא פי 5, בערך. הסיבה: ככל שמזמינים אנשים רחוקים יותר, המחויבות קטנה מאד ואתה , גם המתנה לחתונה.
אם תבחרו מנה של 150 שקל, העלות לאדם תרד ל- 257 שקל.
לכל השואלים איך אפשר להוזיל את עלות המנה בכ- 25% - על כך במאמר הבא.

העצה שלי היא לחשוב על חתונות שבין 350 ל-500 איש. אז ההוצאות סבירות, המתנות נדיבות וקיים סיכוי גבוה שתצליחו לכסות את הוצאות החתונה, מבלי לפגוע בחסכונות או להיכנס למשיכת יתר.

מזל טוב!

לי-קל אירועים- www.lee-kal.co.il

www.lee-kal.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קורה שוורץ - לי קל אירועים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]